Ik ga 3 keer per week naar de kroeg om m'n maten te zien juist, maar eenzaamheid is er geen onderdeel van hoor.quote:Op maandag 16 april 2018 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de kroeg als ik eenzaam ben als me maten bv druk zijn en ik mijn vrouw zat ben Enzomaar das maar paar keer per jaar
El.positovo.quote:Op maandag 16 april 2018 22:09 schreef BadVlad het volgende:
Edje heeft weer een plaatje voor ons gemaakt.
https://www.tradingview.c(...)0-as-decision-point/
Spreek jij Spaans?quote:Op maandag 16 april 2018 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
El.positovo.
Hij praat alweer over 16k
Die snap ik niet.quote:Op maandag 16 april 2018 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets de Ivo niehe van het oosten
Ik kon echt de eerste 4 a 5 jaar dat ik hier woonde geen fucking woord Spaans. Ik mixte maar een beetje een paar liedjes aan elkaar. Gelukkig is wodka een vrij internationaal begrepen woord.quote:
Claro que si. Heb in een paar Spaanstalige landen gewoond. Zelfs verliefd geworden op een Mexicaanse.quote:
Ze zijn allemaal meer loko dan we ons normaal voorstellen in Nederland he? Hahaquote:Op maandag 16 april 2018 22:20 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Claro que si. Heb in een paar Spaanstalige landen gewoond. Zelfs verliefd geworden op een Mexicaanse.
Begint wel langzaam weer af te brokkelen moet ik toegeven.
Haha, niet dus.quote:
Gaat snel weer weg he. Merk het bij maten die hier al 20 jaar wonen, die kunnen geen fatsoenlijk woord Nederlands meer schrijven.quote:Op maandag 16 april 2018 22:20 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Claro que si. Heb in een paar Spaanstalige landen gewoond. Zelfs verliefd geworden op een Mexicaanse.
Begint wel langzaam weer af te brokkelen moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |