SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof er huizen te koop zijn. Buiten Oost-Groningen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:24 schreef Californium het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een huis ik zou kunnen kopen. Eens checken
Leg je de zakdoekjes alvast klaar?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:24 schreef Californium het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een huis ik zou kunnen kopen. Eens checken
Met jouw inkomen kun je een huis met zwembad in Portugal kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof er huizen te koop zijn. Buiten Oost-Groningen dan.
Snap ik, no offence taken wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd!
Maar is veel werk te vinden tegenwoordig dus kont vast goed
Oh, daar koop je hier een kotje met een gat in het dak voor.quote:
Loft. Bachelor pad.quote:
zoiets!quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:27 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daar koop je daar in Verweggistan 3 boerderijen voor toch!
huis van de schuin- bovenburen staat te koop voor 250000quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je in Harman z'n buurt nog net een appartementje van 60m2 kopen als je geluk hebt.
Zal even gaan bieden, kan ik naar binnen gluren bij jullie.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
huis van de schuin- bovenburen staat te koop voor 25000074m2
Of een verkrot flatje op Kanaleneiland.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met jouw inkomen kun je een huis met zwembad in Portugal kopen.
kan nu ookquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal even gaan bieden, kan ik naar binnengluren bij jullie.
1000 Euro + 30% is nog steeds niet heel veel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Na m'n 30% salarisverhoging zou ik wel een leuk huisje kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |