Dat is logisch, want palen kunnen niet lopen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
omdat die kut dingen mijn tempo niet kunnen bijhouden_!!!!!
oke dat kloptquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat ging in de tweede post al mis omdat hij hoofdletters gebruikt
quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:18 schreef wielrennerdt het volgende:
ewa broeders van de fok KLB
Deze man liep dus op 't station
Meetings? Is dat een plek waar piemels gemeten worden?quote:en loopt alitjd in een snel tempo naar zijn meetings.
quote:Dus ik loop tegen een paaltje aan en druk mijn ov kaart ertegen aan. Blijft dat poortje nog 4 seconden dicht waardoor ik mot wachten. Liep net zo lekker en dan word ik tegengehouden![]()
klacht: het is nog geen weekend
Je bent net zo snel als een OV (quote:
baasquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat is logisch, want palen kunnen niet lopen.
TS in kwestie:quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:39 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je krachtig genoeg loopt houdt zo'n kuttig poortje je niet tegen.
Ik heb jou ook gemist. Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hansgod. Ik heb je gemist. Blij dat alles oke is
Ja ook wel prima, hier breekt ook eindelijk de zon doorquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel goed, met jou dan? Lekker weertje hiero
Het duurt gewoon even voordat je hele strafblad ingeladen en geanalyseerd is.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:18 schreef wielrennerdt het volgende:
Deze man liep dus op 't station en loopt alitjd in een snel tempo naar zijn meetings. Dus ik loop tegen een paaltje aan en druk mijn ov kaart ertegen aan. Blijft dat poortje nog 4 seconden dicht waardoor ik mot wachten. Liep net zo lekker en dan word ik tegengehouden![]()
Oh ik dacht dat je TT duidelijk iets zei over " OV poortjes die je ophouden." i.p.v. weekend.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:18 schreef wielrennerdt het volgende:
Deze man liep dus op 't station en loopt alitjd in een snel tempo naar zijn meetings. Dus ik loop tegen een paaltje aan en druk mijn ov kaart ertegen aan. Blijft dat poortje nog 4 seconden dicht waardoor ik mot wachten. Liep net zo lekker en dan word ik tegengehouden![]()
Ik zie het al: het openbaar vervoer is er niet klantvriendelijker op geworden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je TT duidelijk iets zei over " OV poortjes die je ophouden." i.p.v. weekend.
Wel minder controles dan vroeger heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 april 2018 17:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie het al: het openbaar vervoer is er niet klantvriendelijker op geworden.
Men wil minder zwartrijders en de oplossing is meer gedoe voor de betalende reizigerquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel minder controles dan vroeger heb ik het idee
Terwijl je als zwartrijder echt net zo makkelijk binnenkomtquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Men wil minder zwartrijders en de oplossing is meer gedoe voor de betalende reiziger
Wat een fail, dan.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Terwijl je als zwartrijder echt net zo makkelijk binnenkomtBeetje zoals die zelfscans bij de stationswinkels
Verschil is denk ik wel voor zwartrijden krijg je keer een boete, voordiefstal strafbladquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Terwijl je als zwartrijder echt net zo makkelijk binnenkomtBeetje zoals die zelfscans bij de stationswinkels
Man?quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je TT duidelijk iets zei over " OV poortjes die je ophouden." i.p.v. weekend.
Daarom moet je ook niet gepakt wordenquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verschil is denk ik wel voor zwartrijden krijg je keer een boete, voordiefstal strafblad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |