SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik snap het wel, want dat zou kunnen, maar het kan ook gewoon zijn wat hij vond, en dat hij niet op Madi hoefde te stemmen een bijkomstigheid was. Dit zijn dingen die gevaarlijk zijn, want dat weet de ander soms zelf niet eens, omdat die daar niet op die manier over nadenkt. Maar het zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:33 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Daar gaat Rienk weer. Bo vertellen dat Ivan haar heeft gebruikt als excuus om niet op madi te stemmen
Ik denk dat die brievenbus zo uit elkaar dondert als ze hem op proberen te tillen omdat dat hout verrot is.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:33 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet wijs met de prijzen daar voor die ouwe zooi
Ze kan het Ivan gewoon vragen hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap het wel, want dat zou kunnen, maar het kan ook gewoon zijn wat hij vond, en dat hij niet op Madi hoefde te stemmen een bijkomstigheid was. Dit zijn dingen die gevaarlijk zijn, want dat weet de ander soms zelf niet eens, omdat die daar niet op die manier over nadenkt. Maar het zou zomaar kunnen.
Zijn 10 verrotte plankjes hooguit. Denken die lui dat mensen dat er daadwerkelijk voor gaan betalen? Hoewel, het rokersbankje was zelfs al betaald, 275 euro, en dat is ook helemaal verrot.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat die brievenbus zo uit elkaar dondert als ze hem op proberen te tillen omdat dat hout verrot is.
Nee,hij stemt op Beau omdat zij een fout met hem gedaan,quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap het wel, want dat zou kunnen, maar het kan ook gewoon zijn wat hij vond, en dat hij niet op Madi hoefde te stemmen een bijkomstigheid was. Dit zijn dingen die gevaarlijk zijn, want dat weet de ander soms zelf niet eens, omdat die daar niet op die manier over nadenkt. Maar het zou zomaar kunnen.
Zou ook kunnen zijn, (maar is meer mijn gedachte erbij hoe hij het zei) is dat hoe hij over haar dacht niet was verandert na het gesprek wat hij met haar had.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik geef ze anders de hele winter door te vreten hoor.
wat die reden is maakt niks uit! Hij moet niet pretenderen dat hij weet waarom mensen bepaalde keuzes makenquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met het grote verschil, dat ik Catweazle wel leuk vond.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rienk doet mij een beetje denken aan Catweazle, voor de ouderen onder ons .....![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Catweazle
quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:40 schreef Chea49 het volgende:
Rhosyn moest openen maar misschien geen zin?
Het kan, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat hij het invult, maar dat het in feite niet interessant is, zeker niet voor het spel en het is niet aan hem om in te vullen hoe het met de ander zit.quote:
Hij doet sowieso of hij alles weet en o wee als je daar anders over denkt.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat die reden is maakt niks uit! Hij moet niet pretenderen dat hij weet waarom mensen bepaalde keuzes maken
Ja, dat maakt wel het verschil, ja ....quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Met het grote verschil, dat ik Catweazle wel leuk vond.
Ik zou het niet eens bij grof vuil zetten, zonder me te schamen voor de staat van het bankje.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn 10 verrotte plankjes hooguit. Denken die lui dat mensen dat er daadwerkelijk voor gaan betalen? Hoewel, het rokersbankje was zelfs al betaald, 275 euro, en dat is ook helemaal verrot.
Wat een prachtige kleur haar...quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
Doe die kapster maar omruilen voor marjet.
Kan opeens snel gaan Rhosyn, maar maakt toch niks uit joh. We zaten alleen ff op je te wachten.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]oeps..er stond "dit topic sluit over 2 post..
![]()
kapen mag van mij altijd..
quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk bezoek in Utopia.![]()
[ afbeelding ]
Verleidster.quote:
Helemaal met je eens maar zij spreekt hem ook niet tegen, dat bedoelde ik ermee. Ze kan ook zeggen dat ze het wel aan Ivan zal vragen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat hij het invult, maar dat het in feite niet interessant is, zeker niet voor het spel en het is niet aan hem om in te vullen hoe het met de ander zit.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
Doe die kapster maar omruilen voor marjet.
Allemans vriendjequote:Op zaterdag 14 april 2018 12:46 schreef Paule33 het volgende:
Beau is niet verliefd op iedereen,nee,ze wil mannen met haar liefde hun verbranden
zij zelfs niet,nee,,,haha...in Frans heet,ze is ..une allumeuse...weet niet in Nederlands.
Tijd genoeg dus, op de Utopiaanse manier.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moeten ze niet eens beginnen met de akker, ze hebben nog 1.5 dag
Over billen gesproken, jullie al opgevallen dat Rienk een grote paardenreet heeft?quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Rienk ik kijk niet naar uiterlijk behalve naar billen
Klopt, dat zeg ik toch ook. Hij mag zeggen wat hij wil. Voor mij is het belangrijker dat hij die opmerking niet kan maken omdat hij het net zo min weet. Hij overschat zichzelf en betrekt zichzelf bij alles wat er gebeurt en dan gaat hij de fout in, want hij denkt misschien dat hij een soort übermensch is (lees Jezus) die de waarheid heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat die reden is maakt niks uit! Hij moet niet pretenderen dat hij weet waarom mensen bepaalde keuzes maken
Verleidster.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:46 schreef Paule33 het volgende:
Beau is niet verliefd op iedereen,nee,ze wil mannen met haar liefde hun verbranden
zij zelfs niet,nee,,,haha...in Frans heet,ze is ..une allumeuse...weet niet in Nederlands.
Heb je helemaal gelijk in. Maar Beau is sowieso een borrelend vat van binnen. Ze liegt net zo hard als Billy, maar ze komt ermee weg omdat ze vaak alleen hmmm hmmm ehmmmm zegt.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens maar zij spreekt hem ook niet tegen, dat bedoelde ik ermee. Ze kan ook zeggen dat ze het wel aan Ivan zal vragen.
ja die heeft brede heupenquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Over billen gesproken, jullie al opgevallen dat Rienk een grote paardenreet heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |