die was een keer ontvoerd waren de mensen in die reeks heel verdrietig.quote:
En terecht.quote:Op zondag 15 april 2018 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die was een keer ontvoerd waren de mensen in die reeks heel verdrietig.
Kan niet garanderen dat dat dit keer niet gebeurt.quote:Op zondag 15 april 2018 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die was een keer ontvoerd waren de mensen in die reeks heel verdrietig.
ga mobiel danquote:Op zondag 15 april 2018 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
fok doet echt kut, ik zie mijn post niet na het posten en dan moet ik refreshen
het einde van Fokquote:Op zondag 15 april 2018 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
fok doet echt kut, ik zie mijn post niet na het posten en dan moet ik refreshen
Oeh, een cliffhanger!quote:Op zondag 15 april 2018 16:31 schreef I. het volgende:
[..]
Kan niet garanderen dat dat dit keer niet gebeurt.
ik ben geen mobiele toetsenbordkoningquote:Op zondag 15 april 2018 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben mobiel ontiegelijk snel.
dat kanquote:Op zondag 15 april 2018 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben geen mobiele toetsenbordkoning
Ga dan eens punten halenquote:Op zondag 15 april 2018 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon een responsive versie van de mobiele lay-out mobiel
Ik ben nog niet eens thuis man. Je hebt 3 dagen de tijd gehad en nog sta ik een berg punten voor.quote:Op zondag 15 april 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij eens gewoon aloa blocken. Kijk dat gat dan.
Gister en vrijdag de godsganze dag weggeweest, vandaag is het veel te druk.quote:Op zondag 15 april 2018 16:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens thuis man. Je hebt 3 dagen de tijd gehad en nog sta ik een berg punten voor.
Dan heb je pech. Vanavond rond 22.00 ben ik weer thuis.quote:Op zondag 15 april 2018 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gister en vrijdag de godsganze dag weggeweest, vandaag is het veel te druk.
Vannacht ga ik weer toeslaan.quote:Op zondag 15 april 2018 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Vanavond rond 22.00 ben ik weer thuis.
Jepquote:Op zondag 15 april 2018 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij was al langer moderator op de FP, maar nu dus dezelfde functie maar dan als ER. Omdat moderatie steeds vaker noodzakelijk is en de gevolgen van niet of te laat modereren eveneens steeds serieuzer worden moeten we daar harder op inzetten. Meer moderators, meer moderaties, maar die vereisen dan wel een eigen ER.
Succes en veel plezier!
ER == eindredactie?
okéquote:
Jep. Na praktisch de hele race achter Max te hebben gereden, tot ie het ging verneuken.quote:
zondequote:Op zondag 15 april 2018 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Na praktisch de hele race achter Max te hebben gereden, tot ie het ging verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |