Ieder ander moet zich nederig opstellen van hemquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als een vrouw die griezel zielig vindt gaat zijn goddelijke staaf kloppen en is hij gelijk van de kaart, denkt dat hij leuk gevonden wordt....
Kunnen we niet afspreken om dat woord nooit meer te gebruiken met betrekking tot marjet?quote:
Wat een geldwolf.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
Vlaai : we moeten er gewoon nog een evenementje tussendoor doen . De kas moet gespekt worden.
Dat verhaal over Beau is ook zo creepyquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of heel eenzaam, vind wel beetje sneu als je zo snel denkt ze wil me
hahhahahaaquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als een vrouw die griezel zielig vindt gaat zijn goddelijke staaf kloppen en is hij gelijk van de kaart, denkt dat hij leuk gevonden wordt....
echt zo'n type die wanneer een vrouw hem dag zegt gelijk denkt dat ze verliefd op hem is.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of heel eenzaam, vind wel beetje sneu als je zo snel denkt ze wil me
ben benieuwd hoe ze dit gaat aanpakken, ze kan niet lief en amicaal gaan doen lijkt mijquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verhaal over Beau is ook zo creepy
Is niks nieuws toch hebben we allemaal wel eens gezienquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:45 schreef rowan634 het volgende:
blijkbaar waren billy's billen en vagina te zien tijdens het dansen
quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:44 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Die ene donkere vrouw he? Die vroeg aan mij wanneer is het eindfeest? Is het in een even of oneven week? Want in de even week heb ik mijn kinderen.
Toen dacht ik .... okay.... Je wilt me dus laten weten dat je kinderen hebt.
Ze wou mij dus laten weten dat ze kinderen had. Of dat een probleem zou zijn. En ze laat me weten dat ze geen vriend heeft want anders had ze dat wel gezegd.
Hahahaha BENG.... ze had een goed figuur jongen!
Kijk de aflevering van vandaag voor de gein eens terug.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze dit gaat aanpakken, ze kan niet lief en amicaal gaan doen lijkt mij
ja precies, dat is toch nu ook met beau zoquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:48 schreef goldback het volgende:
[..]
echt zo'n type die wanneer een vrouw hem dag zegt gelijk denkt dat ze verliefd op hem is.
Hoezo niet? Juist welquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze dit gaat aanpakken, ze kan niet lief en amicaal gaan doen lijkt mij
Nee die gaat al geilend vertellen dat ze Rienk niet moet danquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok, ga ik even doenquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijk de aflevering van vandaag voor de gein eens terug.
Ik zou hem mijden als de pestquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vond haar reactie zo mildquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die gaat al geilend vertellen dat ze Rienk niet moet dan
Nog niet gezien wel een voorstukje.Nou ik kan zeggen dat ze er precies opstaat zoals Linda zei.Dat waarom beau nog steeds gepikeerd isquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijk de aflevering van vandaag voor de gein eens terug.
Ohhw.. die...quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:44 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Die ene donkere vrouw he? Die vroeg aan mij wanneer is het eindfeest? Is het in een even of oneven week? Want in de even week heb ik mijn kinderen.
Toen dacht ik .... okay.... Je wilt me dus laten weten dat je kinderen hebt.
Ze wou mij dus laten weten dat ze kinderen had. Of dat een probleem zou zijn. En ze laat me weten dat ze geen vriend heeft want anders had ze dat wel gezegd.
Hahahaha BENG.... ze had een goed figuur jongen!
Met die wortel in die felrood gestifte bek?quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:51 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nog niet gezien wel een voorstudie.Nou ik kan zeggen dat ze er precies opstaat zoals Linda zei.Dat waarom beau nog steeds gepikeerd is
quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:51 schreef Orwell het volgende:
vage reaktie van rienk over dat Christelijke event. "ik doe niet mee..Ja je fuckt toch met bepaalde machten en karma enzo.." wtf!?
rienk kan niet tegen autoriteit maar preekt zelf welquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:51 schreef Orwell het volgende:
vage reaktie van rienk over dat Christelijke event. "ik doe niet mee..Ja je fuckt toch met bepaalde machten en karma enzo.." wtf!?
watskebeurt ??quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met die wortel in die felrood gestifte bek?
de twins hebben verteld over wat rienk heeft gezegd, over dat seksuele van beau en dat ze hem zou willen en hoe ze hem benaderd met seksuele energiequote:
Precies Dat jaquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met die wortel in die felrood gestifte bek?
Schaamlippen hingen nog net niet buiten het broekje.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de twins hebben verteld over wat rienk heeft gezegd, over dat seksuele van beau en dat ze hem zou willen en hoe ze hem benaderd met seksuele energie
Ik heb een deesjavoe, dit is eerder besproken, hier.quote:
maar niet op het christen feestje..quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rienk kan niet tegen autoriteit maar preekt zelf wel
En dan zo pissig worden op Linda en Madi.Het was gewoon de keiharde waarheid die ze te horen kreeg.Stuk schijnheil dat het isquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schaamlippen hingen nog net niet buiten het broekje.
ja dat is de cruxquote:
Brrrrrr die moet echt worden opgenomen. Hij gaat van kwaad tot ergerquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zat daarstraks dit met verbazing te lezen.
Arrogante omhooggevallen kwast.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geweldig ! ze lokt het ook echt heulemaal zelf uitquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de twins hebben verteld over wat rienk heeft gezegd, over dat seksuele van beau en dat ze hem zou willen en hoe ze hem benaderd met seksuele energie
dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je standaard met iedere man flirt en zo doet, kom je een keer een Rienk tegen
Of tweequote:Op vrijdag 13 april 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je standaard met iedere man flirt en zo doet, kom je een keer een Rienk tegen
dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag me af hoe zij doet als ze uitgaat of zo danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |