SPOILER: Kalender 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Die lotingen van Evetts gaan nergens over. Arme jongen.quote:Op zondag 15 april 2018 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Nentjes knalt er in de Development Tour even een 102 gemiddeld uit. Talentje hoor.
Pech Evetts.quote:Op zondag 15 april 2018 13:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die lotingen van Evetts gaan nergens over. Arme jongen.
Teleurstellend dat het mooie Bristol City van het lelijke Middlesbrough heeft verloren in het Championship. Ik had Bristol City dit seizoen graag zien promoveren naar de PL maar dat gaat door hun nederlaag vandaag niet meer gebeurenquote:
Ik had hem al hopgegeven. Maar met deze nieuwe pijlen zet hij in een keer 3 stappen vooruit.quote:Op zondag 15 april 2018 20:32 schreef Masterminded het volgende:
Hopp gaat straks gewoon de World Matchplay halen als hij dit doortrekt.. Wie je dat in januari had verteld, had je waarschijnlijk hard uitgelachen.
Wie?quote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ene Niels Zonneveld wint Development Tour 4.
Ik lees dat hij de buurjongen van Wessel Nijman is. Bron: Carlo van Peerquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ene Niels Zonneveld wint Development Tour 4.
En linkshandig. Net als Geert.quote:Op zondag 15 april 2018 21:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees dat hij de buurjongen van Wessel Nijman is. Bron: Carlo van Peer
Smith gooide gewoon fantastisch goed. Scorend sterk, 7 uit 9 op zijn dubbels.quote:Op zondag 15 april 2018 22:14 schreef Szura het volgende:
Waarom faalde Wit nou zo ongelofelijk tegen Smits
+5 minuten.quote:Op zondag 15 april 2018 22:49 schreef Masterminded het volgende:
Smith gaat als een Thalys naar de eindzege.
Maakt wel de break ongedaan, genot.quote:Op zondag 15 april 2018 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Is ook niet niks om na zo'n pot tegen Cross gelijk 15 minuten later alweer te moeten aantreden.
Gefeliciteerd Mani. Nooit van de bandwagon afgegaan.quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mani. Nooit van de bandwagon afgegaan.
Gewoon verzekerd van elk televisietoernooi door deze zege. Lekker man.quote:Op zondag 15 april 2018 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Meer dan 3 jaar geleden sinds de 161 tegen Mervyn King. En nu is het eindelijk echt aan het gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |