SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door HostiMeister op 15-04-2018 22:23:59 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zal jouw loop eens bestormen.quote:
5 mei klinkt prima, niemand leest toch wat er in de OP staat.quote:
Dan kan ik nietquote:Op zondag 15 april 2018 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
5 mei klinkt prima, niemand leest toch wat er in de OP staat.
In de OP staat het, dm mij dan even kan ik het verzamelen, van de mensen die een dm hebben gestuurd denk ik dat 5 mei het beste was, derhalve, 5 mei. Had je maar moeten dm=en.quote:
Alle zaterdagen komen mij niet uitquote:Op zondag 15 april 2018 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de OP staat het, dm mij dan even kan ik het verzamelen, van de mensen die een dm hebben gestuurd denk ik dat 5 mei het beste was, derhalve, 5 mei. Had je maar moeten dm=en.
Wederom, ligt weer allemaal aan de rest, en niet aan jou?quote:Op zondag 15 april 2018 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle zaterdagen komen mij niet uit![]()
Wellicht vrij vragen dan maar.
Neen, heb wel vrij maar heb andere dingen open voor die dag dus moet even kijkenquote:
Klopt. Gooi er morgen wel een definitieve datum in. Zien we dan wel wei wel of niet kan.quote:Op zondag 15 april 2018 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had wel gelezen en gedm'ed en ik kan 5 mei ook niet
Ok ik had ook gezegd dat met mij geen rekening moest worden gehouden
wel wei welquote:Op zondag 15 april 2018 21:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Gooi er morgen wel een definitieve datum in. Zien we dan wel wei wel of niet kan.
Dat kloptquote:Op zondag 15 april 2018 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, ligt weer allemaal aan de rest, en niet aan jou?
ik kan de 26e ook niet meer waarschijnlijk dus nogmaals geen rekening houden met mij, ik loop gewoon ff te ziekenquote:Op zondag 15 april 2018 21:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Gooi er morgen wel een definitieve datum in. Zien we dan wel wei wel of niet kan.
26 mei ben ik in lissabon, dus ik ook nietquote:Op zondag 15 april 2018 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan de 26e ook niet meer waarschijnlijk dus nogmaals geen rekening houden met mij, ik loop gewoon ff te zieken
Als een net klaargekomen pikquote:
wel wie wel. Beter?quote:Op zondag 15 april 2018 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik las het al drie keer en dacht even dat ik een beroerte had.
Gewoon zuipmeet in Lissabon.quote:Op zondag 15 april 2018 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
26 mei ben ik in lissabon, dus ik ook niet
gekopieerd en in kladblok gepakt voor zekerheid en alles?quote:Op zondag 15 april 2018 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik las het al drie keer en dacht even dat ik een beroerte had.
Ik ben er toch, in een 5 sterren hotel, dus kom gezellig ookquote:
quote:Op zondag 15 april 2018 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
5 mei klinkt prima, niemand leest toch wat er in de OP staat.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat "5 mei, misschien, of later"
Dat is niet echt een vaste datum Hosti
quote:Als je mee wil, dm Hosti dan de zaterdagen dat je kan. Komende tijd.
Laatste zin.quote:Op zondag 15 april 2018 21:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat "5 mei, misschien, of later"
Dat is niet echt een vaste datum Hosti
uh, ja jij hebt dat toch met twee damesquote:Op zondag 15 april 2018 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Zuipmeet? In Lissabon? I'm so fucking in
Overgetrokken op m'n scherm met een fineliner en alles.quote:Op zondag 15 april 2018 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gekopieerd en in kladblok gepakt voor zekerheid en alles?
quote:Op zondag 15 april 2018 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan noemt Hosti jou een niemand. Kut hosti
Ik heet geen Slauerhoffquote:Op zondag 15 april 2018 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uh, ja jij hebt dat toch met twee dames
Nee, ik heb je een app moeten sturen omdat je je te verheven voelde om te dm-enquote:
Ja tuurlijk. Ik sta boven het klootjesvolk hier.quote:Op zondag 15 april 2018 22:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik heb je een app moeten sturen omdat je je te verheven voelde om te dm-en
quote:Op zondag 15 april 2018 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uh, ja jij hebt dat toch met twee dames
Niet janken dan. Neig nu naar 12 mei.quote:Op zondag 15 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik sta boven het klootjesvolk hier.
wat een goede datumquote:Op zondag 15 april 2018 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet janken dan. Neig nu naar 12 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |