Ga weg met je NOS danquote:Op zondag 15 april 2018 15:46 schreef TheArt het volgende:
Neilands, de kampioen van Litouwen volgens Ducrot
Je vraagt er zelf om.quote:Op zondag 15 april 2018 15:46 schreef TheArt het volgende:
Neilands, de kampioen van Litouwen volgens Ducrot
Dat zou ik nu ook zeggen.quote:Op zondag 15 april 2018 15:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Dit was het resultaat van 1x kort heen en weer zappen
Beter dan Teuns.quote:Op zondag 15 april 2018 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Gilbert spreekt wel perfect Nederlands
En Kevin Pauwels als gespreksleiderquote:Op zondag 15 april 2018 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil een wielertalkshow waar Teuns en Kelderman elkaar interviewen.
Mag ook wel hè. Het peloton is nog 100-120 man groot.quote:Op zondag 15 april 2018 15:58 schreef Szura het volgende:
Djoengels gaat langer mee dan de laatste weken
Nee, ik weet ook niet waarom maar het stond hier nog op NOS en de verslaggever in koers wou hem een vraag stellen, waarop ie dus zei 'je houdt de teamwagens op!'quote:
DQtje danquote:Op zondag 15 april 2018 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waarom maar het stond hier nog op NOS en de verslaggever in koers wou hem een vraag stellen, waarop ie dus zei 'je houdt de teamwagens op!'
Ergeren aan NOS-gestuntel is mijn guilty pleasurequote:
Ergeren aan Maarten en Herbert is stiekem best fijn. Ergeren aan Joep Schreuder gaat wel echt veel te verquote:Op zondag 15 april 2018 16:03 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ergeren aan NOS-gestuntel is mijn guilty pleasure
quote:Op zondag 15 april 2018 16:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Enorm kut deze.Ben blij dat ik boven kwam
Ik ook.quote:Op zondag 15 april 2018 16:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Enorm kut deze.Ben blij dat ik boven kwam
Mansjesterquote:Op zondag 15 april 2018 16:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee smerig dun.Denk dat dat het probleem was juist
Wel kort, ff aanzetten en je bent eroverquote:Op zondag 15 april 2018 16:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Vanuit Partij is ie inderdaad verdomd steil. Tot wel 18% daar.
Rest van het seizoen is hij weer met verkansie.quote:Op zondag 15 april 2018 16:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al. Hij piekt echt naar de AGR toe volgens mij.
Misschien dat hij weer gaat vlammen in de Vuelta, net als op de memorabele vrijdag in 2015quote:Op zondag 15 april 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rest van het seizoen is hij weer met verkansie.
Armetierig voorjaarquote:
En ook de komende twee jaar gaat het weer van dat zijn.quote:
Maar gewoon weer lekker 4 en 5 sterren krijgen in de prono'squote:Op zondag 15 april 2018 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En ook de komende twee jaar gaat het weer van dat zijn.
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 15 april 2018 16:27 schreef showtimer het volgende:
Het knollenveld van Wielco is dit toch?
#neverforgetquote:Op zondag 15 april 2018 16:27 schreef showtimer het volgende:
Het knollenveld van Wielco is dit toch?
Ik word viesmad als Vanendert podium rijdtquote:Op zondag 15 april 2018 16:32 schreef Aguero het volgende:
Jelle Vanendert en Dylan Teuns goed voorin.
Leuk.
Wat een godquote:
14-18quote:
BMC en Krek zijn mensonterend bezig dit voorjaar.quote:Op zondag 15 april 2018 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zit weer een hele BMC trein niets te doen.
Bij BMC zijn ze allemaal solistenquote:Op zondag 15 april 2018 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zit weer een hele BMC trein niets te doen.
Krek rijdt dit seizoen weer de uitslagen die hij voor zijn eerste Tourritzege altijd reed.quote:Op zondag 15 april 2018 16:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
BMC en Krek zijn mensonterend bezig dit voorjaar.
Uitstekend duwtje ook, kun je wat mee.quote:
Max ramt 20 andere auto's in dezelfde tijd.quote:Op zondag 15 april 2018 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Red Bull Racing doet 10 wissels in zelfde tijd
Ja maar talent en DURF EN LEFquote:Op zondag 15 april 2018 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Max ramt 20 andere auto's in dezelfde tijd.
Dat zou oprecht afgrijselijk zijn.quote:Op zondag 15 april 2018 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gasparotto gaat dit gewoon weer winnen, flopshow
quote:
Had in PR sws een rol gespeeld ookquote:Op zondag 15 april 2018 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Roompot opnieuw in de finale van een WT koers.![]()
De altijd vervelende Daryl Impey.quote:
Dat ze op dit niveau alleen mee kunnen spelen is geen schande maar op het lagere niveau zouden ze inderdaad vaak echt een rol van betekenis moeten spelen.quote:Op zondag 15 april 2018 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roompot doet overal leuk mee maar winnen ho maar. En dat is het probleem
Krek is iets te veel in zichzelf gaan geloven.quote:Op zondag 15 april 2018 16:59 schreef TheArt het volgende:
Teuns die zich moet opofferen voor Greg, terwijl Greg er net keihard werd afgereden
Teuns weet niet eens dat Krek erbij is en andersom. Pure solisten daar.quote:Op zondag 15 april 2018 16:59 schreef TheArt het volgende:
Teuns die zich moet opofferen voor Greg, terwijl Greg er net keihard werd afgereden
Die hebben wel letterlijk een kwartier cadeau gekregenquote:Op zondag 15 april 2018 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vroege vluchters zijn beter dan de favorieten
Jij mag dat zeggenquote:Op zondag 15 april 2018 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Piti is nooit zo goed geweest als dit jaar, mag ik dat zeggen?
Mwoah, in een vlakke sprint is hij in principe kansloos.quote:Op zondag 15 april 2018 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentatoren focussen zich enkel op Sagan. Piti kan ook prima aankomen
Ducrot zei net nog: "Wie kan Piti in deze vorm kloppen'quote:Op zondag 15 april 2018 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die kan alleen heuvel op sprintenquote:Op zondag 15 april 2018 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker niet de favoriet maar ik zou zeggen dat hij snelste is na Sagan.quote:Op zondag 15 april 2018 17:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mwoah, in een vlakke sprint is hij in principe kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |