abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 17:36:42 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178582211



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
- Smartroam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 06-06-2018 11:39:20 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178582419
Ik heb ook een invite weg te geven!
pi_178582465
Trouwens terug komen op. Delive sport check, als je niet naar binnen gaat maar wel de vragen beantwoordt zonder foto’s krijg je nog steeds 4euro.
pi_178584261
Wat is het doel van die voetbal/sport check? Het 'verraden' van horeca tenten die wedstrijden uitzenden zonder vergunning? Ik vraag me dit serieus af.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 19:43:32 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178584856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef babbelaar92 het volgende:
Wat is het doel van die voetbal/sport check? Het 'verraden' van horeca tenten die wedstrijden uitzenden zonder vergunning? Ik vraag me dit serieus af.
Dat lijkt me nogal duidelijk :D fox kan op die manier checken of ze gebruik maken van een horeca abonnement, die is een stuk duurder. Nav de check delen ze boetes uit.

Om die reden zal ik de check zelf nooit doen en anderen hier ook niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 17-04-2018 20:15:18 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178585779
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal duidelijk :D fox kan op die manier checken of ze gebruik maken van een horeca abonnement, die is een stuk duurder. Nav de check delen ze boetes uit.

Om die reden zal ik de check zelf nooit doen en anderen hier ook niet.
Ik heb deze opdracht ook nog nooit gedaan en als dit het doel is, dan is het ook niet voor mij.
pi_178587873
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:16 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb deze opdracht ook nog nooit gedaan en als dit het doel is, dan is het ook niet voor mij.
Wat is het verschil tussen deze check en in supermarkt of een Etos? Hun worden ook gestraft als ze het verkeerd doen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:14:12 #8
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_178588503
@martijntj Ik neem aan dat het bij jullie ook bekend is dat dit soort dingen gebeuren bij die voetbalchecks? Wat doen jullie daarmee?
Je kunt mensen toch niet zo'n risico laten nemen?
pi_178589359
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:44 schreef angeliena het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen deze check en in supermarkt of een Etos? Hun worden ook gestraft als ze het verkeerd doen.
Jij doet die live checks zeker? Niemand oordeelt hoor, dat moet je helemaal zelf weten. Er is wel degelijk een verschil tussen zo'n live check of een supermarkt check. Een sportwedstrijd uitzenden zonder een speciaal abbo is illegaal, die boetes die daarop staan zijn niet mals. Ik denk niet dat de Etos dezelfde problemen krijgt als de gilette fushion niet op de juiste plek staat.
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2018 @ 23:12:10 #10
21636 Feestkabouter
pi_178589674
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:56 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Jij doet die live checks zeker? Niemand oordeelt hoor, dat moet je helemaal zelf weten. Er is wel degelijk een verschil tussen zo'n live check of een supermarkt check. Een sportwedstrijd uitzenden zonder een speciaal abbo is illegaal, die boetes die daarop staan zijn niet mals. Ik denk niet dat de Etos dezelfde problemen krijgt als de gilette fushion niet op de juiste plek staat.
Het is natuurlijk ook erg oneerlijke concurrentie als je de zaak vol hebt zitten met bierdrinkers maar NIET de 130 euro per maand betaalt, terwijl een ander cafe dat wel netjes doet.

Ik heb begrepen dat een evt boete oploopt tot tegen de 3000 euro (12 * 130 = 2860).

Overigens: als Unilever of Coca-Cola afspraken maakt met AH en AH die afspraken niet nakomt, dan gaat het waarschijnlijk ook om veel geld. Ze laten niet voor niks Roamler en SS zo vaak controleren.
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2018 @ 23:13:51 #11
21636 Feestkabouter
pi_178589705
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:30 schreef Smartroam het volgende:
Over de voetbal check:

In ken een roamler die in Amsterdam achterna is gezeten door een stel Turken Ivm foto's maken. Beangstigend.

Zelf heb ik ook keer gehad dat een ondernemer door had dat ik foto's maakte en die man werd helemaal gek. Ik moest maar snel een smoes verzinnen dat ik namens Ziggo kwam kijken of de wedstrijd werd uitgezonden op een groot of klein scherm. (ik heb vaak hele nette kleding aan, dus was aanvankelijk voor de ondernemer)
absoluut melden bij Roamler!

die zin over de nette kleding volg ik niet....
pi_178592721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

absoluut melden bij Roamler!

die zin over de nette kleding volg ik niet....
Ik doel erop dat het dus aannemelijk was dat ik namens Ziggo kwam. Als ik in een joggingbroek loop is het natuurlijk minder waarheidsgetrouw.

Smartspotter heeft (ijs vanaf 16.00) vomar voor 5 euro zal mij benieuwen of die rond de benoemde uren opeens zakt naar 2.

Deo opdracht smartspotter was fout, ging over bad en douche producten. Ik stuurde de opdrachten in met deze opmerking. Kreeg: je hebt gelijk, de opdracht is aangepast. Toch fijn can ze!

Verder is het in de Roamler app erg rustig!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2018 09:50:22 ]
pi_178607727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:37 schreef F0xy het volgende:
Opdracht bij de T-Mobile gedaan, maar mocht daar niet fotograferen van de misgunnende medewerker. Voor 2 afwezige toestellen moest ik een overzichtsfoto maken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had al aan het begin van de opdracht een overzichtsfoto gemaakt, maar toch keurt SS hem af. Nu weer een mailtje gestuurd of ze echt niets kunnen met die 1e overzichtsfoto. Hopelijk wordt hij dan toch goedgekeurd, maar verwacht van niet.

T-Mobile medewerkers vind ik persoonlijk niet zo vriendelijk. Als ik daar als echte klant kom, zijn ze ook al niet behulpzaam.
Heb ook interieur check bij KPN gedaan. Manager wist niet van de opdracht, maar mocht gewoon fotograferen en was een hele gezellige man.
Niet goedgekeurd.

Net ook weer, moest ik schapmeters van de vriesafdeling fotograferen. Zeurt SS dat er 2 deuren op de foto staan. In de opdracht moest ik per meter een foto maken en toevallig heeft deze supermarkt 2 deuren per 1 meter. Als SS 1 deur per foto had gewild, dan hadden ze dat in de opdracht moeten zetten :')

De opdracht zou ¤9 hebben opgeleverd, dus weer boos mailtje terug :).
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 18 april 2018 @ 21:26:50 #14
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_178608774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:56 schreef F0xy het volgende:

[..]

Niet goedgekeurd.

Net ook weer, moest ik schapmeters van de vriesafdeling fotograferen. Zeurt SS dat er 2 deuren op de foto staan. In de opdracht moest ik per meter een foto maken en toevallig heeft deze supermarkt 2 deuren per 1 meter. Als SS 1 deur per foto had gewild, dan hadden ze dat in de opdracht moeten zetten :')

De opdracht zou ¤9 hebben opgeleverd, dus weer boos mailtje terug :).

Bij mij afgekeurd omdat ik een meter te veel had met slagroomsoesjes etc.
Ik wist niet zeker of dat erbij moest en ook bij opmerkingen erbij gezet.

Meteen gemailt en 2min later werd hij goedgekeurd.
Ik weer happy.
pi_178613525
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:26 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Bij mij afgekeurd omdat ik een meter te veel had met slagroomsoesjes etc.
Ik wist niet zeker of dat erbij moest en ook bij opmerkingen erbij gezet.

Meteen gemailt en 2min later werd hij goedgekeurd.
Ik weer happy.
Waar heb jij hem gedaan? En had je ook per meter 2 deuren?
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  donderdag 19 april 2018 @ 08:20:04 #16
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_178615663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 00:54 schreef F0xy het volgende:

[..]

Waar heb jij hem gedaan? En had je ook per meter 2 deuren?
Dirk, de Linie en ik heb steeds 1 deur gefotografeerd.
Of die 1 meter breed is, dat weet ik niet.
pi_178616622
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:26 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Bij mij afgekeurd omdat ik een meter te veel had met slagroomsoesjes etc.
Ik wist niet zeker of dat erbij moest en ook bij opmerkingen erbij gezet.

Meteen gemailt en 2min later werd hij goedgekeurd.
Ik weer happy.
Apart. Ik had dit er ook bij gezet en kreeg geen gezeur op voorhand!
pi_178637561
Ik heb nog eens naar die koffie shift gekeken. Volledig kansloos. Ik denk dat je zo'n 99% kans dat ie wordt afgekeurd aangezien de meeste foto's vaag zijn waardoor je niet eens kunt zien van welk merk het is.
pi_178640302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:21 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik heb nog eens naar die koffie shift gekeken. Volledig kansloos. Ik denk dat je zo'n 99% kans dat ie wordt afgekeurd aangezien de meeste foto's vaag zijn waardoor je niet eens kunt zien van welk merk het is.
Erg jammer! Maar genoeg te doen in beide apps.
pi_178643042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:56 schreef F0xy het volgende:

[..]

Niet goedgekeurd.

Net ook weer, moest ik schapmeters van de vriesafdeling fotograferen. Zeurt SS dat er 2 deuren op de foto staan. In de opdracht moest ik per meter een foto maken en toevallig heeft deze supermarkt 2 deuren per 1 meter. Als SS 1 deur per foto had gewild, dan hadden ze dat in de opdracht moeten zetten :')

De opdracht zou ¤9 hebben opgeleverd, dus weer boos mailtje terug :).

Goedgekeurd :D en ze gaan de opdracht verbeteren (zeggen ze :P).

---

Idd, die koffie shift is best riskant. Heb hem ook maar overgeslagen. Voor de rest heb ik geen shifts geprobeerd. Ben te druk + het is breindodend werk.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 25 april 2018 @ 17:25:44 #21
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_178736141
SS:Als je geen foto's mag maken (misschien wisten jullie het al, ik iig nog niet):

Vorig jaar ging ik die hele uitgebreide lange dierenwinkelcheck doen. Bij 1 winkel mocht dat niet. Die winkel is geen deel van een keten en ze wilden het gewoon niet, al had SS toestemming van de inkoopcombinatie. (ik ken de eigenaren vrij goed, en als ze mij het al niet laten doen, lukt het een ander sowieso niet).
Dit jaar stond hij er weer in. Weer geen toestemming.Die optie hebben ze dus niet in de app. Ik heb hem geaccepteerd, gekeken bij 'verkeerd adres', niks. Dus ik stuur een bericht met uitleg. Hun antwoord: ok, de annulatie wordt van je naam gehaald.
Ik ging toch es vragen: ik maak nu toch kosten, reiskosten en tijd, geven jullie daar niks voor dan?
SS: ja als je hem volgende keer aangeeft als verkeerd adres (!), met de naam van de medewerker die weigerde, dan gaan we het checken en krijg je de helft.
Tja, de naam van de eigenares ken ik, dus teruggemaild en of ze ook meteen die van vorig jaar willen regelen dan?
Antwoord: Helaas hebben we op dit moment geen spot waarmee we verder kunnen werken. Je moet er opnieuw heen, shop accepteren, verkeerd adres, naam en reden, insturen.

Are you F**** kidding me?

(maar wel dus voor iedereen: ze geven je dus de helft van de originele vergoeding als je geweigerd wordt en zo moet je het dus doen)
pi_178798570
Donderdag ochtend 12 shifts gedaan, en vandaag nog steeds niet nagekeken. Belachelijk dat dit tegenwoordig iedere keer 3+ dagen duurt.
pi_178799528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:25 schreef b-engel het volgende:
SS:Als je geen foto's mag maken (misschien wisten jullie het al, ik iig nog niet):

Vorig jaar ging ik die hele uitgebreide lange dierenwinkelcheck doen. Bij 1 winkel mocht dat niet. Die winkel is geen deel van een keten en ze wilden het gewoon niet, al had SS toestemming van de inkoopcombinatie. (ik ken de eigenaren vrij goed, en als ze mij het al niet laten doen, lukt het een ander sowieso niet).
Dit jaar stond hij er weer in. Weer geen toestemming.Die optie hebben ze dus niet in de app. Ik heb hem geaccepteerd, gekeken bij 'verkeerd adres', niks. Dus ik stuur een bericht met uitleg. Hun antwoord: ok, de annulatie wordt van je naam gehaald.
Ik ging toch es vragen: ik maak nu toch kosten, reiskosten en tijd, geven jullie daar niks voor dan?
SS: ja als je hem volgende keer aangeeft als verkeerd adres (!), met de naam van de medewerker die weigerde, dan gaan we het checken en krijg je de helft.
Tja, de naam van de eigenares ken ik, dus teruggemaild en of ze ook meteen die van vorig jaar willen regelen dan?
Antwoord: Helaas hebben we op dit moment geen spot waarmee we verder kunnen werken. Je moet er opnieuw heen, shop accepteren, verkeerd adres, naam en reden, insturen.

Are you F**** kidding me?

(maar wel dus voor iedereen: ze geven je dus de helft van de originele vergoeding als je geweigerd wordt en zo moet je het dus doen)
Tering :')
pi_178833217
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:25 schreef b-engel het volgende:
SS:Als je geen foto's mag maken (misschien wisten jullie het al, ik iig nog niet):

Vorig jaar ging ik die hele uitgebreide lange dierenwinkelcheck doen. Bij 1 winkel mocht dat niet. Die winkel is geen deel van een keten en ze wilden het gewoon niet, al had SS toestemming van de inkoopcombinatie. (ik ken de eigenaren vrij goed, en als ze mij het al niet laten doen, lukt het een ander sowieso niet).
Dit jaar stond hij er weer in. Weer geen toestemming.Die optie hebben ze dus niet in de app. Ik heb hem geaccepteerd, gekeken bij 'verkeerd adres', niks. Dus ik stuur een bericht met uitleg. Hun antwoord: ok, de annulatie wordt van je naam gehaald.
Ik ging toch es vragen: ik maak nu toch kosten, reiskosten en tijd, geven jullie daar niks voor dan?
SS: ja als je hem volgende keer aangeeft als verkeerd adres (!), met de naam van de medewerker die weigerde, dan gaan we het checken en krijg je de helft.
Tja, de naam van de eigenares ken ik, dus teruggemaild en of ze ook meteen die van vorig jaar willen regelen dan?
Antwoord: Helaas hebben we op dit moment geen spot waarmee we verder kunnen werken. Je moet er opnieuw heen, shop accepteren, verkeerd adres, naam en reden, insturen.

Are you F**** kidding me?

(maar wel dus voor iedereen: ze geven je dus de helft van de originele vergoeding als je geweigerd wordt en zo moet je het dus doen)
Ja dat zeggen ze tegen jou... Geloof er weinig van.

Voetbal check was heerlijk gisteren! Alles was dicht..
  † In Memoriam † maandag 30 april 2018 @ 15:49:42 #25
21636 Feestkabouter
pi_178837439
ik snap op zich dat ze niet de volledige vergoeding willen geven als je de opdracht niet mag uitvoeren.
maar als je wel alle producten hebt gezocht en de antwoorden goed hebt ingevuld is dat veel werk geweest en verdien je gewoon de volledige vergoeding. het feit dat SS niet aangeeft hoe daarmee om te gaan en dan later met zo'n kutverhaal aankomt, is echt HUN probleem. jij hebt je aan de opdracht gehouden, zij moeten maar aantonen dat je iets verkeerd hebt gedaan.

het is juist vanwege dit soort wangedrag van de bedrijven dat ik me er zo vreselijk boos over kan maken.
pi_178852432
Scoupy doet nu hetzelfde. Wel belachelijk hoe ze dit aanpakken. Je moet er geld bijleggen.

Vorig weekend 1,50 + 50% cashback en nu 1,50 + 100% cashback (max 1,50). Dit komt op hetzelfde neer en is misleiding. (je moet een pack flesjes of blikjes kopen van Amstel 0.0%)

Komt er dus op neer dat je geld moet bijleggen. Vroeger werden dit soort checks door smartspotter uitgevoerd voor Scoupy en was de vergoeding nog iets boven gemiddeld. Dit is echt absurd.

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2018 00:21:02 ]
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:50:58 #27
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_178852661
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:25 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ja dat zeggen ze tegen jou... Geloof er weinig van.

En inderdaad. Vandaag kwam de uitslag, ik krijg, schrik niet, 1 euro (voor 3x naar de winkel rijden, foto's maken, vragen stellen etc) en wel 100 SP!
Pfffff nu moet ik weer mailen.... @Feestkabouter, kun je me helpen met een tekst?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:52:37 #28
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_178856322
Heeft iemand weleens uitgerekend wat je overhoudt van 2¤ als je bijv de Rijst opdracht doet?
En dan bedoel ik wat het kost om die opdracht te doen.
-inkomstenbelasting gaat eraf.
-kosten onderhoud/verzekering van je fiets/auto aangezien je extra km maakt.
-extra gebruik smartphone.
-tijd wat het kost om de opdracht te doen plus reistijd.
-
Wat ik weet is dat van 2¤ nog 1,33 overblijft als je inkomstenbelasting betaalt.
Fietsonderhoud is ongeveer 0,25¤ per dag, blijft er nog 1,08 over.
Wat de rest kost per dag weet ik niet maar van die 2¤ blijft dus eigenlijk niet veel over.

ik doe ook sinds een maand of twee alleen nog opdrachten als ik wandel.
Dan maak ik minder kosten, wandel een leuke route en verdien een paar euro.
Onderhoudskosten van wandelen zijn stukken lager per dag en zo hou ik dus meer over😎

Als ik wat mis of fout heb dan hoor ik dat graag.
pi_178856508
Je schoenen slijten sneller door het wandelen :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:50:21 #30
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_178857338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef bamibij het volgende:
Je schoenen slijten sneller door het wandelen :')
Haha ja maar dat slijt ook als ik alleen wandel....
Nu wandel ik lamgs een paar winkels en pik wat opdrachtjs mee.
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 14:36:57 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178863278
Smartspotter heeft al een paar dagen een drogist check openstaan bij een vage parfumerie hier in de stad. Is nu 15 euro waard maar durf hem niet te doen omdat je je hiervoor echt wel moet melden :') wat zouden jullie doen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:02:46 #32
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_178866510
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:36 schreef MaJo het volgende:
Smartspotter heeft al een paar dagen een drogist check openstaan bij een vage parfumerie hier in de stad. Is nu 15 euro waard maar durf hem niet te doen omdat je je hiervoor echt wel moet melden :') wat zouden jullie doen?
Volgens mij moet je je juist niet melden. Je moet een foto bij de ingang maken en voor de rest een rondje lopen en op veel dingen letten.
Jezelf melden zou het alleen maar makkelijker kunnen maken, maar ja: voor een mijn onbekend onderzoek wil ik graag wat dingen noteren en foto's maken? Waarvoor dan? Ehhhh geen idee? Je mag ze mailen?
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 16:32:45 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178867543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 16:02 schreef b-engel het volgende:

[..]

Volgens mij moet je je juist niet melden. Je moet een foto bij de ingang maken en voor de rest een rondje lopen en op veel dingen letten.
Jezelf melden zou het alleen maar makkelijker kunnen maken, maar ja: voor een mijn onbekend onderzoek wil ik graag wat dingen noteren en foto's maken? Waarvoor dan? Ehhhh geen idee? Je mag ze mailen?
Het is een klein winkeltje waarbij het onmogelijk is om dit onopvallend te doen. Ik heb er in al die jaren dat ik er langsloop nog nooit een klant gezien. Volgens mij is het gewoon een façade om geld wit te wassen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 1 mei 2018 @ 22:27:12 #34
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_178878582
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 16:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is een klein winkeltje waarbij het onmogelijk is om dit onopvallend te doen. Ik heb er in al die jaren dat ik er langsloop nog nooit een klant gezien. Volgens mij is het gewoon een façade om geld wit te wassen :')
Dat heb ik dus precies zo met de winkeltjes hier. Ik heb ze ook nog niet gedaan omdat ik mijn verhaal nog niet klaar heb
pi_178911108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 22:27 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat heb ik dus precies zo met de winkeltjes hier. Ik heb ze ook nog niet gedaan omdat ik mijn verhaal nog niet klaar heb
Ik deed het volgende:

Binnenkomst gelijk de foto gemaakt, daarna snel rondkijken. Werd gelijk aangesproken >> vroeg naar CBd olie. Zei wil nog even nadenken omdat de 10% variant niet beschikbaar is. Ging in een hoekje staan en vulde de vragen in!
  zondag 6 mei 2018 @ 23:02:33 #36
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_178980094
Via MV uit eten geweest, en voor de eerste keer weggelopen voordat het eten kwam. Vanaf binnenkomst tot vertrek (ruim een uur) niks gekregen, totale chaos. Ik ben heel benieuwd hoe MV dat gaan oplossen.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 09:00:57 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178983663
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:26 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik deed het volgende:

Binnenkomst gelijk de foto gemaakt, daarna snel rondkijken. Werd gelijk aangesproken >> vroeg naar CBd olie. Zei wil nog even nadenken omdat de 10% variant niet beschikbaar is. Ging in een hoekje staan en vulde de vragen in!
Ik heb de check gedaan en het bleek een heel schattig winkeltje te zijn :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 09:02:20 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178983680
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:02 schreef b-engel het volgende:
Via MV uit eten geweest, en voor de eerste keer weggelopen voordat het eten kwam. Vanaf binnenkomst tot vertrek (ruim een uur) niks gekregen, totale chaos. Ik ben heel benieuwd hoe MV dat gaan oplossen.
Ellis burger? Laat even weten hoe het afloopt, ben ook benieuwd!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_179066339
Pffff die groente prijscheck is echt drama. 2x geprobeerd, 2x afgekeurd. Nu mogen ze er ff in stikken van mij :')
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_179094466
Heeft iemand die yoghurt opdracht van SS gedaan? Het zijn veel vragen maar die producten staan meestal naast elkaar dus ik heb eigenlijk het idee dat het best snel gaat. Of heb ik het mis?
pi_179107132
Iemand de redbull / monster check al gedaan bij Jan Linders ? Is van 7,50 (gisteren) ineens naar ¤20 euro gestegen vandaag. Maar moet er wel stuk(je) voor rijden, dus zit nog in dubio...
pi_179109168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 16:17 schreef Pinuts het volgende:
Iemand de redbull / monster check al gedaan bij Jan Linders ? Is van 7,50 (gisteren) ineens naar ¤20 euro gestegen vandaag. Maar moet er wel stuk(je) voor rijden, dus zit nog in dubio...
Hij was echt heel eenvoudig (maar nu weg ;)).
pi_179109672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 18:09 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Hij was echt heel eenvoudig (maar nu weg ;)).
Ik zie het ja. Maar had vanmiddag toch niet kunnen gaan. Werd sowieso pas deze avond dan. Maar helaas...
  zaterdag 12 mei 2018 @ 21:08:17 #44
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179112596
De ijsjeschecks lopen nog steeds lekker op!
pi_179126644
Iemand de schermcheck van Bacardi visual player gedaan?
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2018 @ 14:03:36 #46
21636 Feestkabouter
pi_179196973
heb het vermoeden dat er zojuist iemand heel hard door Roamler uit de Slack-groep is verwijderd nadat ze duidelijk liet blijken het niet eens te zijn met de manier waarop Roamler haar genaaid heeft.

maar ja Roamler, dan moet je ook maar netjes omgaan met je crowd. en als je dan een fout maakt van 8 euro, dan is dat dus een wijze les van 8 euro...... voor het bedrijf Roamler, en niet voor de Roamler die gewoon haar werk deed volgens afspraak!!!

ik sprak vorige week de CEO over een aantal kwesties, hij gaf aan wel verbaasd te zijn over de dingen die ik vertelde en mij erg gelijk te geven als de verhalen bleken te zijn zoals ik ze vertelde. hij zou het intern gaan bespreken........ ik ben benieuwd wat ik ga terughoren van hem.
dit wat er vandaag gebeurde is ook typisch zo'n ding waar ie echt niet blij mee zou zijn.....

ik zal er maar meteen bij zetten wat er gebeurde: zij ziet in de app een opdracht staan voor 10 euro, accepteert deze en voert hem uit, zendt hem in..... en krijgt vervolgens 2 euro uitbetaald. het bleek een foutje van Roamler te zijn, de opdracht had niet voor 10 euro in de app moeten staan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Feestkabouter op 16-05-2018 14:11:44 ]
pi_179197766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
heb het vermoeden dat er zojuist iemand heel hard door Roamler uit de Slack-groep is verwijderd nadat ze duidelijk liet blijken het niet eens te zijn met de manier waarop Roamler haar genaaid heeft.

maar ja Roamler, dan moet je ook maar netjes omgaan met je crowd. en als je dan een fout maakt van 8 euro, dan is dat dus een wijze les van 8 euro...... voor het bedrijf Roamler, en niet voor de Roamler die gewoon haar werk deed volgens afspraak!!!

ik sprak vorige week de CEO over een aantal kwesties, hij gaf aan wel verbaasd te zijn over de dingen die ik vertelde en mij erg gelijk te geven als de verhalen bleken te zijn zoals ik ze vertelde. hij zou het intern gaan bespreken........ ik ben benieuwd wat ik ga terughoren van hem.
dit wat er vandaag gebeurde is ook typisch zo'n ding waar ie echt niet blij mee zou zijn.....

ik zal er maar meteen bij zetten wat er gebeurde: zij ziet in de app een opdracht staan voor 10 euro, accepteert deze en voert hem uit, zendt hem in..... en krijgt vervolgens 2 euro uitbetaald. het bleek een foutje van Roamler te zijn, de opdracht had niet voor 10 euro in de app moeten staan.
Duidelijk dat ze 10 euro moet krijgen. Geen twijfel mogelijk.
  woensdag 16 mei 2018 @ 17:16:32 #48
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179201532
Eigenlijk is het best raar. Als een bedrijf iets niet wil, krijg je maar de helft. Bestaat het bedrijf niet op dat adres? De helft. Willen ze geen extra ijsjes bestellen? Jij geen bonus. Hebben ze ergens op een actieplek ook wat neergezet? 25 ct exta. Moet je een bord plaatsen maar ze verkopen het merk niet? 5 euro eraf. Inverkopen bij de ijsjeschecks? Doe ze na 17u, scheelt een hoop gedoe. En je krijgt wel de bonus.
Het zijn allemaal dingen waar je totaal geen invloed op hebt. Ik vind dat ergens niet terecht.
pi_179204565
Ik moest ff een opdracht doen voor SS anders werd mijn account inactief. Wordt de opdracht nog afgekeurd ook :’) De yakult opdracht. Omdat ik de deuren van de koeling niet had open gezet kon ze het niet goed zien. Ik heb de foto’s bekeken en ze waren gewoon duidelijk hoor. Maarja boeien, t was toch om mijn account actief te houden :P
pi_179246354
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef F0xy het volgende:

Pffff die groente prijscheck is echt drama. 2x geprobeerd, 2x afgekeurd. Nu mogen ze er ff in stikken van mij :')
Je kent het gezegde: " De aanhouder wint." >:)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')