Oh moet je hem horen nuquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rienk de creep denk serieus dat hij sjans had van die donkere vrouw..
[ afbeelding ]
man? Ze waren nog lang niet droog achter de oren.quote:
hij valt voor de groupie?quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rienk de creep denk serieus dat hij sjans had van die donkere vrouw..
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:44 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Die ene donkere vrouw he? Die vroeg aan mij wanneer is het eindfeest? Is het in een even of oneven week? Want in de even week heb ik mijn kinderen.
Toen dacht ik .... okay.... Je wilt me dus laten weten dat je kinderen hebt.
Ze wou mij dus laten weten dat ze kinderen had. Of dat een probleem zou zijn. En ze laat me weten dat ze geen vriend heeft want anders had ze dat wel gezegd.
Hahahaha BENG.... ze had een goed figuur jongen!
Eng ventjequote:Op vrijdag 13 april 2018 22:44 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Die ene donkere vrouw he? Die vroeg aan mij wanneer is het eindfeest? Is het in een even of oneven week? Want in de even week heb ik mijn kinderen.
Toen dacht ik .... okay.... Je wilt me dus laten weten dat je kinderen hebt.
Ze wou mij dus laten weten dat ze kinderen had. Of dat een probleem zou zijn. En ze laat me weten dat ze geen vriend heeft want anders had ze dat wel gezegd.
Hahahaha BENG.... ze had een goed figuur jongen!
Is dat een versierpoging?quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:45 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Want ze liet hem weten dat ze kinderen had
Tuurlijk, als een vrouw die griezel zielig vindt gaat zijn goddelijke staaf kloppen en is hij gelijk van de kaart, denkt dat hij leuk gevonden wordt....quote:
of heel eenzaam, vind wel beetje sneu als je zo snel denkt ze wil mequote:
mijn hemel zeg!quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:45 schreef rowan634 het volgende:
blijkbaar waren billy's billen en vagina te zien tijdens het dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |