SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja zoietsquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
de knappe kapper kapt knapper dan de knappe kapper kappen kan
De twins?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:24 schreef DeKenau het volgende:
Hij gaat ze vast in zijn etalage hangen
Business Bootsquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:24 schreef DeKenau het volgende:
Hij gaat ze vast in zijn etalage hangen
Is er iets?quote:
Okee.quote:
Zeg dat dan in je postquote:
Vastleggen voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom moet van alles fotos gemaakt worden tegenwoordig godverdomme !!
Post dan nietquote:
ga cosquote:
Da's waar. Kijken hoe het morgen zit na een nacht slapen en zelf de boel weer in orde brengen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zie uit naar het gezever
zelf wassen en stylen
incl ut zonnetje
Lelijk die krullen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:27 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
toch mooi dat je als kapper nog iets acceptabels kan maken van die gedrochtjes
Denkt ook dat ze mooi is.............Snap ook niet dat die wijfen telkens in de watten worden gelegd...............quote:
Ze hebben hun eigen geld.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denkt ook dat ze mooi is.............Snap ook niet dat die wijfen telkens in de watten worden gelegd...............
Geld zat,en dat moet rollen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denkt ook dat ze mooi is.............Snap ook niet dat die wijfen telkens in de watten worden gelegd...............
het kan nu nogquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Die tweeling geilen op zichzelf..................Wanneer het men over zaad vragende ogen hebt, kijk even naar die van Fay bij het maken van die foto's................kotssss
Grijsquote:
Ineens je doelgroepquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zien ze er leuk uit!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij was niet al te groot neequote:Op zaterdag 14 april 2018 19:32 schreef Dotteke het volgende:
De kapper vond het leuk er te zijn, we zijn nu ook kleine Utopianen zegt hij
kapper kwam alleen voor de twinsquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat die andere meiden niet iets met hun haar hebben laten doen
Grijsquote:
dat mag niet voor de verhaallijnenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat die andere meiden niet iets met hun haar hebben laten doen
tja je zit in utopia en je bent een wereldster op een stukje grond van 2500 vierkante meterquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Die tweeling geilen op zichzelf..................Wanneer het men over zaad vragende ogen hebt, kijk even naar die van Fay bij het maken van die foto's................kotssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:34 schreef chufi het volgende:
Dat die B&Bers maar de hele tijd binnen in de loods zitten .. Je zou toch graag gewoon wat rondlopen of meehelpen met de bewoners die bezig zijn op het terrein.. maandag is het weg..ze worden steeds korter in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Do dr bloed zweet en Tranen bouwsels
respectloos naar de tering getrapt
dag stenen
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:34 schreef chufi het volgende:
Dat die B&Bers maar de hele tijd binnen in de loods zitten .. Je zou toch graag gewoon wat rondlopen of meehelpen met de bewoners die bezig zijn op het terrein.. maandag is het weg..Oh ja gasten. Maar ze kunnen zelf ook wel een beetje de handen uit de mouwen steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat is toch netjes van de twins.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze gaan 250 euro betalen. 50 euro fooi dus.
Vreselijke wijfen..........Zou er nog niet dood op willen liggen............quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die 2 vlogmutsen
dan zal er eerst een lading speed naar binnen gesmokkeld moeten wordenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja gasten. Maar ze kunnen zelf ook wel een beetje de handen uit de mouwen steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:37 schreef chufi het volgende:
Slijm Bill.. Prachtig en ja heel mooi Heel vet ...Droogshampoo gebruikt waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou mijn hond er nog af trappenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke wijfen..........Zou er nog niet dood op willen liggen............
Ik denk dat je me niet snapt. Maar geeft nietquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:37 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dan zal er eerst een lading speed naar binnen gesmokkeld moeten worden
en zelfs met een overdosis van dat spul worden enkele bewoners nog niet druk
Zouden wel geweldige streams zijnquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke wijfen..........Zou er nog niet dood op willen liggen............
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:37 schreef chufi het volgende:
Slijm Bill.. Prachtig en ja heel mooi Heel vet ...ja nu wel vet ja nadat bats er met haar gore poten doorheen heeft gewoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
Dat dus..............Verwaande wijfen............Wanneer Utopia 1.0 afgelopen is, herkend niemand ze meer en stellen ze geen reet meer voor, of ze nu wel wat voorstellen.....quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:38 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik zou mijn hond er nog af trappen
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zouden wel geweldige streams zijn
On stream maar weerquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus..............Verwaande wijfen............Wanneer Utopia 1.0 afgelopen is, herkend niemand ze meer en stellen ze geen reet meer voor, of ze nu wel wat voorstellen.....
jawel hoorquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus..............Verwaande wijfen............Wanneer Utopia 1.0 afgelopen is, herkend niemand ze meer en stellen ze geen reet meer voor, of ze nu wel wat voorstellen.....
van mij mag je nog wel ff blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wil nog wel een tijdje wachten als je het niet erg vind ..............
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
van mij mag je nog wel ff blijven
Of ze maken er de ruïne van Utopia van. leuk voor de rondleidingquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:40 schreef rowan634 het volgende:
de muur moet weer opgebouwd worden
lin moet hem natuurlijk omduwen voor de beelden
Wel reclame.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen ruk verdiend
reiskosten
kinderopvan
meuk
tijd
passie
Dit dusquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:40 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
jawel hoor
ze zijn wereldberoemd in arnhem
Valt weinig rondleiding meer te geven als alles afgesloten wordtquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze maken er de ruïne van Utopia van. leuk voor de rondleiding
Linda was boos,het was haar klaagmuur.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom bouwen ze die klaagmuur weer op , die gaat toch voor de vlakte maandag, geen wetten , en nu moeten ze als kleine kinderen het weer opbouwen
neeee, maar het gaat maandag tegen de vlakte?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Linda was boos,het was haar klaagmuur.
faillissement er achteraan ?quote:
Je gaat de cos boeken in met de meest kutte emo'squote:
ze wil hem zelf omduwenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
neeee, maar het gaat maandag tegen de vlakte?
nou ik weet het niet , kijken wat de kapper zegt als ik het ga doenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom moet die gore Bats die kappers nu weer omhelzen?
Doorstartenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:43 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
faillissement er achteraan ?
ik weet niet of ik op zulke reclame zat te wachten
gewoon een camerageil kappertje die graag samen met fred van leer of gordon in een make over programmaatje wil
Ik heb net hun FB gecheckt,ze zijn wel goed hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
leuke gekkies
Boots voor de business..
zou een mazzel zijn
Ik had gezegd , dikke vingerquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
neeee, maar het gaat maandag tegen de vlakte?
omdat ze geen vrienden meer heeft waar ze dat mee magquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjemig, hij kwam de twins knippen, zo erg is dat toch nietquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:43 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
faillissement er achteraan ?
ik weet niet of ik op zulke reclame zat te wachten
gewoon een camerageil kappertje die graag samen met fred van leer of gordon in een make over programmaatje wil
Alvast een korting bedingenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Korting? Die wil alles voor niks.quote:
Ze wil vast ook graag een keer een beurtquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:46 schreef rowan634 het volgende:
linda: HAHAHAHAHA zijn jullie hem weer op aan het bouwen?
ivan: ja je was weer aan het zeiken en klagen!
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:46 schreef rowan634 het volgende:
linda: HAHAHAHAHA zijn jullie hem weer op aan het bouwen?
ivan: ja je was weer aan het zeiken en klagen!
Dat is een keurige manier om te zeggen dat haar haar er verrot uitziet.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:46 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze wil vast ook graag een keer een beurt
Zei die kapper nou tegen Beu dat ze hele bijzondere krullen heeft ofzoiets
ivan staat erbij, valt helemaal niet opquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:46 schreef sjampoeh het volgende:
even een HAHAHAHA van lin ertussendoor
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is een keurige manier om te zeggen dat haar haar er verrot uitziet.
Gisteren vertelde ze dat Ruud daar zo goed in was,dingen of diensten gratis of met korting krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Korting? Die wil alles voor niks.
welneequote:Op zaterdag 14 april 2018 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Korting? Die wil alles voor niks.
Oh jee en?quote:
Echt hoor, die zien dat het verrot is.quote:
Da goepen wij al an jaag!quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Oeps,Beau haar haar krijgt even een negatieve beoordeling.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hoor, die zien dat het verrot is.
Zien we het toch goed.quote:
Dat is niet zo hoor. Beau heeft mooie krullenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hoor, die zien dat het verrot is.
Tuurlijk zien we dat goed, we hebben er toch zeker kijk op.quote:
en van boven ook ?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor. Beau heeft mooie krullen
Waar zie jij krullen?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist ze heeft haar haar verpest.quote:
Jammer dat ze er op zitquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een complimentquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat de cos boeken in met de meest kutte emo's
Hoe vaak ga je me qoutenquote:
de downies weer aan het vloggenquote:
Ik zou dat niet doenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment
okquote:
Nee morgen, oh het is zondagquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vanavond is dat roast gebeuren toch ?
is morgen dacht ikquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
morgenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
linda is net een aap met die armen daarquote:
Morgen 19:00 uur.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
pam je haar danstquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
welnee
bats is wel in voor een tegenprestatie
die betaalt wel met een of ander vies gat in haar lichaam
wel weer met gratis hapjesquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:58 schreef kkka3 het volgende:
Bats is van ellende maar bij de B&B's gaan zitten en lacht als een boerin met kiespijn
zullen die mensen fijn vindenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:58 schreef kkka3 het volgende:
Bats is van ellende maar bij de B&B's gaan zitten en lacht als een boerin met kiespijn
de ultime utopia belevingquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zullen die mensen fijn vinden
zit je met die luis in de pels
zooowww jammer ditquote:
Ze komen daar vrijwilligquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
Mischien kan Eric wel scorenquote:Op zaterdag 14 april 2018 19:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
quote:
Prima campingstel.quote:
Die wil al bijna naar bed.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:02 schreef kkka3 het volgende:
Beu komt weer niet verder dan: hoe laat is hat en hoe druk hebben we het morgen
wat zei billy, ze kon om baldr lachenquote:
Zoalsquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nou, die kan wel wat beters krijgen hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nou, die kan wel wat beters krijgen hoor.
is toch normaal ?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:06 schreef kkka3 het volgende:
Die Slomy, tering wat doet ze overdreven hysterisch
Hij maakte een grapje over een zachte G en een harde L.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat zei billy, ze kon om baldr lachen
Ik lach om erikquote:
Ze wil zooo graag de leukste, de vrolijkste zijnquote:
Wel hoor,in Friesland noemen we het koeke.quote:
Romy is zo. Heel erg aanwezig. Zeker geen slecht persoon.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze wil zooo graag de leukste, de vrolijkste zijn
Bats klaagt over de chips
Het is wel heeel erg cheese-union
Het is bolognese
Heel de dag geen tijd voor gehadquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bellen met Wim,de twins zijn te laat.![]()
![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:12 schreef kkka3 het volgende:
Wim V reageert ietwat geïrriteerd op de twins
Het is een leugenachtig kutwijfquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Romy is zo. Heel erg aanwezig. Zeker geen slecht persoon.
Sorry we hadden de kapperquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:12 schreef rowan634 het volgende:
twins tegen wim: sorry we hadden de kapper
wim: ik had jullie een nummer gegeven, jullie hadden moeten bellen!!
Nee ze is niet zo intelligentquote:
Ja ze moesten vanmiddag bellen van Wim Vroege.... maar nee haartjes zijn veel belangrijkerquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bellen met Wim,de twins zijn te laat.![]()
![]()
Zo zijn ze, laat iemand anders het maar opknappen. Met die boot het zelfde. drie dagen de tijd en het leegmaken als dat ding al in de stijgers lagquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ze moesten vanmiddag bellen van Wim Vroege.... maar nee haartjes zijn veel belangrijker
Ja ok blijf je me quoten met onzinquote:
2 spoorstaven eronderdoor leggen en dan aan die spoorstaven optillen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De tweeling denkt serieus dat het scheve hok zo ff opgepakt en verplaatst kan worden. Het stort al zowat van ellende in elkaar![]()
[ afbeelding ]
Dat hok gaat idd nergens heenquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De tweeling denkt serieus dat het scheve hok zo ff opgepakt en verplaatst kan worden. Het stort al zowat van ellende in elkaar![]()
[ afbeelding ]
Alles is te laat met die twee.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:20 schreef chufi het volgende:
Wim wordt te Laat gebeld... out of comfortzone... das weer kassa
Het is nutteloosquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
2 spoorstaven eronderdoor leggen en dan aan die spoorstaven optillen.
Het kan wel hoor. Er zit geen fundament onder, ding staat los op de grond.
Zou kunnen lukken... Maar speciaal transport.? KASSAquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt me een prima goedkope oplossing,quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
we weten nog niet of het plan van de twins gaat lukken, ze waren te laat met bellenquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Gaat het hok toch weg?
Ik hoor Ivan zeggen dat hij het glas in lood er uit gaat halen
Ze lult er maar een beetje om heenquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we weten nog niet of het plan van de twins gaat lukken, ze waren te laat met bellen
ze laten niks erover los aan de anderen
Sneaky dus.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we weten nog niet of het plan van de twins gaat lukken, ze waren te laat met bellen
Het hok moet idd weg. Het glas-in-lood raam staat te koop voor 2500 euroquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Gaat het hok toch weg?
Ik hoor Ivan zeggen dat hij het glas in lood er uit gaat halen
Waarom verplaatsen? Die hele tering zooi gaat weg. Of denken ze dat ze utopia 2 daar mogen blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hadden ze het maar op MP aangeboden... hadden ze een miljoen kunnen Cashenquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het hok moet idd weg. Het glas-in-lood raam staat te koop voor 2500 euro
Heb je zó'n dure kapper gehad... trek je nog zo'n lang gezicht.quote:
Met wind tegen.quote:
dan hoop ik wel dat hij het iets beter gaat doen dan in jaar 1quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:26 schreef kkka3 het volgende:
Ivan gaat ze aan het janken maken met de roast
Ik ga jullie aan het janken maken en niet aan het lachen
Wat een rare verkapte bedreiging.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:27 schreef kkka3 het volgende:
Slomy's vader komt maandag, dus Ivan kan beter uitkijken
Haar vader is net Ludo Sanders
Bas: maar dan kaal
Slomy: euhhUHUHeuheuhuhuh (neplach)
AdiBats zit lekker te stralenquote:Op zaterdag 14 april 2018 20:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Hij kan zo aanschuiven bij de cast van The big bang theorie.
[ afbeelding ]
De ex van Senna?quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Mika is nu op RTL4, It takes two.
Vind er niets aan, aan die kapsels.quote:
Nee de kapper die daar geweest is voor o.a. Billy. Over het paard getild typequote:
Hoi ik ben Erik..quote:
Mika van Leeuwen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee de kapper die daar geweest is voor o.a. Billy. Over het paard getild type
Wim zei vanmorgen dat dat zou kunnen maar moest even verder informeren. Maar is er nu wat afgesproken????????????????quote:Op zaterdag 14 april 2018 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een prima goedkope oplossing,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |