Zoals de waard is....quote:Op donderdag 12 april 2018 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar anders kapen jullie !
Echt hè!quote:
Kaaphoeren zijn het!quote:Op donderdag 12 april 2018 22:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ha ... nou dat is al iets te vaak gebeurd
Ik heb liever dat een topic gekaapt wordt, dan dat ik een TT van haags moet gebruiken. Maar goed, het is al opgelost.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
die vloer is nu wel schoon. Kom maar iets overeind.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En de Waarheid!quote:
Iets..??quote:Op donderdag 12 april 2018 22:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die vloer is nu wel schoon. Kom maar iets overeind.
Nee mang, de G-8-r is weer in het huis!quote:
Mistig is maar een klein mannetje, dus als je te ver omhoog komt dan begin je misschien zijn neus te pijpenquote:
Ja dat moeten we niet hebben ... maar ik ben ook kleinquote:Op donderdag 12 april 2018 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mistig is maar een klein mannetje, dus als je te ver omhoog komt dan begin je misschien zijn neus te pijpen
klein?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mistig is maar een klein mannetje, dus als je te ver omhoog komt dan begin je misschien zijn neus te pijpen
Verstandige vent.quote:
Dan ben je wel klein... ! Ik ben al klein met Mn 1.68 ben bang dat ik niet zo laag kan reikenquote:
je doet er maar moeite voor.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan ben je wel klein... ! Ik ben al klein met Mn 1.68 ben bang dat ik niet zo laag kan reiken
Hoe groot is je lul dan?? Ik bedoel in verhouding moet ik denken aan een tandenstoker..quote:
Nattekat nattekat, heb je weer van dat gerstenat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 23:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Geen Heineken! Voor de rest lust ik bijna al het bier!
quote:
quote:
Dank je, ik kon het niet zo snel vinden op mijn telefoon.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hier klikken:
[ link | afbeelding ]
Dan ben ik toetertje zatquote:
Ik sta te swingen !quote:Op donderdag 12 april 2018 23:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hier klikken:
[ link | afbeelding ]
Als ik voor iedereen een biertje plop, want dat komen jullie toch niet opdrinken en dan moet ik het zelf downen.quote:
Oké .. fair ik begin meestal pas na 21.00 uurquote:Op donderdag 12 april 2018 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik voor iedereen een biertje plop, want dat komen jullie toch niet opdrinken en dan moet ik het zelf downen.
Overigens zit ik al sinds 19:30 aan het bier. Dus zat was zeker een optie geweest.
quote:Op donderdag 12 april 2018 23:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nu al??
Hij dronk ranja met een rietje...
Ik ben meer type:
Donderdag is vaste bieravond met vrienden hier.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké .. fair ik begin meestal pas na 21.00 uurmaar dan wel 40% vodka en bijna niet door de week!
Sowww mooie herrineringen aan!!quote:
Ja donderdagavond laat naar bed heb ik ook geërfd uit mn schooltijd in Groningen.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Donderdag is vaste bieravond met vrienden hier.
Dat laat naar bed is er tegenwoordig niet zo vaak meer bij door al de werkleefquote:Op donderdag 12 april 2018 23:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja donderdagavond laat naar bed heb ik ook geërfd uit mn schooltijd in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |