hopelijk komt ze hier buurten met prachtig aanvullend commentaarquote:
Op die plastic legging na ziet ze er goed uit.quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:41 schreef kkka3 het volgende:
Linda ziet er eigenlijk het beste uit vandaag
gazallaghquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
er komt straks ook nog een limbo![]()
drop it low
genoeg mannen die haar gaan aanspreken vanavondquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar mannelijke loopje is enorm spijtig
Laat dat maar aan Linda over. Die weet wel hoe ze zich aan moet kledenquote:
STRONTklauwen iddquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:45 schreef danaqui het volgende:
Bats lekker met die strontklauwen aan dat fruit
Ik vind het vreselijk ordi.. maar dat zal wel weer vertaald worden in jaloers.quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar dat pakje is wel heeeeeel kort hoor
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GATVERDAMME
Rienk
tyf op naar de frituur
werp jezelf in het vet
ook niet altijd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Linda over. Die weet wel hoe ze zich aan moet kleden
ben met je eens hoor, en wat nou jaloers er is een groot verschil tussen sexy en weten hoe je moet kleden of alles maar laten zien eruit ordi uitzienquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk ordi.. maar dat zal wel weer vertaald worden in jaloers.![]()
En dan zeker constant dat ding uit je hol trekken...
zal wel weer een pilletje hebben gehadquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:46 schreef kkka3 het volgende:
Bats lijkt een stijve bovenlip te hebben, viel me net ook al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |