Matige shill, 5/7.quote:Op maandag 16 april 2018 11:39 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ask in telegram maar voor details als je dingen niet gelooft.
Zit hier niets te verzinnen.
Ja kom op hey, ik vertel info die ik allang heb doorgevraagd daar, en hier beweert men dat het niet klopt.quote:
quote:Op maandag 16 april 2018 11:40 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://thumbs-prod.si-cdn.com/UJlQR6-cw95qT5pajvyG0c8SS2c=/fit-in/1072x0/filters:focal(393x403:394x404)/https://public-media.smit(...)y2web.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, maar ze willen programmeurs aannemen, zodat in 2020 ze een eigen blockchain hebben.quote:
Oke.quote:Op maandag 16 april 2018 11:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen programmeurs aannemen, zodat in 2020 ze een eigen blockchain hebben.
Hoezo nog een keer vragen? Hebben die lui niks beters te doen? moeten ze niet een blockchain gaan ontwikkelen ofzo? Als jij alle antwoorden al hebt kun je ze toch gewoon doorgeven.quote:Op maandag 16 april 2018 11:42 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja kom op hey, ik vertel info die ik allang heb doorgevraagd daar, en hier beweert men dat het niet klopt.
Ga dan zelf vragen
quote:Op maandag 16 april 2018 11:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen programmeurs aannemen, zodat in 2020 ze een eigen blockchain hebben.
I tryyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 16 april 2018 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo nog een keer vragen? Hebben die lui niks beters te doen? moeten ze niet een blockchain gaan ontwikkelen ofzo? Als jij alle antwoorden al hebt kun je ze toch gewoon doorgeven.
Zodat merken hun eigen bApps (brand apps, echt ik verzin het nietquote:Op maandag 16 april 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oke.
Ik zie veel 'dapps' dat doen, vraag me af waarom.
Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef pnxsinned het volgende:
Het wordt iig de killer!
Jullie hebben het van mij.
We spreken elkaar over paar maandjes als ik in de lambo voorbij kom.
Dit is toch geen verkoop argument manquote:Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef pnxsinned het volgende:
Het wordt iig de killer!
20% verkochtquote:Op maandag 16 april 2018 11:45 schreef KappenBakken het volgende:
@Kyran had je je WAN nog verkocht op het hoogtepunt?
Verstandig toch? Staat nu best wat lager volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2018 11:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
20% verkochtHad de neiging om wat te wachten, maar toch maar deel verkocht volgens mijn eigen schema
WAN zit bij mij in de categorie waarik minstens x5 van verwacht vanaf mijn instapmoment. Bij 110% in USD waarde (en +80% in satoshi) heb ik 20% verkocht. Volgende 20% gaat weg bij 200% en dan de laatste 20% bij 500%.
Als er tussendoor iets veranderd waardoor ik denk dat het nog hoger gaat komen kan ik altijd nog kijken wat ik doe.
Lambo? Je bedoeld de wachtrij bij de lokale voedselbank?quote:Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef pnxsinned het volgende:
Het wordt iig de killer!
Yup, 75% in USD en +55% in BTC nu. Zou weer een deel terug kunnen kopen met de winst, maar twijfel nog of ik dat wil doen. Af en toe wat meer in BTC laten voor bull run van BTC of gewoon om ergens anders in te steken is ook wel leukquote:Op maandag 16 april 2018 11:52 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Verstandig toch? Staat nu best wat lager volgens mij.
Lekker gewerkt
vergeet de coverage op drie zeer grote mediaplatformen nietquote:Op maandag 16 april 2018 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lambo? Je bedoeld de wachtrij bij de lokale voedselbank?
Als je een pokerspeler als ambassadeur op de payroll hebt, dan ben je een serieus bedrijf hoor. Die gaat seal wel eventjes aan de man brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |