Geen idee wat erin door/ op zit hahahaquote:
topquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb wel het moment, dat Romy Cemal vertelt over die ruzie, filmpje volgt zo ....
Kan best kloppen dat Billy vaak roken was.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Blijkbaar was Billy te vaak roken, en liet Mehmed een beetje in de steek.
Ben aan het terugzoeken, maar ik denk dat het niet op de streams te zien is geweest ....
quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb wel het moment, dat Romy Cemal vertelt over die ruzie, filmpje volgt zo ....
Bats kwam net ook bij de Febo vandaanquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:22 schreef Bazook het volgende:
Waarom MOETEN ze van de Febo NU evalueren? Dit is duidelijk een opdracht van achteren.
romy en cemal hadden het er over voor het slapengaan in de caravanquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Blijkbaar was Billy te vaak roken, en liet Mehmed een beetje in de steek.
Ben aan het terugzoeken, maar ik denk dat het niet op de streams te zien is geweest ....
Is ook heel belangrijk als er een kapper speciaal daar naar toe komt en belangrijker waar iets mag staan van de Febo cameratechnisch.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Twins lijken hard aan het werk maar ze zijn gewoon bezig hun kappersafspraak voor te bereiden. Waar gaan ze zitten. Waar moet de spiegel. kleedje wel of niet...blablabla
ja hahahahaquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, wordt je dan een beetje grumpy
Het is bijna afgelopen, na 4 jaar vergaderen nóg steeds nix op orde...quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een teleurstelling weer, niemand durft elkaar aan te spreken ...
Top!quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Romy vertelt het aan Cemal, filmpje is nu aan het uploaden ...
quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:44 schreef 5thencounter het volgende:
En Lief klein Chineesje LingPingBoo'tje maar lagge... glibbert overal doorheen![]()
[ afbeelding ]
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:44 schreef 5thencounter het volgende:
En Lief klein Chineesje LingPingBoo'tje maar lagge... glibbert overal doorheen![]()
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand nog interesse in die GoGo les van gistermiddag ?
Ze willen oud Utopianen uitnodigen voor een optreden of een meefeesten, Ivan is er mee bezigquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Artiesten die interesse zóuden hebben in hun eindfeest, taaien al af af ze horen dat die Utopiakrenten geen cent over hebben voor entertainment
Indd zo moeten Bats Bas en Ivan opzouten en ook niet meedingenquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen oud Utopianen uitnodigen voor een optreden of een meefeesten, Ivan is er mee bezig
Dat houdt dus in dat niet de oud Utopianen mee mogen dingen naar Utopiaan van de eeuw.
Dat is eigenlijk niet eerlijk
quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
De twins gaan bellen. Over het huisje verplaatsen?
Dat meedingen van oud-Utopianen lijkt me flauwekul, wat hebben die na hun vertrek nog te bieden gehad voor het Programma? Niets.. dus nu ook nietsquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen oud Utopianen uitnodigen voor een optreden of een meefeesten, Ivan is er mee bezig
Dat houdt dus in dat niet de oud Utopianen mee mogen dingen naar Utopiaan van de eeuw.
Dat is eigenlijk niet eerlijk
Dan moeten ze het gewoon Utopiaan van het jaar noemen, maar niet Utopiaan van de eeuwquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat meedingen van oud-Utopianen lijkt me flauwekul, wat hebben die na hun vertrek nog te bieden gehad voor het Programma? Niets.. dus nu ook niets
Voor nop toch ....?quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:54 schreef 5thencounter het volgende:
Huisje verplaatsen.. vóór Maandag 9uur... kom je 'm straks even optillen Wim?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat 'n domme dozen die twins![]()
Goedemorgen Cos
Precies, wie de eindstreep haalt wint, niet wie effe snel van thuis een week komt meespelen wintquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze het gewoon Utopiaan van het jaar noemen, maar niet Utopiaan van de eeuw
Het liefst wel.quote:
Ik heb het idee dat degene die wint Utopia 2 gelijk in mag, niet te hopen maar het zou zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, wie de eindstreep haalt wint, niet wie effe snel van thuis een week komt meespelen wint
quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:57 schreef ammartje het volgende:
Romy lijkt vaak een orang oetan met haar oehhh oehhh gegil, Die doen dat ook als ze opgewonden zijn
Bonusprijs? de winnaar heeft al ong ¤70.000 in the pocket.. zou niet eerlijk zijn..Of de 2e en 3e prijs mag naar UTO 2quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat degene die wint Utopia 2 gelijk in mag, niet te hopen maar het zou zo maar eens kunnen
Hoe laat gaat Ivan beginnen met het eruit slopen van dat glas in lood raam?quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:58 schreef Bazook het volgende:
Hilarisch. Deze oplossing komt zeker weten van de Regie. Lachen dit.
Van mij mag niemand naar Uto2 ze zijn lang genoeg in beeld geweest nuquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bonusprijs? de winnaar heeft al ong ¤70.000 in the pocket.. zou niet eerlijk zijn..Of de 2e en 3e prijs mag naar UTO 2
Middag!quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kale zak krijgt nog applaus ook ......
quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het hele gesprek intact gelaten, maar na een paar minuten begint Romy erover .....![]()
[ afbeelding ]
Romy over de ruzie Billy met Mehmet - 13 april 2018.
x6hspw6
Niemand viel hem bij want.... oehhhh.... dus slikt hij die keutel maar weer in.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Sjlemiel durft het aan.. teveel rooktijd verspilt
Jet gelijk in de verdediing.. ik heb maar 2x gerookt... jahhh 2x 1½ uur
Zeker, 5 Nieuwen.. en geen NetNieters die eerder niet gekozen waren, daar zat ook nix fatsoenlijks bijquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag niemand naar Uto2 ze zijn lang genoeg in beeld geweest nu
quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand nog interesse in die GoGo les van gistermiddag ?
Nieuwen gaan net zo goed worden afgebrand. Net zo makkelijk..quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, 5 Nieuwen.. en geen NetNieters die eerder niet gekozen waren, daar zat ook nix fatsoenlijks bij
Zeker wel, als Casting hun werk goed doetquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nieuwen gaan net zo goed worden afgebrand. Net zo makkelijk..
Auwquote:
Dat doen ze in het midden-oosten, die vrouwen... vind het zo'n irritant gekrijs. Sorry. Laat het daar, denk ik dan. Ga niet mensen na-apen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:57 schreef ammartje het volgende:
Romy lijkt vaak een orang oetan met haar oehhh oehhh gegil, Die doen dat ook als ze opgewonden zijn
quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beau wil wandelen met Rienk, hopelijk gaat het boom 5 worden .....
nee tochquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk is ze duidelijk tegen hem.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tis toch alleen beter als het huisje gered kan worden? Heeft de rest ook profijt van hoor mochten zij er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die twins overleggen ook niet ff...denken dat het hun huisje is.![]()
Niet dus. Het is hun slaapplek...
Dat zal toch niet? Trouwens van de betrekkelijke luxe die ze nu hebben terug naar echt overleven zit de winnaar/winnares toch niet te wachten? Dat trekken deze luxepaardjes niet hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat degene die wint Utopia 2 gelijk in mag, niet te hopen maar het zou zo maar eens kunnen
Hopelijk ondertiteling... Dat dialect, een vinger in haar muil en hmm, hmmquote:
die is nu al in ondertrouw dusquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
Arm in arm lopen is geen goed begin van een duidelijk gesprek over Rienk zijn wanen.
Dacht ik dus ook gelijk, neem dan gelijk afstandquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
Arm in arm lopen is geen goed begin van een duidelijk gesprek over Rienk zijn wanen.
Misschien. Maar waar gaan ze het neerzetten? Er is niet echt ruimte voor.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:09 schreef Bazook het volgende:
[..]
Tis toch alleen beter als het huisje gered kan worden? Heeft de rest ook profijt van hoor mochten zij er niet meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |