abonnement Unibet Coolblue
pi_178690366
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 21:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D
Ik heb zelfs mijn kind bij internet strangers achter durven laten om even naar de wc te gaan! ;)
Nou echt he. Ik heb mijn kind gewoon bij een vreemde in de armen gedrukt om Lemijn even te ondersteunen met Jacob uit de rugknoop halen. :') Bijzonder hoe dat gaat op zo'n meet.

Verder heb ik ook het idee dat ik láng niet iedereen gesproken heb. Ik organiseer graag weer een volgende meet, zodat ik de anderen ook kan spreken. Echt hartstikke geslaagd zo. *O*

Qua geld, ik kom drie euro te kort. Of eigenlijk acht, maar ik vond dat CE niet hoefde te betalen, die heeft zoveel voor ons allen gedaan. Ik kreeg van Lemijn nog 2 extra euro toebedeeld omdat ze het jammer vond dat ik na al het regelen niet al t geld eruit had. Ik vind het niet zo erg, ik vond het zo leuk dat ik het er met liefde voor overhad. :)

En ik heb Wolken het ooievaarspakje doorgegeven. Ik had hem zelf ook gekregen, en ik vond haar zwangerschap wel zo bijzonder dat ik hem graag door wilde geven.

Tot slot nog even een dankjewel voor degene die de colafles gevuld met geen-idee-wat-voor-drinken-precies achterliet. Ik was erg blij met wat te drinken onderweg in de warme auto, want ik had mijn eigen waterfles thuis gelaten. :@

Oja. En ik heb voor de zekerheid allemaal baby's een cover-up gegeven op de foto. Want heel eerlijk, ik weet niet meer goed wie wie is. Zoveel gezichten, zoveel baby's, ze lopen een beetje door elkaar. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 23 april 2018 @ 12:35:06 #152
221912 minilot
Nancy boy
pi_178690481
En ik vraag me af: waar haal ik zo'n joekel van een speelkleed vandaan? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_178690617
Dat vroeg ik ook al! :D FF had hem meegebracht, maar schijnt niet meer in het assortiment te zitten. Komt van de HEMA, als ik t goed onthouden heb.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178691377
Ik heb er serieus sinds oktober naar gezocht, na enthousiaste verhalen van andere tweelingouders. Was nergens in de buurt meer verkrijgbaar en toen dook hij opeens op in de Hema outlet hier in de stad, met 50% korting ook nog eens!

Ik zal als ik thuis ben even het bestelnummer opzoeken, dan kunnen jullie kijken of hij in een winkel bij jullie in de buurt nog wel te vinden is.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178691583
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 22:46 schreef minilot het volgende:
Leuk zo'n meeting, maar nou wil ik er inenen een Tula Coast bij. }:| O+
Gelukkig zijn ze in de aanbieding bij tulababy.co.uk *)
pi_178692255
is het deze? zag ik gisteren voorbij komen bij de nieuwe producten.
https://www.hema.nl/winkel/wonen-slapen/wonen/plaids/vakantiekleed-170-x-140-cm-(7380075)?variant=7380075
  maandag 23 april 2018 @ 14:09:49 #157
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178692301
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Tot slot nog even een dankjewel voor degene die de colafles gevuld met geen-idee-wat-voor-drinken-precies achterliet. Ik was erg blij met wat te drinken onderweg in de warme auto, want ik had mijn eigen waterfles thuis gelaten. :@

Oh dat was ik! :D Er zat limonade in. Was helemaal vergeten die mee terug naar huis te nemen. Fijn dat 'ie zo goed van pas is gekomen. En 25 cent extra bijdrage aan wat je te kort kwam O+

Ik zie bij hema nu wel deze:
https://www.hema.nl/winke(...)kkleed-135-x-170-cm-(7380060)?variant=7380060

Is wel fleece, maar volgens mij net zo groot?
pi_178692406
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dank voor de cover up, de minst geklede baby is de mijne ;)

En inderdaad, zeker voor herhaling vatbaar! Hoop dan iets meer mensen te kunnen spreken :)
pi_178693916
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:15 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dank voor de cover up, de minst geklede baby is de mijne ;)
Dat dacht ik al! Fijn dat ik dat onthouden had. Volgens mij zou de zonnebrilbaby wel zonder zonnebril mogen, maar ik twijfelde teveel dus gewoon maar gedaan. Liever een keer teveel dan dat er een baby oo inet rondzwerft zonder toestemming. :)

quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 14:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Oh dat was ik! :D Er zat limonade in. Was helemaal vergeten die mee terug naar huis te nemen. Fijn dat 'ie zo goed van pas is gekomen. En 25 cent extra bijdrage aan wat je te kort kwam O+
Oja, 25 cent extra nog. Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Al was ik echt alleen al heel blij dat ik wat te drinken had. Onderweg heb ik Dirk nog even gevoed, en toen werd de auto zo warm dat ik bijna een halve fles dronk. En ook niet zo heel zoet, dus dubbelfijn. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178693958
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Nou echt he. Ik heb mijn kind gewoon bij een vreemde in de armen gedrukt om Lemijn even te ondersteunen met Jacob uit de rugknoop halen. :') Bijzonder hoe dat gaat op zo'n meet.

Die vreemde was ik :+ Feest om je kind even vastgehouden te mogen hebben :Y

Die in het gestreepte broekje en witte romper op de foto is van mij. Leuk dat je nog een foto had gemaakt!
pi_178696915
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:07 schreef Elleska het volgende:
is het deze? zag ik gisteren voorbij komen bij de nieuwe producten.
https://www.hema.nl/winkel/wonen-slapen/wonen/plaids/vakantiekleed-170-x-140-cm-(7380075)?variant=7380075
Ja, dat is m idd! Maar ik had m voor ¤7,50 dus nog even in de afprijshoek van de Hema kijken kan lonen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178698250
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 15:45 schreef elliebell het volgende:

[..]

Die vreemde was ik :+ Feest om je kind even vastgehouden te mogen hebben :Y

Die in het gestreepte broekje en witte romper op de foto is van mij. Leuk dat je nog een foto had gemaakt!
Ah, juist! Ik was al aan het piekeren gegaan wie t ookweer was. Graag gedaan hoor. ;) Ik vertrouwde er blind op dat je hem niet zou laten vallen. En Dirk vind alle mensen leuk, dus dat scheelt ook. :D

Ik vond het zo'n leuk gezicht al die baby's op dat kleed. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178700545
Nog een linkje naar het grote kleed met korting, kun je kijken waar hij nog goedkoper te koop is. oa in Rotterdam nog. Als er nog 1+1 korting op de Hemarkt spullen is dan gaat er nog eens 50% vanaf dan.
https://www.hema.nl/winke(...)ekleed-140-x-180-cm-(41300025)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178704671
Die met de ster is de mijne, had best gemogen zonder, maar helemaal goed zo ;)
Leuk, al die leeftijden bij elkaar!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178708827
Bedankt voor de organisatie & adviezen! Mijn dochter kon mooi haar CV weer aanvullen ("mama ik wil echt bij een kdv gaan werken!)

Nanuke kwam je uit met de kosten zo?

En super leuk om nog een O te ontmoeten! Mijn O vond het helemaal leuk en had het er vanochtend op de fiets nog over!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_178753569
Huh het kleed is er wel in een andere maat
pi_178753665
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:54 schreef Lamb29 het volgende:
Bedankt voor de organisatie & adviezen! Mijn dochter kon mooi haar CV weer aanvullen ("mama ik wil echt bij een kdv gaan werken!)

Nanuke kwam je uit met de kosten zo?

En super leuk om nog een O te ontmoeten! Mijn O vond het helemaal leuk en had het er vanochtend op de fiets nog over!
Wat leuk O+. Ik vond jouw dochter superlief iig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')