Dat is Geile Boooooquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dk'up zijn schatje
vlinder![]()
[ afbeelding ]
Een speelpakjequote:Op vrijdag 13 april 2018 17:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dus toch een blouse met een broekje er aan vast.
Dacht eerst dat het een jurkje was.
Dat heb ik dus ook bij Bil en soms bij Linda als ze zo achter Ivan aan loopt te hinnikenquote:Op vrijdag 13 april 2018 16:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Net als de voeten van Rienk kan ik bij de kleding van Bill alleen maar denken, vies kruis, vies kruis. Net als Beau weinig onder de douche staat...owwwww jakkus, snel aan wat anders denken
Lekker... zal dat kruis wel krakenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:34 schreef danaqui het volgende:
De twins en Bo hebben kleding van Bats aan, lekker fris
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:28 schreef chufi het volgende:
WTF staat het gewoon weer te koop en voor nog meerVolgens mij hebben ze er meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:35 schreef kkka3 het volgende:
Bats staat haar te kleine speelpakje uit haar anus te trekken
Weinig aandacht voor hygiënequote:Op vrijdag 13 april 2018 17:35 schreef Gooddeal het volgende:
Bas maakt wel werk van de cocktails, dat doet hij altijd leuk.
bo...nieuwe soort vlinderquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dk'up zijn schatje
vlinder![]()
[ afbeelding ]
Cocktailtje?quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:37 schreef oma-Nijn het volgende:
In die 3 seconden, dat die Bats in beeld was, zie ik haar twee keer in die reet graaien om die broek er uit te halen en er zit bij haar geen voorkant in dat pak?![]()
Vaak als anderen net iets tegen elkaar zeggenquote:
dan heb ik het toch goed gezien...de zak van bats (zoals braam dat zo mooi zegt) is opengetrokkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:34 schreef danaqui het volgende:
De twins en Bo hebben kleding van Bats aan, lekker fris
Ha, ik heb er wel vaker aan de drank gezeten, maar een mixblikje en met een rietje... We hebben de hersens niet in de reet zittenquote:
Rowan Genotquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
er komt straks ook nog een limbo![]()
drop it low
een leleke rups dusquote:
Haar mannelijke loopje is enorm spijtigquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eerst ff de slettenfase nog door
beetje maarquote:
hopelijk komt ze hier buurten met prachtig aanvullend commentaarquote:
Op die plastic legging na ziet ze er goed uit.quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:41 schreef kkka3 het volgende:
Linda ziet er eigenlijk het beste uit vandaag
gazallaghquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
er komt straks ook nog een limbo![]()
drop it low
genoeg mannen die haar gaan aanspreken vanavondquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar mannelijke loopje is enorm spijtig
Laat dat maar aan Linda over. Die weet wel hoe ze zich aan moet kledenquote:
STRONTklauwen iddquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:45 schreef danaqui het volgende:
Bats lekker met die strontklauwen aan dat fruit
Ik vind het vreselijk ordi.. maar dat zal wel weer vertaald worden in jaloers.quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar dat pakje is wel heeeeeel kort hoor
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GATVERDAMME
Rienk
tyf op naar de frituur
werp jezelf in het vet
ook niet altijd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Linda over. Die weet wel hoe ze zich aan moet kleden
ben met je eens hoor, en wat nou jaloers er is een groot verschil tussen sexy en weten hoe je moet kleden of alles maar laten zien eruit ordi uitzienquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk ordi.. maar dat zal wel weer vertaald worden in jaloers.![]()
En dan zeker constant dat ding uit je hol trekken...
zal wel weer een pilletje hebben gehadquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef kkka3 het volgende:
Bats lijkt een stijve bovenlip te hebben, viel me net ook al op
het is toch ook iets voor naar het strand en niet voor een feestje...de styletips zullen wel van die huishoer zijn gekomenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk ordi.. maar dat zal wel weer vertaald worden in jaloers.![]()
En dan zeker constant dat ding uit je hol trekken...
Ze deed net een staart in, beter imo, maar nu hangen dr slierten weer losquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:47 schreef DeKenau het volgende:
Oh ja hoor je kijkt bij Beu tegen de bil aanzet aan
Het lijkt wel of ze 20 kruinen op haar hoofd heeft
Teringwijvenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de twins gaan over rienk vertellen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:48 schreef Gooddeal het volgende:
Er zijn er gelukkig 3 die tijd hebben voor een goed gesprek.
En vervolgens:quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
beau haar reactie op het rienk verhaal
[ afbeelding ]
Zo lang heeft ze nooit op 1 school gewerkt volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
blijf jij maar een keertje thuis, luchtje op, opeens heel geinteresseert in het vak zorg en welzijn (weten niet eens wat het is) ik kom niet meer bij
RaaaaRRquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zo lang heeft ze nooit op 1 school gewerkt volgens mij
Betraptquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
beau haar reactie op het rienk verhaal
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |