En dan te bedenken dat het aan het einde van het seizoen misschien klaar is.quote:Op maandag 16 april 2018 11:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze incl beker 7 schoten: 6 goals, excl beker 6 schoten: 5 goals
#RobinGod
Dat ze komende zomer gaan praten, prima toch, hebben ze in de winter afgesproken, kunnen ze dan toch gewoon doen? Meer zeggen ze er ook gewoon niet over. WMB echt geen signaal dat ze iets anders willen. Ik kan me niet voorstellen dat ze komende zomer afscheid van elkaar gaan nemen. Volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin, en ik zie geen enkele reden voor Feyenoord om het contract op te zeggen.quote:Op maandag 16 april 2018 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het aan het einde van het seizoen misschien klaar is.
Hoop er zo op dat ie nog een seizoen bij Feyenoord blijft.
Hoop jequote:Op maandag 16 april 2018 17:24 schreef fetX het volgende:
VI is idd een paar jaar te vroeg gekomen met dat artikel.
Afwachten hoe alles mbt het nieuwe stadion uitpakt. Kan zomaar een molensteen om de nek worden als er niet zorgvuldig met het dossier/financien om wordt gegaan.quote:
Blijft wel zo dat PSV kwalitatief helemaal niet zoveel beter is dan Feyenoord. Er is er dit seizoen gewoon te weinig uitgehaald. Ik weiger vorig seizoen een incident te noemen als je op die wijze kampioen wordt en het team van dat jaar gewoon in grote mate hetzelfde is gebleven. Enige waar je écht op achteruit ging was op linksbuiten (Elia) en rechtsachter (Karsdorp).quote:Op maandag 16 april 2018 16:58 schreef F.M.D. het volgende:
Deze cover van VI aan het begin van 't seizoen geeft wel aan hoe opportunistisch het medialand is. Niets meer dan waan van de dag. Tiende landstitel van PSV sinds eeuwwisseling tegenover één uitschieter van Feyenoord zegt helaas wel genoeg hoe verhoudingen liggen tussen beide clubs.
[ afbeelding ]
Er moet op het middenveld wel echt meer creativiteit komen hoor. Daarnaast denk ik dat een aantal belangrijke spelers gaan vertrekken waar vervanging voor moet worden gehaald: Jorgensen, Vilhena, El Ahmadi, vd Heijden. En ook sluit ik een vertrek van spelers als Tapia, van Beek, Berghuis en Toornstra niet uit. Wellicht dat van Persie ook niet verlengd. Het enige wat we er nu voor terug krijgen is Ayoub. Een prima speler, maar wel een beetje de eerste wissel.quote:Op maandag 16 april 2018 17:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Blijft wel zo dat PSV kwalitatief helemaal niet zoveel beter is dan Feyenoord. Er is er dit seizoen gewoon te weinig uitgehaald. Ik weiger vorig seizoen een incident te noemen als je op die wijze kampioen wordt en het team van dat jaar gewoon in grote mate hetzelfde is gebleven. Enige waar je écht op achteruit ging was op linksbuiten (Elia) en rechtsachter (Karsdorp).
Een hele nieuwe selectie dus, welke havenbaron gaat dat betalen?quote:Op maandag 16 april 2018 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Er moet op het middenveld wel echt meer creativiteit komen hoor. Daarnaast denk ik dat een aantal belangrijke spelers gaan vertrekken waar vervanging voor moet worden gehaald: Jorgensen, Vilhena, El Ahmadi, vd Heijden. En ook sluit ik een vertrek van spelers als Tapia, van Beek, Berghuis en Toornstra niet uit. Wellicht dat van Persie ook niet verlengd. Het enige wat we er nu voor terug krijgen is Ayoub. Een prima speler, maar wel een beetje de eerste wissel.
Verder zijn spelers als Bilal, Boetius, Jones, Nieuwkoop/Diks Feyenoordonwaardig (geworden). Die moet je lozen.
Vente moet je evenals Hansson lekker verhuren. Kokcu wellicht bij de selectie halen.
Daarnaast hebben we gewoon een nieuwe trainer nodig die er qua spel, tactiek en individu meer uit kan halen. We hebben dit jaar schandalig gepresteerd. Een eventuele beker doet daar niks aan af. Volgend jaar moeten we weer meedoen om de titel.
Het wordt een erg drukke zomer voor van Geel. Ik zou alvast maar beginnen, hoewel dat erg lastig wordt met een WK in het vooruitzicht.
Klopt ook. Ik verwacht dat veel spelers vertrekken en dat we daar natuurlijk behoorlijk wat geld voor vangenquote:Op maandag 16 april 2018 18:22 schreef govie het volgende:
[..]
Een hele nieuwe selectie dus, welke havenbaron gaat dat betalen?![]()
Volgens mij is de selectie prima, maar de trainer en td combi niet lekker. Dus of vangeel eruit of gio eruit en dan wijzig je de selectie of trainer n.a.v. wat de overgebleven "koekert" (td of trainer) wilt. Ik ben zelf van mening dat men buitenspelers mist die de achterlijn halen in 433, of dat men een ander systeem had moeten spelen wat beter past bij de spelers die wel in vorm waren en zijn. De verantwoordelijkheid van deze wanprestatie valt echt wel te kwantificeren per functie, waarna je erop kunt acteren. Zo door gaan gaat niet, dat is zeker een recept om te falen.
Blijf het toch frappant vinden dat een club als willem II een spits kan kopen die uit de jeugd van RM komt en er 2 jaar later een hoop miljoen mee vangen en handhavingquote:Op maandag 16 april 2018 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik verwacht dat veel spelers vertrekken en dat we daar natuurlijk behoorlijk wat geld voor vangen![]()
Ik ben ook voor buitenspelers die meer buitenom gaan in plaats van constant binnendoor. Weer een zelfde soort spits als Jorgensen en een creatieve '10' / aanvallende middenvelder.
Overigens heb ik het liefst een nieuwe td en een nieuwe trainer, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Denk dat van Geel lekker blijft zitten. Gio is een held, maar het is nu mooi geweest.
Clownquote:Op maandag 16 april 2018 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik verwacht dat veel spelers vertrekken en dat we daar natuurlijk behoorlijk wat geld voor vangen![]()
Ik ben ook voor buitenspelers die meer buitenom gaan in plaats van constant binnendoor. Weer een zelfde soort spits als Jorgensen en een creatieve '10' / aanvallende middenvelder.
Overigens heb ik het liefst een nieuwe td en een nieuwe trainer, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Denk dat van Geel lekker blijft zitten. Gio is een held, maar het is nu mooi geweest.
Waar in mijn post zeg ik precies dat ik tevreden ben met van Geel?quote:Op maandag 16 april 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Clown
Het probleem is van geel die alleen maar houthakkers haalt
Je vergeet dat w2 nog niet zo lang geleden opzien baarde door 2de te eindigen in de eredivisie. Dan luister je wel naar je zaakwaarnemer, of het potentie heeft of niet.quote:Op maandag 16 april 2018 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat een club als willem II een spits kan kopen die uit de jeugd van RM komt en er 2 jaar later een hoop miljoen mee vangen en handhaving
Je zegt dat gio weg moet terwijl gio of welke andere trainer het gewoon moet doen met het materiaal wat van geel aanlevertquote:Op maandag 16 april 2018 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar in mijn post zeg ik precies dat ik tevreden ben met van Geel?
bestuur tegen de muurquote:Op maandag 16 april 2018 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt dat gio weg moet terwijl gio of welke andere trainer het gewoon moet doen met het materiaal wat van geel aanlevert
en dan zal je wel weer met een lulverhaal komen dat een andere trainer het allemaal beter zou doen dan gio.....wat natuurlijk een verschrikkelijk debiel verhaal is want gio heeft met al zijn selecties die hij gehad heeft het maximale uit de groep gehaald...
geen enkele trainer van Feyenoord presteerde zo goed als gio in de historie van de club
dus al die lulverhalen van jou en nog een paar sufkuttten zijn nergens op gebaseerd.
Ik denk dat Feyenoord inderdaad een stuk beter gaat voetballen als we een trainer krijgen die tactisch onderlegd is. In het eerste en laatste seizoen onder Gio hebben we gewoon een gênante prestatie geleverd. Wel (misschien) tweemaal de beker door onder andere bijna alleen maar thuiswedstrijden. In de competitie en Europa was het helemaal ruk.quote:Op maandag 16 april 2018 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt dat gio weg moet terwijl gio of welke andere trainer het gewoon moet doen met het materiaal wat van geel aanlevert
en dan zal je wel weer met een lulverhaal komen dat een andere trainer het allemaal beter zou doen dan gio.....wat natuurlijk een verschrikkelijk debiel verhaal is want gio heeft met al zijn selecties die hij gehad heeft het maximale uit de groep gehaald...
geen enkele trainer van Feyenoord presteerde zo goed als gio in de historie van de club
dus al die lulverhalen van jou en nog een paar sufkuttten zijn nergens op gebaseerd.
Jij en 99% van de Ffeyenoord supporters hebben geen ene reet verstand van tactiekquote:Op maandag 16 april 2018 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord inderdaad een stuk beter gaat voetballen als we een trainer krijgen die tactisch onderlegd is. In het eerste en laatste seizoen onder Gio hebben we gewoon een gênante prestatie geleverd. Wel (misschien) tweemaal de beker door onder andere bijna alleen maar thuiswedstrijden. In de competitie en Europa was het helemaal ruk.
Daarnaast zeg ik ook, en daar lees je voor het gemak overheen, dat ik ook het liefst heb dat van Geel de club verlaat. Dat zie ik alleen niet gebeuren.
Eruit met die mafklappers!quote:Op maandag 16 april 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij en 99% van de Ffeyenoord supporters hebben geen ene reet verstand van tactiek
Het is 1 grote grap als jij en nog een paar sufkutten hier over tactiek gaan beginnen en effe gaan beoordelen of Giovanni van Bronckhorst verstand van tactiek heeft
het is 1 grote fukking grap als ik dat hier lees.....
Misschien dat we het zelf niet beter zouden doen, maar zoals we al zo vaak hebben gezegd blijkt uit niets dat Gio zelf wel een tactisch plan heeft. Hij zegt er nooit iets over in interviews en er valt niets uit het spel op te maken. Ik denk dat dat deels een verklaring is voor de slechte resultaten. Minder dan 70 punten en waarschijnlijk minstens 20 punten achterstand op PSV is schandalig voor de regerend kampioen.quote:Op maandag 16 april 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij en 99% van de Ffeyenoord supporters hebben geen ene reet verstand van tactiek
Het is 1 grote grap als jij en nog een paar sufkutten hier over tactiek gaan beginnen en effe gaan beoordelen of Giovanni van Bronckhorst verstand van tactiek heeft
Voel je vooral niet verheven boven de rest Klaas.quote:Op maandag 16 april 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zit niks fout. We zien het verkeerd. Ons aller Klaas kan ons vast uitleggen hoe en wat.quote:Op maandag 16 april 2018 21:53 schreef govie het volgende:
[..]
Eruit met die mafklappers!![]()
Ik vind dat klaas te kort door de bocht redeneert. Alleen omdat wij het vanaf het stoeltje of de tevee bekijken zegt nog niet dat we het fout hebben. Iedereen kan zien dat veel faalt en de vleugelspelers de achterlijn in de 433 van Gio nooit halen. Alles lijkt toch neer te komen op dat nieuwere spelers niet lekker inpassen in gio zijn starre opstelling qua speelwijze. De vraag wie heeft beslist qua aankopen en wie er verantwoordelijk is voor de starre houding qua speelwijze en het laten spelen van meerdere spelers op niet hun favoriete positie, zijn 3 hele normale essentiële vragen als je dit seizoen wilt analyseren waar het allemaal fout ging. Ergens zit het echt fout in het "technisch blok van feyenoord" en daar mag best wel eens over gecommuniceerd worden.
Alsof we 45 miljoen voor 2 spelers gaan krijgen na zo'n seizoenquote:Op maandag 16 april 2018 23:52 schreef ace_eleven het volgende:
Lekkere discussie tussen iemand die denkt en/of hoopt dat we 16 man selectie + coach en TD de deur uit doen en iemand die liever een rechtsbuiten heeft die buitenom gaat ipv de MVP van de eredivisie wordt, omdat we geen geschikte spelers hebben
Oja, en Klaas natuurlijk, die Gio een genie vind maar ook vindt dat een coach spelers niet beter kan maken
Mijn glazen bol zegt Gio en MVG blijven, Jorgensen, Vilhena, El Ahmadi, Bilal en wellicht Berghuis vertrekken. Prijzen rond de 20/12/1/2/25 miljoen.
Ik zie genoeg tactische zaken bij Feyenoordquote:Op maandag 16 april 2018 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat we het zelf niet beter zouden doen, maar zoals we al zo vaak hebben gezegd blijkt uit niets dat Gio zelf wel een tactisch plan heeft. Hij zegt er nooit iets over in interviews en er valt niets uit het spel op te maken. Ik denk dat dat deels een verklaring is voor de slechte resultaten. Minder dan 70 punten en waarschijnlijk minstens 20 punten achterstand op PSV is schandalig voor de regerend kampioen.
Mijn glazen bol gaat er wel vanuit dat Jorgensen een aardig WK draait, dan heeft zo een dipje niet zo heel een heel groot effect. Van de winter 17 mln afgeslagen, daarna een matige periode gehad, maar met een ok wk zal zijn waarde echt niet zo veel veranderen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof we 45 miljoen voor 2 spelers gaan krijgen na zo'n seizoen
Verder wel eens met de rest van je post trouwens.
Van Persie is van wereldklasse, ja, het zou wel helpen als we meer van dat soort spelers hadden jaquote:Op dinsdag 17 april 2018 05:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie genoeg tactische zaken bij Feyenoord
Dat er zoveel achterstand is ligt misschien meer aan de kwaliteitein van de spelers dan aan de trainer?
Je denkt toch niet dat Gio aan van Persie zit uit te leggen hoe hij een bal in een doel moet schieten he? Dat is gewoon kwaliteit.....als we nou meer spelers als van persie zouden hebben en minden sufkutten als toornstra dan was het allemaal beter gegaan.....
Maar dan tóch een hogere begroting hebben, en dat met een stadion kleiner dan de Kuip. Op de een of andere manier laat Feyenoord erg veel geld liggen.quote:Op maandag 16 april 2018 23:49 schreef Elan het volgende:
65.000 mensen bij de huldiging van PSV, wat een provincieclubje is het toch
Zonder inkomsten uit Europees voetbal is onze omzet groter tegenwoordig. Uit de jaarverslagen over boekjaar 2016-17:quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar dan tóch een hogere begroting hebben, en dat met een stadion kleiner dan de Kuip. Op de een of andere manier laat Feyenoord erg veel geld liggen.
Netjes dat je er zo veel moeite voor doet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder inkomsten uit Europees voetbal is onze omzet groter tegenwoordig. Uit de jaarverslagen over boekjaar 2016-17:
Feyenoord netto-omzet:
Wedstrijdbaten: 19.468 (waarvan 6.0 recettes en prijzengeld Europa League)
Partnerships, business seats, units en boarding: 25.669
Mediabaten: 9.321 (waarvan 1.5 mediagelden Europa League)
Merchandising & Business to Consumer activiteiten: 12.657
Overige baten: 1.587
Totaal 68.702
Totaal zonder Europees voetbal: 61.202
PSV netto-omzet:
Wedstrijdbaten 38.752 (waarvan 27.785 (!) uit Champions League premies en recettes)
Sponsoring 17.005
Merchandising 3.979
Media 8.786
Stadionexploitatie 14.216
Overige opbrengsten 3.143
Totaal 85.881
Totaal zonder Europees voetbal: 58.094
Natuurlijk moet je Europees voetbal meerekenen want je hebt gewoon recht op dat geld vanwege sportieve prestaties, maar je kan daar als Nederlandse club nauwelijks nog op begroten. Zelfs bij een kampioenschap is Champions League al niet meer zeker. En zoals dit seizoen bij Ajax en PSV is gebleken grijp je soms zelfs naast de Europa League
En dan heb je natuurlijk nog transfergelden die de clubkas kunnen spekken, maar daarop begroten is ook niet heel verstandig want dan ontstaat er ongezonde druk om spelers constant te verkopen.
Ehm, als er nou over 1 ding juist eindelijk eens een keer duidelijkheid is dan is dat wel het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Netjes dat je er zo veel moeite voor doet.
Vanwege verschillende benamingen is niet alles even duidelijk. Maar als Feyenoord uit Merchandising en B2C (12.657) alleen al minder ophaalt dan PSV bij de Stadionexploitatie (14.216), dan valt er toch nog een boel te halen.
Of leveren die Guus Meewis concerten zo veel op?
Er moet toch gewoon eens duidelijkheid komen over het stadion en er zal sowieso iets moeten gebeuren. Wil je vaker mee gaan doen.
3e keer in 4 jaar tijd, mensen zijn het zat daarquote:Op maandag 16 april 2018 23:49 schreef Elan het volgende:
65.000 mensen bij de huldiging van PSV, wat een provincieclubje is het toch
In tegenstelling tot het Feyenoord-mantra blijft het vooralsnog bij woorden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehm, als er nou over 1 ding juist eindelijk eens een keer duidelijkheid is dan is dat wel het nieuwe stadion.
Nee hoor, de gemeente is akkoord, de financiering nagenoeg rond, ergens volgende maand het definitieve ontwerp bekend. Er zijn nog wel wat frfc schreeuwertjes die denken van niet, maar het moet heel raar lopen wil dat nog afgeblazen worden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Feyenoord-mantra blijft het vooralsnog bij woorden.
Nou, dat het maar wat moois mag worden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, de gemeente is akkoord, de financiering nagenoeg rond, ergens volgende maand het definitieve ontwerp bekend. Er zijn nog wel wat frfc schreeuwertjes die denken van niet, maar het moet heel raar lopen wil dat nog afgeblazen worden.
Ehh nee, dat was niet wat ik zei. Ik verwacht niet dat ze allemaal vertrekken, want Feyenoord gaat nooit zoveel spelers laten gaan. Wel denk ik dat er tussen 5 a 10 spelers weg zullen gaan.quote:Op maandag 16 april 2018 23:52 schreef ace_eleven het volgende:
Lekkere discussie tussen iemand die denkt en/of hoopt dat we 16 man selectie + coach en TD de deur uit doen
Je beweert te verwachten dat er:quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ehh nee, dat was niet wat ik zei. Ik verwacht niet dat ze allemaal vertrekken, want Feyenoord gaat nooit zoveel spelers laten gaan. Wel denk ik dat er tussen 5 a 10 spelers weg zullen gaan.
De coach zie ik inderdaad liever vertrekken. Dat had in november al moeten gebeuren.
Lol. Je maakt er totaal iets anders van dan wat ik zeg. Het is vrij duidelijk dat ik niet bedoel dat iedereen vertrekt. Ik zeg dat het waarschijnlijk is dat El Ahmadi, Jorgensen, Vilhena en vd Heijden vertrekken. Dan is er nog een groepje waarvan ik denk dat er misschien wel iemand kan vertrekken. Je vergeet alleen dat de club zelf ook nog een vinger in de pap heeft en dat het dus nooit zo is dat iedereen vertrekt. Iets wat ik ook niet beweer. Je stelt het alsof iedere naam die ik heb genoemd ook gaat vertrekken. Nogal een vreemde conclusie.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je beweert te verwachten dat er:
- 4 waarschijnlijk vertrekken +
- 4 misschien vertrekken +
- 1 die wellicht stopt +
- 5 die we zouden moeten lozen +
- 2 die we zouden moeten verhuren
-------------------
16 man
En dan zou je ook nog het liefst een nieuwe td en een nieuwe coach zien?
Dat klinkt wel als meer dan 5-10 die vertrekken (wat mij al vrij veel lijkt). Maar stel al je zou je zin krijgen en die 4 vertrekken (waarvoor je nieuwe spelers haalt) + je zou die 5 'Feyenoord-onwaardigen' lozen + 2 verhuren, + nieuwe td + nieuwe coach, dan verwacht je echt dat het beter gaat???
Het succes van teams zit hem juist meestal in het bij elkaar houden van het grootste gedeelte van de selectie, aan elkaar wennen, hier en daar een verkoop en met dat budget je selectie aanvullen met wat nieuw bloed/kwaliteitsinjectie.
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt
Heeft Van der Heijden gezegd dat ie weg wil? Want ik zou het raar vinden als hij vertrekt, Feyenoord is perfect voor zijn niveau en wij kunnen hem goed gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Je maakt er totaal iets anders van dan wat ik zeg. Het is vrij duidelijk dat ik niet bedoel dat iedereen vertrekt. Ik zeg dat het waarschijnlijk is dat El Ahmadi, Jorgensen, Vilhena en vd Heijden vertrekken. Dan is er nog een groepje waarvan ik denk dat er misschien wel iemand kan vertrekken. Je vergeet alleen dat de club zelf ook nog een vinger in de pap heeft en dat het dus nooit zo is dat iedereen vertrekt. Iets wat ik ook niet beweer. Je stelt het alsof iedere naam die ik heb genoemd ook gaat vertrekken. Nogal een vreemde conclusie.
En dan heb je inderdaad nog de Feyenoord onwaardige spelers. Jij wil daar mee verder? Alleen maar, 'omdat je dan dezelfde spelers hebt'. Wat een loos argument. Dat argument gaat alleen op voor spelers die daadwerkelijk van waarde zijn voor de club. Aan Bilal, Diks, Nieuwkoop en Jones ga je niks missen.
Maar denk vooral dat het team voornamelijk bij elkaar blijft. Ik vermoed dat je dan behoorlijk bedrogen uit gaan komen.
Waarom zouden onze buitenspelers de achterlijn moeten halen?quote:Op maandag 16 april 2018 21:53 schreef govie het volgende:
[..]
Eruit met die mafklappers!![]()
Ik vind dat klaas te kort door de bocht redeneert. Alleen omdat wij het vanaf het stoeltje of de tevee bekijken zegt nog niet dat we het fout hebben. Iedereen kan zien dat veel faalt en de vleugelspelers de achterlijn in de 433 van Gio nooit halen. Alles lijkt toch neer te komen op dat nieuwere spelers niet lekker inpassen in gio zijn starre opstelling qua speelwijze. De vraag wie heeft beslist qua aankopen en wie er verantwoordelijk is voor de starre houding qua speelwijze en het laten spelen van meerdere spelers op niet hun favoriete positie, zijn 3 hele normale essentiële vragen als je dit seizoen wilt analyseren waar het allemaal fout ging. Ergens zit het echt fout in het "technisch blok van feyenoord" en daar mag best wel eens over gecommuniceerd worden.
Je noemt er naast die 4 gewoon 7 op die je uit de selectie zou willen hebben, maar je kan het seizoen moeilijk met 12 man beginnen. Je koopt ook niet zo maar betere alternatieven voor veel van die posities.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Je maakt er totaal iets anders van dan wat ik zeg. Het is vrij duidelijk dat ik niet bedoel dat iedereen vertrekt. Ik zeg dat het waarschijnlijk is dat El Ahmadi, Jorgensen, Vilhena en vd Heijden vertrekken. Dan is er nog een groepje waarvan ik denk dat er misschien wel iemand kan vertrekken. Je vergeet alleen dat de club zelf ook nog een vinger in de pap heeft en dat het dus nooit zo is dat iedereen vertrekt. Iets wat ik ook niet beweer. Je stelt het alsof iedere naam die ik heb genoemd ook gaat vertrekken. Nogal een vreemde conclusie.
En dan heb je inderdaad nog de Feyenoord onwaardige spelers. Jij wil daar mee verder? Alleen maar, 'omdat je dan dezelfde spelers hebt'. Wat een loos argument. Dat argument gaat alleen op voor spelers die daadwerkelijk van waarde zijn voor de club. Aan Bilal, Diks, Nieuwkoop en Jones ga je niks missen.
Maar denk vooral dat het team voornamelijk bij elkaar blijft. Ik vermoed dat je dan behoorlijk bedrogen uit gaan komen.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Ze gaan ook niet allemaal en ze moeten ook niet allemaal. Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verder noemde je in je oorspronkelijke post Boëtius, Toornstra en Van Beek nog. Als die 'waarschijnlijke spelers' én de 'Feyenoord onwaardige spelers' allemaal vertrekken zou ik die drie niet ook nog de deur uit doen, maar dat ben je vast met me eens.
Was het alweer vergeten maar ze gaan dus een zelfstandig team opzetten waar ze waarschijnlijk een hoop spelers zullen stallen die in aanmerking komen voor verhuur in de huidige situatie. En dat team gaat gewoon spelen in die prutscompetitie met de andere kansloze beloftenteams die niet zijn ingestroomd in de piramide.quote:Van den Berg en Van Gobbel krijgen leiding over Jong Feyenoord
Peter van den Berg is vanaf volgend seizoen de trainer van Jong Feyenoord, hij heeft een contract voor één seizoen ondertekend. Ulrich van Gobbel zal hem gaan assisteren.
De beloften van de Rotterdammers opereren vanaf komende jaargang weer als zelfstandig elftal, waarover Van den Berg dus de leiding krijgt. Als speler was hij actief voor onder meer Feyenoord, RKC Waalwijk en Vitesse, na zijn actieve loopbaan werd hij jeugdtrainer en assistent bij Sparta. In 2015 stelde RKC hem aan als hoofdtrainer, daar werd Van den Berg kort voor Kerst ontslagen.
'Het is mooi om straks een bijdrage te kunnen leveren aan een elftal dat jeugdspelers een extra kans biedt om zich bij Feyenoord door te ontwikkelen', aldus Van den Berg. 'Als jeugdtrainer heb ik eerder al ervaren dat het dankbaar werk is om spelers te ondersteunen in hun doel de A-selectie te halen. Van huis uit heb ik een Feyenoord-achtergrond en ik heb zelfs nog een jaar voor de club mogen spelen. Dat alles maakt het alleen maar nog mooier dat ik hier nu ook als trainer aan de slag ga.'
Van den Berg krijgt assistentie van Van Gobbel, die nu nog werkzaam is als rechterhand van de staf van Feyenoord Onder-19. De Onder-18 van Feyenoord wordt opgeheven, om zo ruimte te maken voor het belofteteam. Jong Feyenoord speelt volgend seizoen in de reservecompetitie voor belofteteams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |