Jawel, hoor. Pascale ging in 't water nadat ze zijn suggestie volgde.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:07 schreef Maartel het volgende:
Bij triathlon na afloop verdachtmakingen over iedereen behalve hem.
quote:Op zondag 6 mei 2018 23:15 schreef Maartel het volgende:
Dat fluiten op de voicemail klinkt trouwens wel echt als een blokfluit hoor.
En Lloyd has 2 blokfluiten mee??
Ja dat is wel verdacht maar werd dat door kandidaten benoemd?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Pascale ging in 't water nadat ze zijn suggestie volgde.
Ik moet zeggen dat bij café de Mol veel betere theorieën voorbij komen.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:28 schreef Maartel het volgende:
Oooooh, verdorie.. in café de Mol wordt terecht opgemerkt dat de mol deze aflevering zijn telefoonnummer geeft. Precies wat Pieter in de bar deed!!!
Ja, t is ff afwachten of ze ook klopten, maar heb minder t gevoel dan bij Moltalk dat ze ons expres in verkeerde richtingen duwen!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat bij café de Mol veel betere theorieën voorbij komen.
Ja true, maar meestal is het wel zo dat er bij iedere sleutel/kamer een bepaalde opdracht hoort zodat de mol weet welk cijfer/sleutel hij moet pakken toch?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:48 schreef Maartel het volgende:
Ja dat blijf ik ook gek (en gemanipuleerd) vinden.
Verder vind ik ergens t hele 'de juiste sleutel pakken' ook raar, want de redactie kan natuurlijk gewoon na het verdelen bepalen wie welke opdracht krijgt. Aangezien de kamers daarin amper relevant waren. (Of sauna/zwembad/bar moeten op die etages zitten)
Uhu, en Pieter flikte al eerder zoiets met enveloppen, maar in dit geval leken de sleutels stiekem vrij irrelevant.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja true, maar meestal is het wel zo dat er bij iedere sleutel/kamer een bepaalde opdracht hoort zodat de mol weet welk cijfer/sleutel hij moet pakken toch?
Dat is wel een goeie ja, uiteindelijk verteld Pascal natuurlijk nu ook alleen wat ze zelf wilt.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:10 schreef Maartel het volgende:
Zou bij die kaarsopdracht trouwens ff naast de kaars blazen zodat de ander denkt dat ie uit is niet mogen?
Ja daarom, da's ook de enige reden dat ik me zou kunnen bedenken dat hij die kamersleutel zou willen pakken, omdat 't de telefoonnummer-kamer was en 't een extra zetje is in de hint ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhu, en Pieter flikte al eerder zoiets met enveloppen, maar in dit geval leken de sleutels stiekem vrij irrelevant.
Ik vind vanuit mijn Pietertunnel wel vrij geloofwaardig dat 'de mol geeft vandaan zijn telefoonnummer' de hint was, waar Pascale heel veel aan hade kunnen hebben.
Absoluut! Slotaflevering is ook altijd zó veel beter. Echt drie kwartier tijd voor hints en sabotages, inclusief sabotagepogingen die mis gingen (zoals bij mol vorig jaar die iets echt thuis geoefend had maar door halve paniekaanval niet uitgevoerd kreeg)quote:Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef ITrade het volgende:
Wat een aflevering weer, echt fantastisch!!![]()
![]()
NL versie + houding van sommige BNers is wel echt amateur hour in vergelijking met De Mol BE.
Dan vind ik een blokfluit-hint naar Lloyd minder vergezocht.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef Maartel het volgende:
Ik vind vanuit mijn Pietertunnel wel vrij geloofwaardig dat 'de mol geeft vandaan zijn telefoonnummer' de hint was, waar Pascale heel veel aan hade kunnen hebben.
Hij is wel de mol. En denk dat ie die sleutel pakte wegens die hint (en mogelijk omdat ie geen zin had shirtloos in zwembad/sauna te zittenquote:Op zondag 6 mei 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom, da's ook de enige reden dat ik me zou kunnen bedenken dat hij die kamersleutel zou willen pakken, omdat 't de telefoonnummer-kamer was en 't een extra zetje is in de hint ofzo.
Óf hij heeft het verkeerde sleutelnummer onthouden óf hij is niet de mol
Mja, ik vind opzich best opvallend dat 2 keer in 1 aflevering een telefoonnummer gegeven wordt. Zie in slotaflevering best gebeuren dat we zien dat op t briefje voor 'Jackie' hetzelfde nummer staatquote:Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan vind ik een blokfluit-hint naar Lloyd minder vergezocht.
True. Ik zit ook niet zo op hints, wel op typische spel(positie)keuzes die des Mols zijn.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:03 schreef Moira. het volgende:
Maar wat betreft Pieter zelf vind ik de meest overtuigende hint dan nog wel de Priester/Preacher/Prayer liedjes en muziek en dingen hoor. Geen idee of die in latere afleveringen nog naar voren zijn gekomen want ik heb het ook maar van iemand hier (en een keer viel 'living on a prayer' me zelf op).
Verder moet ik 't vooral hebben van het spel zelf en wat de kandidaten daarin doen dat verdacht is of niet.
Dat vind ik ook wel mooi aan De Mol BEOp zoek naar de mol en niet op zoek naar hints.
Haha dit heb ik ook maar het is nogal wisselend. Bij het onderhandele nam hij echt de tijd en herhaalde elke keer dezelfde context dus ik dacht hij zit hier kei hard te mollen maar uiteindelijk begon de klok flink door de tikken en was er opeens een deal waar hij een flink nadeel had (maar de pot niet verder wilde benadelen).quote:Op maandag 7 mei 2018 00:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Lloyd al meerdere keren echt heel kandidaats.
Maar stiekem hoop ik daarom dan weer op hem als mol. Gewoon omdat ik mijn 'ik heb nu al heel veel seizoenen gezien en weet t een paar afleveringen van te voren al zeker'-dingetje heel graag onderuit gehaald zie worden.
Die aan het begin toen wegreden hadden 25 en 50 euro ofzo? Beter alles of niets dan toch? Met het op safe spelen ga je natuurlijk nooit een dikke pot krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
True. Ik zit ook niet zo op hints, wel op typische spel(positie)keuzes die des Mols zijn.
Als laatste nog ff een homerun slaan waardoor jij de held bent maar je iedereen dwingt te rennen..
Of als held de nacht in een auto doorbrengen maar er niks mee verdienen. Die laatste was voor mij echt doorslaggevend.
Is waar, maar ik vond dit echt een klassiek gevalletje 'de mol speelt de grote held, terwijl t ondertussen níks oplevert'.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:09 schreef ITrade het volgende:
Die aan het begin toen wegreden hadden 25 en 50 euro ofzo? Beter alles of niets dan toch? Met het op safe spelen ga je natuurlijk nooit een dikke pot krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |