Ik hoop wel dat jullie het kampioensfeestje vanmiddag verkloten. Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 15 april 2018 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt geen speld tussen te krijgen
Nee Tong dan..quote:Op zondag 15 april 2018 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel biertjes drinken hé. Heb van de week gelezen dat het slecht voor je is.
Ajax moet maar een voorbeeld nemen aan United vorige week ja.quote:Op zondag 15 april 2018 10:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat jullie het kampioensfeestje vanmiddag verkloten. Gewoon omdat het kan.
Wordt nog spannend om die play-off plekjes. Vier ploegen die strijden voor drie plekken.quote:Op zondag 15 april 2018 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, na zo'n stroef begin is ie goed los.
Vitesse heeft ook aardig huisgehouden gisteravond. Zo maar even terug kijken.quote:Op zondag 15 april 2018 11:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Wordt nog spannend om die play-off plekjes. Vier ploegen die strijden voor drie plekken.
Voor mij hoeft het niet, dat weet je. Maar inderdaad spannend. Denk alleen dat ADO níet veel punten meer gaat pakken dit seizoen. Hooguit een puntje uit bij Roda op de laatste speeldag ofzo.quote:Op zondag 15 april 2018 11:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Wordt nog spannend om die play-off plekjes. Vier ploegen die strijden voor drie plekken.
Ik heb van minuut 1 tot 90 met verbazing zitten kijken.quote:Op zondag 15 april 2018 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook aardig huisgehouden gisteravond. Zo maar even terug kijken.
Als dat het geval is zal ADO wel afvallen, maar ik denk sowieso niet dat ADO veel te zoeken heeft in de play-offs.quote:Op zondag 15 april 2018 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, dat weet je. Maar inderdaad spannend. Denk alleen dat ADO níet veel punten meer gaat pakken dit seizoen. Hooguit een puntje uit bij Roda op de laatste speeldag ofzo.
Pec Zwolle al helemaal niet in de vorm van de laatste tijd. We gaan het wel zien. Heerenveen is ook ineens aan het beesten en daar moet ADO nog heen. Dan nog PSV thuis.quote:Op zondag 15 april 2018 11:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb van minuut 1 tot 90 met verbazing zitten kijken.
[..]
Als dat het geval is zal ADO wel afvallen, maar ik denk sowieso niet dat ADO veel te zoeken heeft in de play-offs.
Ik hoop dat Utrecht gewoon die play-offs wint. Die verdienen het over het gehele seizoen gewoon het meest.quote:Op zondag 15 april 2018 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pec Zwolle al helemaal niet in de vorm van de laatste tijd. We gaan het wel zien. Heerenveen is ook ineens aan het beesten en daar moet ADO nog heen. Dan nog PSV thuis.
Mee eens.quote:Op zondag 15 april 2018 11:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat Utrecht gewoon die play-offs wint. Die verdienen het over het gehele seizoen gewoon het meest.
Wat had je gemaaktquote:Op zondag 15 april 2018 12:08 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was leuk.
Bezoek weer weg.
Maak altijd lekkere dingen enzo, maar dan willen ze alleen een kop koffie.
Het bezoek spreekt niet van lekkere dingen, maar "lekkere" dingen.quote:Op zondag 15 april 2018 12:08 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was leuk.
Bezoek weer weg.
Dat blijkt.quote:Op zondag 15 april 2018 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het bezoek spreekt niet van lekkere dingen, maar "lekkere" dingen.
Kun je het lekker zelf allemaal opvreten.quote:Op zondag 15 april 2018 12:08 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was leuk.
Bezoek weer weg.
Zonde, stuur maar op.quote:Op zondag 15 april 2018 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twee soorten taart, had kaasbroodjes en saucijzenbroodjes en zalmrolletjes.
Ja dat begrijp is, zeker als ze zelfgemaakt zijn.quote:Op zondag 15 april 2018 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn echt lekker joh, vooral die zalmrolletjes.
Ik heb net een broodje gezond bij de Spar gehaaldquote:Op zondag 15 april 2018 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat begrijp is, zeker als ze zelfgemaakt zijn.
Ik doe het met een ranzig frikandelbroodje van de jumbo nu.
Dat is het betere werk ouwe reus. Moet hierna maar eens een beetje op dieet gaan.quote:Op zondag 15 april 2018 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje gezond bij de Spar gehaald
Matig ja.quote:Op zondag 15 april 2018 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat begrijp is, zeker als ze zelfgemaakt zijn.
Ik doe het met een ranzig frikandelbroodje van de jumbo nu.
en hoe gezond is dat?quote:Op zondag 15 april 2018 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje gezond bij de Spar gehaald
valt nog meequote:Op zondag 15 april 2018 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vaak niet heel gezond. Telt zo tussen de 350 en 500kcal.
Eet smakelijkquote:Op zondag 15 april 2018 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet nu een geroosterde boterham met tonijnsalade en ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |