abonnement Unibet Coolblue
pi_178571279
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus als ik t goed begrijpt liegt hij gewoon nog steeds door over bijv. die patient?

Hahah wat een vent joh.
Nee niet over die patient. Dat kon hij niet maken want dat was door de VK helemaal ontmaskerd. Maar dat verhaal in dat vliegtuig blijft hij wel gewoon volhouden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:35:11 #227
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178571296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus als ik t goed begrijpt liegt hij gewoon nog steeds door over bijv. die patient?

Hahah wat een vent joh.
Hij zei bij late Night dat hij niks wist van het verhaal en een minuut later had hij wel de headline gelezen en vervolgens niet het artikel heeft geopend.

Gisteren bleek bij Pauw dat hij een tweet over dat verhaal had geretweet :') beetje (heel) vaag dus.

Al zou ik niet met zekerheid willen zeggen dat hij achter het verhaal zat.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178571327
Ja lijkt mij ook dat hij niet alles hoogstpersoonlijk zelf heeft verzonnen, maar denk wel dat die van veel, zoniet alles, op de hoogte was, aangezien als zulke verhalen rondgaan je dat echt wel persoonlijk meekrijgt, of in dit geval: zelfs retweet. Ja dan is dat lastig volhouden natuurlijk :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:37:47 #229
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178571332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee niet over die patient. Dat kon hij niet maken want dat was door de VK helemaal ontmaskerd. Maar dat verhaal in dat vliegtuig blijft hij wel gewoon volhouden.
Maar dat is ook een verhaal wat hij met z’n eigen twitter de wereld in heeft geholpen, wat op zich niet heel veel met die trollen te maken heeft. Als hij zelf niet trollde althans.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178571391
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:37 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Maar dat is ook een verhaal wat hij met z’n eigen twitter de wereld in heeft geholpen, wat op zich niet heel veel met die trollen te maken heeft. Als hij zelf niet trollde althans.
Trollen als in:
pi_178571423
Ja ik vind trollen ook verkeerde woordkeuze hier in.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_178571654
Heeft niemand die vent tips gegeven hoe hij dit nu het best kan oplossen? Nu heeft hij mi zijn carrière nog verder verziekt met dat nietszeggende interview. Als hij had gezegd dat het allemaal waar is en dat hij spijt heeft, bloedt het vanzelf (snel) dood. Nu blijft iedereen met vragen zitten en gaan dingen nog meer een eigen leven leiden.
pi_178571689
AngelaGod met de waarheid:

Daar zat hij: Dotan. Na het ontluisterende Volkskrant-verhaal over een trollenleger en een gefantaseerde ontmoeting met een leukemiepatiënt, had hij zich een weekend lang schuil gehouden. Toen was er gistermiddag eerst een Facebook-verklaring en aan het einde van de avond schoof hij aan bij Late Night.

Een even logische als laffe keuze. Want Dotan weet dondersgoed dat hij bij Pauw of bij de al dagen fulminerende Ronald Molendijk in Boulevard en zelfs bij de immer vriendelijke Sybrand en Martine niet zo makkelijk wegkomt met halve antwoorden en ongeloofwaardige ontkenningen, als bij Humberto Tan.

En zo’n gesprek werd het dus ook. Wie dacht dat de hoogmis voor Marco Borsato van een paar maanden geleden het dieptepunt was in de geschiedenis van het RTL-programma, had buiten maandagavond gerekend.

Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei
In plaats van zich een kerel te tonen en schoon schip te maken, sprak Dotan van een ‘hetze’ en ‘speculaties’ en was hij toch vooral het slachtoffer. Het was wel heel vervelend wat hij allemaal over zich heen had gekregen. Niemand geloofde hem meer, klaagde hij. Hij gaf dan nog net toe dat hij in het begin van zijn carrière nep-socialmedia-accounts had ingezet, maar dat deed hij ‘natuurlijk’ allang niet meer. En dat verhaal over de leukemiepatiënt kwam echt niet uit zijn koker. Het stond wel onder een van zijn posts en op Linda Nieuws enzo, maar hij had het nooit gelezen. Echt niet. Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei.

Humberto deed wat er van hem werd verwacht: in plaats van tegengas gaf hij Dotan alle ruimte. De kritische vragen moesten komen van de andere gasten aan tafel als Leopold Witte en Fajah Lourens. Maar zij werden vakkundig genegeerd door Dotan én Humberto of er werd gewoon een filmpje ingestart.

Het was verbijsterend en pijnlijk om te zien hoe in twintig minuten twee mensen hun reputatie, en misschien zelfs wel loopbaan, om zeep hielpen. Dotan plaatste zichzelf definitief in het rijtje van ziekelijke bedriegers als Tara Singh Varma en Diederik Stapel. Humberto Tan bewees nog eens waarom zijn positie in Late Night al tijden onhoudbaar is. Ongelofelijk dat die man ooit de Sonja Barend Award voor beste tv-interview heeft gewonnen. De organisatie zou die prijs na maandagavond moeten terugvorderen.

‘Blijf je wel schrijven? ‘ kweelde Humberto tot slot. Natuurlijk, zuchtte Dotan. Nooit gedacht dat ik deze zin nog eens zou schrijven, maar: wat miste ik Ronald Molendijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178571779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:01 schreef RipCity het volgende:
AngelaGod met de waarheid:

Daar zat hij: Dotan. Na het ontluisterende Volkskrant-verhaal over een trollenleger en een gefantaseerde ontmoeting met een leukemiepatiënt, had hij zich een weekend lang schuil gehouden. Toen was er gistermiddag eerst een Facebook-verklaring en aan het einde van de avond schoof hij aan bij Late Night.

Een even logische als laffe keuze. Want Dotan weet dondersgoed dat hij bij Pauw of bij de al dagen fulminerende Ronald Molendijk in Boulevard en zelfs bij de immer vriendelijke Sybrand en Martine niet zo makkelijk wegkomt met halve antwoorden en ongeloofwaardige ontkenningen, als bij Humberto Tan.

En zo’n gesprek werd het dus ook. Wie dacht dat de hoogmis voor Marco Borsato van een paar maanden geleden het dieptepunt was in de geschiedenis van het RTL-programma, had buiten maandagavond gerekend.

Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei
In plaats van zich een kerel te tonen en schoon schip te maken, sprak Dotan van een ‘hetze’ en ‘speculaties’ en was hij toch vooral het slachtoffer. Het was wel heel vervelend wat hij allemaal over zich heen had gekregen. Niemand geloofde hem meer, klaagde hij. Hij gaf dan nog net toe dat hij in het begin van zijn carrière nep-socialmedia-accounts had ingezet, maar dat deed hij ‘natuurlijk’ allang niet meer. En dat verhaal over de leukemiepatiënt kwam echt niet uit zijn koker. Het stond wel onder een van zijn posts en op Linda Nieuws enzo, maar hij had het nooit gelezen. Echt niet. Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei.

Humberto deed wat er van hem werd verwacht: in plaats van tegengas gaf hij Dotan alle ruimte. De kritische vragen moesten komen van de andere gasten aan tafel als Leopold Witte en Fajah Lourens. Maar zij werden vakkundig genegeerd door Dotan én Humberto of er werd gewoon een filmpje ingestart.

Het was verbijsterend en pijnlijk om te zien hoe in twintig minuten twee mensen hun reputatie, en misschien zelfs wel loopbaan, om zeep hielpen. Dotan plaatste zichzelf definitief in het rijtje van ziekelijke bedriegers als Tara Singh Varma en Diederik Stapel. Humberto Tan bewees nog eens waarom zijn positie in Late Night al tijden onhoudbaar is. Ongelofelijk dat die man ooit de Sonja Barend Award voor beste tv-interview heeft gewonnen. De organisatie zou die prijs na maandagavond moeten terugvorderen.

‘Blijf je wel schrijven? ‘ kweelde Humberto tot slot. Natuurlijk, zuchtte Dotan. Nooit gedacht dat ik deze zin nog eens zou schrijven, maar: wat miste ik Ronald Molendijk.
Normaal en ik niet zo pro Angela, maar hier slaat ze de spijker wel op zijn kop.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:54 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178571874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:19 schreef Morri2 het volgende:
Ik snap die hele heisa niet? Dit is toch normaal op social media? Liegen, likes/subs kopen... Ik zie eigenlijk niks bijzonders?
Hallo Dotan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178571881
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft niemand die vent tips gegeven hoe hij dit nu het best kan oplossen? Nu heeft hij mi zijn carrière nog verder verziekt met dat nietszeggende interview. Als hij had gezegd dat het allemaal waar is en dat hij spijt heeft, bloedt het vanzelf (snel) dood. Nu blijft iedereen met vragen zitten en gaan dingen nog meer een eigen leven leiden.
Inderdaad. En ook áls je vage assistenten/managers hebt gehad die je teveel hun gang hebt laten gaan, is dat een verklaring en excuus waard. Dan ben je niet ineens het hulpeloze slachtoffer.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:18:58 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178571954
Ik ben niet zo erg anti-Humberto maar gisteren was het echt absurd hoe hij wel kritische vragen van zijn andere gasten negeerde en keer op keer geen vervolgvraag stelde aan Dotan. Van Dotan had ik niet alders dan gejank en gedraai verwacht maar Humberto zakte echt van zijn (kleine) voetstuk.
Spoilers!
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:21:19 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178571989
Ik heb zelden iemand zó weinig zien zeggen, met het gebruik van zó veel woorden. :')
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:49:31 #239
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178572533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:01 schreef RipCity het volgende:
AngelaGod met de waarheid:

Daar zat hij: Dotan. Na het ontluisterende Volkskrant-verhaal over een trollenleger en een gefantaseerde ontmoeting met een leukemiepatiënt, had hij zich een weekend lang schuil gehouden. Toen was er gistermiddag eerst een Facebook-verklaring en aan het einde van de avond schoof hij aan bij Late Night.

Een even logische als laffe keuze. Want Dotan weet dondersgoed dat hij bij Pauw of bij de al dagen fulminerende Ronald Molendijk in Boulevard en zelfs bij de immer vriendelijke Sybrand en Martine niet zo makkelijk wegkomt met halve antwoorden en ongeloofwaardige ontkenningen, als bij Humberto Tan.

En zo’n gesprek werd het dus ook. Wie dacht dat de hoogmis voor Marco Borsato van een paar maanden geleden het dieptepunt was in de geschiedenis van het RTL-programma, had buiten maandagavond gerekend.

Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei
In plaats van zich een kerel te tonen en schoon schip te maken, sprak Dotan van een ‘hetze’ en ‘speculaties’ en was hij toch vooral het slachtoffer. Het was wel heel vervelend wat hij allemaal over zich heen had gekregen. Niemand geloofde hem meer, klaagde hij. Hij gaf dan nog net toe dat hij in het begin van zijn carrière nep-socialmedia-accounts had ingezet, maar dat deed hij ‘natuurlijk’ allang niet meer. En dat verhaal over de leukemiepatiënt kwam echt niet uit zijn koker. Het stond wel onder een van zijn posts en op Linda Nieuws enzo, maar hij had het nooit gelezen. Echt niet. Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei.

Humberto deed wat er van hem werd verwacht: in plaats van tegengas gaf hij Dotan alle ruimte. De kritische vragen moesten komen van de andere gasten aan tafel als Leopold Witte en Fajah Lourens. Maar zij werden vakkundig genegeerd door Dotan én Humberto of er werd gewoon een filmpje ingestart.

Het was verbijsterend en pijnlijk om te zien hoe in twintig minuten twee mensen hun reputatie, en misschien zelfs wel loopbaan, om zeep hielpen. Dotan plaatste zichzelf definitief in het rijtje van ziekelijke bedriegers als Tara Singh Varma en Diederik Stapel. Humberto Tan bewees nog eens waarom zijn positie in Late Night al tijden onhoudbaar is. Ongelofelijk dat die man ooit de Sonja Barend Award voor beste tv-interview heeft gewonnen. De organisatie zou die prijs na maandagavond moeten terugvorderen.

‘Blijf je wel schrijven? ‘ kweelde Humberto tot slot. Natuurlijk, zuchtte Dotan. Nooit gedacht dat ik deze zin nog eens zou schrijven, maar: wat miste ik Ronald Molendijk.
Angela kijkt tv voor haar werk. Moet elke dag stukjes schrijven over het enge BN'ers wereldje. Wat een kutbaan. En maar doen alsof het belangrijk is :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 10:52:52 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178572600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:49 schreef Bugno het volgende:

[..]

Angela kijkt tv voor haar werk. Moet elke dag stukjes schrijven over het enge BN'ers wereldje. Wat een kutbaan. En maar doen alsof het belangrijk is :')
jeetje
Hier heeft ze wel een punt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:54:56 #241
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178572639
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben niet zo erg anti-Humberto maar gisteren was het echt absurd hoe hij wel kritische vragen van zijn andere gasten negeerde en keer op keer geen vervolgvraag stelde aan Dotan. Van Dotan had ik niet alders dan gejank en gedraai verwacht maar Humberto zakte echt van zijn (kleine) voetstuk.
Heeft ie ooit WEL een kritische vraag gesteld aan zijn gasten?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178572670
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben niet zo erg anti-Humberto maar gisteren was het echt absurd hoe hij wel kritische vragen van zijn andere gasten negeerde en keer op keer geen vervolgvraag stelde aan Dotan. Van Dotan had ik niet alders dan gejank en gedraai verwacht maar Humberto zakte echt van zijn (kleine) voetstuk.
Net pas een stukje gezien over hoe Farah een vraag stelt en gewoon glashard werd genegeerd door gelijk een filmpje in te starten. Wat een pijnlijk moment voor Humberto zeg. Hij kan niet eens normaal een interview leiden. Als het te heet onder de voeten wordt, wordt er een filmpje gefixt.

Ongelooflijk, wat een circus.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:58:43 #243
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178572728
TV is een circus. Bel de krant :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:02:15 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178572786
Zijn moeder gisteren ook al janken in de krant... nee, dat is lekker, als je 30 bent en je moeder (die toch al niet bekend staat om haar betrouwbare persoonlijkheid) gaat zich er nog even tegenaan bemoeien :')

En dan ook nog eens lekker dramatisch "Dan gaat hij emigreren"
Nou Patty, een Harpenau minder in dit land gaan we niet op achteruit, sterker nog; 2 Harpenau's minder in dit land zou een aanwinst zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:04:05 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178572809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:54 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Heeft ie ooit WEL een kritische vraag gesteld aan zijn gasten?
Ik heb geen idee. Vast wel een keer in al die jaren. Ik weet ook niet of dat nou aan Humberto ligt of aan RTL. Humberto krijgt natuurlijk een bepaalde opdracht mee. Maar goed, dat is nogal offtopic verder.

Dit interview was in ieder geval niet om aan te zien. Die vraag van Fajah gewoon zo bot negeren. Je zou bijna denken dat Dotan voorwaarden heeft gesteld aan de onderwerpen die wel en niet aan bod mochten komen.
Spoilers!
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:05:53 #246
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178572834
Wat vroeg Fajah eigenlijk? Ik heb dat even gemist.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:06:28 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178572847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:49 schreef Bugno het volgende:

[..]

Angela kijkt tv voor haar werk. Moet elke dag stukjes schrijven over het enge BN'ers wereldje. Wat een kutbaan. En maar doen alsof het belangrijk is :')
Zijn wel mindere baantjes te verzinnen. En goed stuk weer van Angelagodin.
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:07:41 #248
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178572872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Vast wel een keer in al die jaren. Ik weet ook niet of dat nou aan Humberto ligt of aan RTL. Humberto krijgt natuurlijk een bepaalde opdracht mee. Maar goed, dat is nogal offtopic verder.

Dit interview was in ieder geval niet om aan te zien. Die vraag van Fajah gewoon zo bot negeren. Je zou bijna denken dat Dotan voorwaarden heeft gesteld aan de onderwerpen die wel en niet aan bod mochten komen.
Toen Beau van Erven Dorens hem verving ging het iig wel wat beter met die kritische vragen, en verder sowieso al een stuk aangenamer aangezien Humberto de hele tijd overal kinderachtig om loopt te giechelen enzo.. :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178573105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:49 schreef Bugno het volgende:

[..]

Angela kijkt tv voor haar werk. Moet elke dag stukjes schrijven over het enge BN'ers wereldje. Wat een kutbaan. En maar doen alsof het belangrijk is :')
TV-recensisten doen hun werk. Bel de krant :')
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:25:24 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178573241
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:19 schreef Chai het volgende:

[..]

TV-recensisten doen hun werk. Bel de krant :')
Je kunt beter voor een ingezonden brief gaan.... kom je misschien zelf ook in de krant, en met een beetje mazzel kunnen we daar dan weer een topic over maken, want het stond in de krant!!!11!!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')