Was vorig jaar ook al toch?quote:Op zondag 15 april 2018 16:20 schreef Grifte het volgende:
Midweekse speelronde inplannen voor een bekerfinaleweekend
Ik zie ons woensdag wellicht punten laten liggen. Feyenoord op halve kracht genot.quote:Op zondag 15 april 2018 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Derde plek is opzich nog wel mogelijk. Als Vitesse en Ajax van Az winnen is verschil 2 punten.
Dat en AZ gaat echt niet nog 3x verliezenquote:Op zondag 15 april 2018 16:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ons woensdag wellicht punten laten liggen. Feyenoord op halve kracht genot.
jammer dat hij pas in de winterstop is gehaald.quote:Op zondag 15 april 2018 16:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Die afgekeurde goal ook man, wat een klasse.
Toen ik riep dat Van Persie meer balgevoel had in zijn linkerteen dan de gehele eredivisie bij elkaar overdreef ik flink.quote:Op zondag 15 april 2018 17:30 schreef Haringkop het volgende:
Hoop dat de geruchten dat RVP na dit seizoen stopt niet waar zijn, wat een speler
Hoop het ook niet, maar hoop wel dat hij meer kan spelen nog.quote:Op zondag 15 april 2018 17:30 schreef Haringkop het volgende:
Hoop dat de geruchten dat RVP na dit seizoen stopt niet waar zijn, wat een speler
Geen woord aan gelogen.quote:Op zondag 15 april 2018 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik riep dat Van Persie meer balgevoel had in zijn linkerteen dan de gehele eredivisie bij elkaar overdreef ik flink.
Blijkt het uiteindelijk nog waar te zijn ook.
Wmb stonden zijn kwaliteiten nooit ter discussie. Ik hoop we dat hij meer minuten kan maken volgend jaar. Alles wat hij doet ligt echt drie niveaus hoger dan de rest van de eredivisie.quote:Op zondag 15 april 2018 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik riep dat Van Persie meer balgevoel had in zijn linkerteen dan de gehele eredivisie bij elkaar overdreef ik flink.
Blijkt het uiteindelijk nog waar te zijn ook.
Hij mag ook best een jaar blijven. Alleen in het hoofd van Krabbendam bestaat die discussie geloof ik.quote:Op zondag 15 april 2018 18:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wmb stonden zijn kwaliteiten nooit ter discussie. Ik hoop we dat hij meer minuten kan maken volgend jaar. Alles wat hij doet ligt echt drie niveaus hoger dan de rest van de eredivisie.
Volgend jaar wellicht weer, indien andere trainert en een creatieve middenveldert.quote:Op zondag 15 april 2018 18:39 schreef WethouderHekking het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl
Ja die Japanner van Groningen.quote:Op zondag 15 april 2018 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar wellicht weer, indien andere trainert en een creatieve middenveldert.
En nu Groningen ook nog eerst. Lolquote:Op zondag 15 april 2018 19:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wtf NOS eerst ff Willem II Nac uitzenden...
Groningen - Roda ookquote:Op zondag 15 april 2018 19:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het maakt toch geen reet uit welke middenmotor je eerst uitzendt?quote:Op zondag 15 april 2018 19:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zet die garnaal van je eens aan het werk. Mongool.quote:Op zondag 15 april 2018 19:36 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het maakt toch geen reet uit welke middenmotor je eerst uitzendt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |