Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 16 april 2018 19:02 schreef borisz het volgende:
Wie komt er woensdag als eerste boven op De Muur van Huy?
Dat is gewaagd. Wat zou Piti opleveren? 1.1 ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Laat ik mijn geld dan maar op Alaphilippe zetten.
Vond het alleen karig wat betreft eet en dranktentjes..... kon beter.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Inderdaad boswachter. Prima sfeertje altijd boven op de muur van Hoei
Ik heb honger tijdens wielrennenquote:Op woensdag 18 april 2018 06:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het is een wielerkoers geen Foodtruckfestival
Ah, het koersplan is dus ten opzichte van de afgelopen 4 jaar niet gewijzigdquote:Op woensdag 18 april 2018 09:27 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor nu al van Quick Step, Lotto-Soudal en Sky dat ze allemaal gaan proberen om Valverde onder druk te zetten en hem niet in een zetel naar Huy te rijden. Het zal mij benieuwen...
Dan Martin is niet slim, heb je dat hoofd wel eens goed bekeken?quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:09 schreef Blik het volgende:
Zou Dan Martin eens slim zijn en niet van achteruit het hele veld proberen in te halen
quote:Op woensdag 18 april 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan Martin is niet slim, heb je dat hoofd wel eens goed bekeken?
quote:Op woensdag 18 april 2018 09:27 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoor nu al van Quick Step, Lotto-Soudal en Sky dat ze allemaal gaan proberen om Valverde onder druk te zetten en hem niet in een zetel naar Huy te rijden. Het zal mij benieuwen...
Valverde in een zetel dusquote:Op woensdag 18 april 2018 12:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cesare Benedetti (Bora), Romain Combaud (Delko Marseille ), Romain Hardy (Fortuneo), Anthony Roux (FDJ), Patrick Muller (Vital Concept), Kevin Van Melsen (Wanty) en Antoine Warnier (VB Aqua Protect Veranclassic) gaan het doen vandaag.
Ja, inteelt 2.0quote:Op woensdag 18 april 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan Martin is niet slim, heb je dat hoofd wel eens goed bekeken?
Guarnier is van Boels-Dolmans, dus ze hoeven ook niet. De topteams hebben allemaal iemand, dan is er niet veel overquote:Op woensdag 18 april 2018 13:23 schreef Mykonos het volgende:
Guarnier, Ferrand-Prevot, Spratt en Ensing met een voorsprong bij de vrouwen. Scenario waarin Boels-Dolmans eens een keertje niet gegarandeerd is zolang ze het niet dichtrijden.
Nee, dat weet ik, maar meestal zitten ze in die finale met een overtal of duidelijk de sterkste renner zoals Blaak zondag. In dit scenario hebben ze alle 4 prima kans, dus eindelijk eens spanning bij een vrouwenwedstrijd.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guarnier is van Boels-Dolmans, dus ze hoeven ook niet.
Als het verschil klein blijft zou het me niet verbazen als Anna ernaartoe schroeit op Huyquote:Op woensdag 18 april 2018 13:36 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar meestal zitten ze in die finale met een overtal of duidelijk de sterkste renner zoals Blaak zondag. In dit scenario hebben ze alle 4 prima kans, dus eindelijk eens spanning bij een vrouwenwedstrijd.
Niet alle topteams. Wiggle en Cervelo hebben de slag gemist en die hebben met ELB en Moolman toch allebei een mogelijke podiumkandidaat. Gat is ook 'maar' 40 sec. Nog alles is mogelijk.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guarnier is van Boels-Dolmans, dus ze hoeven ook niet. De topteams hebben allemaal iemand, dan is er niet veel over
Jawel hoor, pittig dingquote:Op woensdag 18 april 2018 13:51 schreef Mykonos het volgende:
Nog 20 seconden gemeld nu? Dat lijkt me niet genoeg op de muur.
Dan Martin is niet eens verstandelijk gehandicapt, want daar heb je nog enigszins verstand voor nodig.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:46 schreef showtimer het volgende:
https://nos.nl/video/2227(...)lopt-op-de-muur.html
Daniel Martin doet ook aan scorebordjournalistiekZelfs Piti zelf geeft toe dat hij in die jaren maar een prutser was vergeleken met nu.
Omdat ze verschrikkelijk naïef zijn.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens begin ik echt agressief te worden van het feit dat UAE op kop rijdt.
WAAROM?
Ik kan hier oprecht niet tegen.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ze verschrikkelijk naïef zijn.
Ja, z'n zus.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Dan Martin eigenlijk een leuke vriendin?
Hij is blijkbaar getrouwd met een atlete die ook nog meegedaan heeft aan de OS in RIO, Jessica Andrews.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Dan Martin eigenlijk een leuke vriendin?
Daar komen kleine ginger ana kindjes van zeg...quote:Op woensdag 18 april 2018 14:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar getrouwd met een atlete die ook nog meegedaan heeft aan de OS in RIO, Jessica Andrews.
Vreselijk ja. Laat Movistar dat lekker oplossen. Of stuur desnoods iemand mee in de vlucht.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens begin ik echt agressief te worden van het feit dat UAE op kop rijdt.
WAAROM?
Sporza is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:00 schreef showtimer het volgende:
lol Wuyts en Adriaantje hebben dus de hele tijd doorgekeuveld.
quote:Op woensdag 18 april 2018 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan die mongolenbeffers van AG2R nu controleren voor Pikachu of all pokemon?
Niet meer zo zeker als je waarschijnlijk dacht.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie niks jongens, is mijn geld op Valverde nog veilig?
24 man waaronder Nibali/Gilbert hebben 25 seconden op het pelotonquote:Op woensdag 18 april 2018 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Majkaquote:Op woensdag 18 april 2018 15:22 schreef TheArt het volgende:
Wie zit er van Bora mee waardoor Benedetti zo hard op kop rijdt?
quote:Op woensdag 18 april 2018 15:19 schreef Mani89 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 18-04-2018 om 15:20:24Hiep hoi. Er wordt zowaar aangevallen in de Waalse Pijl. Nog een uur koers en Nibali heeft het gaspedaal ingetrapt. reageer retweet
Costa is mee.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:23 schreef TheArt het volgende:
Zijn de Emiraten mee? Zo nee dan zullen die zo wel weer hulp bieden aan Movistar
Nog 37 kilometer Hans.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:26 schreef Bugno het volgende:
Heb om 17 u een call staan, dat halen ze niet he?
Makkelijkquote:Op woensdag 18 april 2018 15:26 schreef Bugno het volgende:
Nog een uur koers volgens professor Zonneveld.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:26 schreef Bugno het volgende:
Ik ben abuisquote:Op woensdag 18 april 2018 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog 37 kilometer Hans.
Een bijzonder ongunstige situatie.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:27 schreef TheArt het volgende:
Goed, het merendeel van die groep wordt alweer gegrepen.
FLOPSHOWquote:Op woensdag 18 april 2018 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Haig, Roux, Kangert, Schachmann, Nibali en Benedetti
"Ik ben klaar met het rijden voor een ander"quote:
Hoop dat hij genoeg munten bij zich heeft.quote:
Ik dacht al dat het aan de stream lagquote:Op woensdag 18 april 2018 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Commentaar loopt inderdaad hinderlijk voor op de beelden.
Beau Marioquote:Op woensdag 18 april 2018 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotto Soudal
#exitredant
#exitsergeant
#exitfrison
#exitiedereen
Aerts? Vond ik vroeger altijd al een lul.quote:
Die kan toch prima naar WT, rijdt al wel langer dan dit jaar vooraan.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:38 schreef TheArt het volgende:
PacherDie was echt verdomd goed in de Amstel.
Nooit twijfelen aan mij, ouwe reus.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2018 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit twijfelen aan mij, ouwe reus.
"Een gat is een gat"quote:
En al die miljoenen laten liggen?quote:Op woensdag 18 april 2018 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daniel Martin had gewoon lekker bij QuickStep moeten blijven...
Uit sportief oogpunt uiteraard. Je kan beter geprepareerd worden door Vanmol en Tausquote:Op woensdag 18 april 2018 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En al die miljoenen laten liggen?
quote:Op woensdag 18 april 2018 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dimension Data gaat dus serieus rijden.
Voor Serge fucking Pauwels.
Dit is echt.
Banaanquote:Op woensdag 18 april 2018 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaat Movistar uitspelen in Giro? Ze gaan toch niet met Landa, Valverde en Nairo naar Tour??
Kenners wisten dit.quote:
Minder belachelijk slecht dan Martin. Alles is relatief.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ulissi was ook belachelijk slecht de laatste maanden.
'Een kenner wist dit' klinkt niet zo goed.quote:
Mijn respect voor hem neemt steeds meer toe.quote:
Ja, hij rijdt in principe de Giro en de Vuelta.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:55 schreef IbanMayo het volgende:
Gaat Lau ook mee naar de Giro om TOM te helpen?
Je zit op de begane grond?quote:Op woensdag 18 april 2018 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als er vandaag nog een Australiaan wint spring ik uit het raam.
Ik hoop op een raam op de begane grondquote:Op woensdag 18 april 2018 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als er vandaag nog een Australiaan wint spring ik uit het raam.
Toevallig wel!quote:
Dus Nibs kan de motor nog wat opporren.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:58 schreef TheArt het volgende:
In de kopgroep kan het ook niet heel hard gaan gezien het feit dat Benedetti er nog aanhangt en Roux gewoon meedraait.
Gezellig bij Dan Martin op de koffie.quote:
?quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik zet net de tv aan. Wat is dit? Een vlucht die het gaat halen?
En dan knalt Piti er zo overheen. Flopshowquote:Op woensdag 18 april 2018 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo met de storm naar de Muur zal er minstens 10 sec. af gaan.
Ah, nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 april 2018 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zit er ook nog steeds in het peloton.
Geen regenquote:Op woensdag 18 april 2018 16:12 schreef noodgang het volgende:
Het is wel tijd voor Wellens om te gaan nu
Van waar grappenmakerquote:Op woensdag 18 april 2018 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grappenmaker Molard wordt in stelling gebracht.
Valverde zegt dankjequote:Op woensdag 18 april 2018 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanendert poeft het gat dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |