Jammer!quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:43 schreef RipCity het volgende:
https://twitter.com/edstruijlaart/status/985070929884733440?s=21
Jammer weer. Nu gaat die het niet posten
'Zanger Dotan is een experiment gestart. Hij roept via Instagram iedereen op hun echte eerlijke verhalen te delen in plaats van het leven dat ‘picture perfect’ lijkt'. (lol)quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Had hij niet ook een campagne om je echte zelf te laten zien op social media?
Je bedoelt als mens, dat hij er een einde aan maakt, of wat?quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:39 schreef PLAE@ het volgende:
'Wat een goed artikel, mooie journalistiek. En wat bizar. Zou mij niks verbazen als hij het einde van het weekend niet meer haalt.
Wat een kneus is het toch ook, volgens mij was hij dat inderdaad die met dat jankverhaal bij ik meen Humberto kwam.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Had hij niet ook een campagne om je echte zelf te laten zien op social media?
Zag net op twitter een oud artikel over mevrouw voorbij komen: https://www.groene.nl/art(...)t-een-analyse-van-dequote:Op zaterdag 14 april 2018 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof dat-ie er niet zo trots op is dat Patty Harpenau zijn moeder is. Dus bij deze: Patty Harpenau is zijn moeder.
Ja dusquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Zanger Dotan is een experiment gestart. Hij roept via Instagram iedereen op hun echte eerlijke verhalen te delen in plaats van het leven dat ‘picture perfect’ lijkt'. (lol)
Ja echtquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mensen überhaupt zo'n verhaal geloven. Alsof hij dan toevallig na dat concert die jongen in de auto vindt en dan aanspreekt.
Daarom is het eigenlijk extra triest. Waarschijnlijk had hij best wat in huis om het op eigen kracht te halen. Wat een lutser.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:34 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik vond het nog wel zo'n knappe vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |