?quote:Op maandag 16 april 2018 21:43 schreef Handleiding het volgende:
verkapt kijk mij eens hoop geld op de bank hebben staan post.
¤3500 aan rente??? Dan heb je in deze tijd wel een hoop op de bank staan hoor!quote:Op maandag 16 april 2018 21:46 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
?
Per euro rente ontvangt u namelijk 100 Rentepunten cadeau
350.000 / 100 = ¤3.500Hoop geld man.
Nou ontzettend, als je al 20 jaar rentepunten krijgt valt dat wel mee.quote:Op maandag 16 april 2018 21:59 schreef Niels_vdakker het volgende:
[..]
¤3500 aan rente??? Dan heb je in deze tijd wel een hoop op de bank staan hoor!
Dit.quote:Op maandag 16 april 2018 22:31 schreef spiritusbus het volgende:
Heb overigens m'n bbq wel met rentepunten gekocht
Hoezo is het een scan?quote:Op maandag 16 april 2018 22:35 schreef Farenji het volgende:
Rentepunten is echt de grootste scam ever. Ga toch bij die nepbank weg man.
Omdat de ing vet betaald wordt door de aanbieders/fabrikanten van die producten om ze in de rentepuntenwinkel te krijgen, de korting voor klanten slechts zeer matig is (vaak kun je dingen ergens anders goedkoper krijgen), je die rentepunten niet voor geld kan omwisselen (en je ze dus "verplicht" voor spullen moet inwisselen) en iedere klant die rentepunten krijgt. Het is voor de ing een gegarandeerde extra inkomstenbron en voor de klanten een matige sigaar uit eigen doos.quote:
Je kan er ook gewoon niks mee doen, je bent niet verplicht ze te kopen.quote:Op maandag 16 april 2018 23:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Omdat de ing vet betaald wordt door de aanbieders/fabrikanten van die producten om ze in de rentepuntenwinkel te krijgen, de korting voor klanten slechts zeer matig is (vaak kun je dingen ergens anders goedkoper krijgen), je die rentepunten niet voor geld kan omwisselen (en je ze dus "verplicht" voor spullen moet inwisselen) en iedere klant die rentepunten krijgt. Het is voor de ing een gegarandeerde extra inkomstenbron en voor de klanten een matige sigaar uit eigen doos.
Maar ja, mensen zien "korting" en dan slaan al hun verstandelijke vermogens op tilt.
¤165 voor een BBQ betalenquote:Op maandag 16 april 2018 23:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon niks mee doen, je bent niet verplicht ze te kopen.
Daarbij, kun jij me vertellen waar ik mijn weber premium 57 cm voor minder dan 165 euro kan halen?
Rentepunten vervallen toch?quote:Op maandag 16 april 2018 22:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou ontzettend, als je al 20 jaar rentepunten krijgt valt dat wel mee.
Als je bij de action shopt kan ik me voorstellen dat rentepunten nutteloos zijn voor jou.quote:Op maandag 16 april 2018 23:21 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
¤165 voor een BBQ betalen
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1616977
57 cm.quote:Op maandag 16 april 2018 23:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon niks mee doen, je bent niet verplicht ze te kopen.
Daarbij, kun jij me vertellen waar ik mijn weber premium 57 cm voor minder dan 165 euro kan halen?
Hoe kan ik dat weten, ik bbq nooit.quote:Op maandag 16 april 2018 23:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede comeback, probeer eens de vraag te beantwoorden.
Ik dacht dat het over je moeder ging?quote:Op maandag 16 april 2018 23:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat loop je dan uit je nek te lullen over een scam?
Ik heb daar zeer voordelig een JBL speaker gekocht hoor (was telkens gelijk uitverkocht dus echt een goede aanbieding) en laatst nog op de releasedag Far Cry 5 voor 42 euro, ook echt een koopje.quote:Op maandag 16 april 2018 23:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Omdat de ing vet betaald wordt door de aanbieders/fabrikanten van die producten om ze in de rentepuntenwinkel te krijgen, de korting voor klanten slechts zeer matig is (vaak kun je dingen ergens anders goedkoper krijgen), je die rentepunten niet voor geld kan omwisselen (en je ze dus "verplicht" voor spullen moet inwisselen) en iedere klant die rentepunten krijgt. Het is voor de ing een gegarandeerde extra inkomstenbron en voor de klanten een matige sigaar uit eigen doos.
Maar ja, mensen zien "korting" en dan slaan al hun verstandelijke vermogens op tilt.
In het begin van de rentepunten was dit wel zo, maar nu zijn bijna alle artikelen wel goedkoper via rentepunten. Als je een artikel tegenkomt dat niet goedkoper is, kan je dit aan ING melden en passen ze de prijs aan.quote:Op maandag 16 april 2018 21:38 schreef KimJong-un het volgende:
De meeste aanbiedingen die erop staan zijn duurder met rentepunten dan dat ik ze bij een webshop kan kopen.
Gaaf! Hoe en wat doet zo'n noise cancelling headset?quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:08 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kocht een noise-cancelling headset van Sennheiser voor de helft van het geld met die punten.
"Cancelled" het omgevingsgeluid, waardoor je het volume ook niet zo hard hoeft te zetten. Vooral prettig in het het vliegtuig.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe en wat doet zo'n noise cancelling headset?
Ga jezelf vervelen in ONZ als je niets zinnigs te melden hebt.quote:Op maandag 16 april 2018 23:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over je moeder ging?
Heel hartelijk bedankt voor de tip. Ik reis vaak met bus e.d. wellicht ies om mee te nemen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:41 schreef ShevaJB het volgende:
"Cancelled" het omgevingsgeluid, waardoor je het volume ook niet zo hard hoeft te zetten. Vooral prettig in het het vliegtuig.
Gewoon doen, ga je geen spijt van krijgen,quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Heel hartelijk bedankt voor de tip. Ik reis vaak met bus e.d. wellicht ies om mee te nemen?
Dus je hebt echt betere deals tegenwoordig? Want ook ik heb ervaren dat wat ik wilde ergens anders goedkoper kon vinden dan met de rentepunten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 05:40 schreef djh77 het volgende:
[..]
In het begin van de rentepunten was dit wel zo, maar nu zijn bijna alle artikelen wel goedkoper via rentepunten. Als je een artikel tegenkomt dat niet goedkoper is, kan je dit aan ING melden en passen ze de prijs aan.
Verder kan je de punten niet schenken aan een goed doel?
Je hebt ieder geval veel geld laten liggen door bij ING te sparen. Bij andere banken kon je een hogere rente krijgen.
Wel een beetje goeie. Die van Beats is aardig... kan je net even iets van 60% van het gezoem van een vliegtuig mee wegwerken maar ik had er laatst eentje op van Bose... Als je die gebruikt op je werk en een van je collega's draait door en komt op een tragische woensdag ochtend met zijn pipa iedereen kapot knallen... nja dat ga je niet merken totdat je onvermijdelijk die laatste kogel door je flikker gepompt krijgt, afhankelijk van of je een beetje een toffe gast was voor deze dolgedraaide collega. Anders dan merk je het wel aan het eind van je werkdag.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Heel hartelijk bedankt voor de tip. Ik reis vaak met bus e.d. wellicht ies om mee te nemen?
quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:40 schreef over_hedge het volgende:
Eerst kon je een pathe 4 maanden pas er van halen. Dat was echt een goede dealAlleen is er niet meer geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |