Leg eens uit.quote:Op zaterdag 14 april 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een nexit worden we niet beter van.
Meid ga weg.quote:Op zaterdag 14 april 2018 00:17 schreef Scuidward het volgende:
Had ik bijna een filmpje van 20 februari 2017 gekeken.
Fijn trouwens dat je mijn OP deze keer eens niet hebt verwijderd. Is wel zo handig.quote:Op zaterdag 14 april 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een nexit worden we niet beter van.
Orienteer je eens op de klacht. Verrekte mongool.quote:Op zaterdag 14 april 2018 01:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja dat was zonde van mijn tijd geweest.
Welke klacht?quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:31 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Orienteer je eens op de klacht. Verrekte mongool.
Heb ik in je andere topic al gedaan, maar daarna bleef het verdacht stilquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:29 schreef Fokpop het volgende:
Anders moet je wat Brits nieuws lezen zodat je weet hoe wanhopig ze daar spartelenEn dan zijn wij een nog veel kleiner landje dat nog veel afhankelijker is van de handel met andere EU landen en de handelsakkoorden die door de EU gesloten worden.
Hoe wil jij dadelijk je geld verdienen, het VK verwacht (te)veel van het Commonwealth, maar wat hebben wij? Suriname?
1. Ik heb het filmpje gekeken.quote:Op zaterdag 14 april 2018 02:31 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Orienteer je eens op de klacht. Verrekte mongool.
Wat heeft de EU met grenscontroles te maken? Uit de EU betekent niet automatisch opzeggen van Schengen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
1. Ik heb het filmpje gekeken.
2. Ik heb jouw gebrabbel in de OP gelezen.
3. Jouw gebrabbel biedt mij geen vruchtbare discussiebodem.
Mijn mening samengevat:
- Ja zo'n kring op de dam, dat is natuurlijk niveau basisschool.
- Laten we die NEXIT maar uitstellen, want waarom zouden we grenscontroles binnen de EU terugwillen.
- Nigel Farage lijkt me niet iemand met wie ik graag een borrel drink.
Owja. Is het punt van die grenscontroles niet vooral in combinatie met het tegenhouden van vluchtelingen? Het kwam in het filmpje naar voren, die 4 minuten zijn mijn enige research geweest haha. Uit de EU betekent wel een hoop inspraak in belangrijke besluitvorming. Bottomline vind ik niet dat je met al die kleine landjes afzonderlijk een vuist kan maken, hoewel dit in de praktijk best mogelijk is (zie handelsdelegaties). Wat gaat een China doen als ze weten dat bijv. Duitsland geen zin heeft in een idee maar Spanje onder de bepaalde voorwaarden wel iets voor ze wil regelen? Die gaan een wig drijven.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat heeft de EU met grenscontroles te maken? Uit de EU betekent niet automatisch opzeggen van Schengen.
Er moet toch wel een tussenweg te vinden zijn? Samenwerken op bepaalde gebieden is niets mis mee maar een grote politieke unie gaat gewoon niet werken. Niet op de manier waar de EU heen wil.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja. Is het punt van die grenscontroles niet vooral in combinatie met het tegenhouden van vluchtelingen? Het kwam in het filmpje naar voren, die 4 minuten zijn mijn enige research geweest haha. Uit de EU betekent wel een hoop inspraak in belangrijke besluitvorming. Bottomline vind ik niet dat je met al die kleine landjes afzonderlijk een vuist kan maken, hoewel dit in de praktijk best mogelijk is (zie handelsdelegaties). Wat gaat een China doen als ze weten dat bijv. Duitsland geen zin heeft in een idee maar Spanje onder de bepaalde voorwaarden wel iets voor ze wil regelen? Die gaan een wig drijven.
Dat lijkt mij een gevoelskwestie. Het "gaat gewoon niet werken".quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er moet toch wel een tussenweg te vinden zijn? Samenwerken op bepaalde gebieden is niets mis mee maar een grote politieke unie gaat gewoon niet werken. Niet op de manier waar de EU heen wil.
Zeg dat maar tegen Juncker.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er moet toch wel een tussenweg te vinden zijn? Samenwerken op bepaalde gebieden is niets mis mee maar een grote politieke unie gaat gewoon niet werken. Niet op de manier waar de EU heen wil.
Het werkt prma, maar of je het moet willen is een hele andere vraag natuurlijk. Net zoals de euro ook wel werkt maar je er anders Nederlander toch wel sirieus op achteruit gaat.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
sirieus ?quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:42 schreef ITrade het volgende:
[..]
Het werkt prma, maar of je het moet willen is een hele andere vraag natuurlijk. Net zoals de euro ook wel werkt maar je er anders Nederlander toch wel sirieus op achteruit gaat.
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |