Tijd voor een oogmeting.quote:Op zondag 15 april 2018 09:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hij geen goede race rijdt houdt niet in dat de actie van Max op Vettel en die van Ricciardo op Bottas exact hetzelfde zijn.
Het hoofddoel van deze race inmiddels wel. Enige waar ik nu op let.quote:Op zondag 15 april 2018 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kan Verstappen nog 10 seconden pakken op Lewis met dooie banden
Dat vraag ik mij dus af. Tot nu toe wordt hij met fluwelen handschoentjes behandeld bij Red Bull.quote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te druistig. Zal hij wel op worden aangesproken straks
Oh ja, die act weerquote:
Idd.quote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Falco het volgende:
Weet je wie pas echt mad nu mag zijn? Sebastian Vettel! Manmanman
Op die leeftijd had ik al mijn eerste biertje gedronken.quote:
Dat doet er niet echt toe, hij is in z'n hemd gezet door zijn belangrijkste concurrent; z'n teamgenoot.quote:Op zondag 15 april 2018 09:37 schreef tja77 het volgende:
Max gaat nog dik punten pakken, zelfs met die 10 sec. gaat hij voor Vettel eindigen.
tijd dat pa weer terug gaat optreden als zijn coach.quote:Op zondag 15 april 2018 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had die rust bij RB ook af en toe, maar niet altijd
Nou tot de sc was hij beter dan Ric. Hij probeert ham te vroeg te pakken en maakt een fout bij vet. Maar buiten die 2 fouten rijd hij gewoon een puike race. Hij blijft aanzetten en heeft de snelheid ondanks die 2 spins.quote:Op zondag 15 april 2018 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij rijdt gewoon weer slecht en onbehouwen vandaag.
dat was 1x leukquote:
quote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zusje dat zijn social media beheert, lepelt wel een berichtje op met spelfouten genot.
Als Vettel net als Bottas had gedaan was er niks aan de hand.quote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Falco het volgende:
Ah ja, jij bent bij die gesprekken aanwezig?quote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af. Tot nu toe wordt hij met fluwelen handschoentjes behandeld bij Red Bull.
Die zou minimaal zonder straf een vuistslag vol in het gezicht van Max moeten mogen plaatsen.quote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Falco het volgende:
Intern zeggen ze er natuurlijk wat van. Hier zullen ze niet blij mee zijn bij Red Bullquote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af. Tot nu toe wordt hij met fluwelen handschoentjes behandeld bij Red Bull.
quote:Op zondag 15 april 2018 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stukje pener
blacked
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat hij per definitie hierdoor de race niet wintquote:Op zondag 15 april 2018 09:39 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als Max een fout maakt (of 2) waardoor hij de race niet wint is dat voor mij een drama 😥
2 onnodige fouten helaasquote:Op zondag 15 april 2018 09:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou tot de sc was hij beter dan Ric. Hij probeert ham te vroeg te pakken en maakt een fout bij vet. Maar buiten die 2 fouten rijd hij gewoon een puike race. Hij blijft aanzetten en heeft de snelheid ondanks die 2 spins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |