NIKS! MOOIERS AS DE TENTE IN!quote:
zes wekke veur ‘t skoolfees...quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
NIKS! MOOIERS AS DE TENTE IN!
De vlag mag alweer bijna uit <3
Ik sta in de Schoolstraat. Bie mien kollegaa veur de deur.quote:
Dat is op 3minuten lopen van mijn huis...quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik sta in de Schoolstraat. Bie mien kollegaa veur de deur.
Kruising met de Anjerstraat. Ik ben tijdens de optocht voor het huis. Kom hoi zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is op 3minuten lopen van mijn huis...
Ik woon in de Irisstraat...quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kruising met de Anjerstraat. Ik ben tijdens de optocht voor het huis. Kom hoi zeggen.
M'n moeder heeft aan de Scherpenzeelseweg gewoond en ik geloof dat ik aan de Irisstraat ook wel eens bij iemand in de garage pils heb gedronken. Maar geen idee meer bij wie...quote:
Die halte waar je rechtsaf vanaf de Scherpenzeelseweg de Spreeuwenstraat opdraait, daar kwamen bussen regelmatig 10 minuten te laat. Echt zo ongelofelijk ergerlijk.quote:Op woensdag 18 april 2018 00:03 schreef dennistd het volgende:
En ik heb op de Scherpenzeelseweg en de Irisstraat gereden met de bus
Bussenquote:Op woensdag 18 april 2018 00:03 schreef dennistd het volgende:
En ik heb op de Scherpenzeelseweg en de Irisstraat gereden met de bus
Lijn 97 zit in Haaksbergen an de 59 naar Tubbergen gekoppeld, en dat in combinatie met de files in Hengelo Zuid leidde er ook regelmatig toe dat er al op het station gekeerd werd. Later werd het beter toen het rondje nog maar in één richting gereden werd, maar vertraging bleef je houden. Nu is het de koppeling Borculo-Almelo en Haaksbergen-Holten dat rondje naar De Whee helemaal vervallen. Zat toch meestal niemand in....quote:Op woensdag 18 april 2018 00:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die halte waar je rechtsaf vanaf de Scherpenzeelseweg de Spreeuwenstraat opdraait, daar kwamen bussen regelmatig 10 minuten te laat. Echt zo ongelofelijk ergerlijk.
Mwoah, de gemiddelde vrachtwagen maakt meer herrie hoor. En dat asociaal rijden herken ik mezelf niet echt in, ik hou me daar juist altijd aan de 30km/h (ze staan daar veel te vaak te flitsenquote:Op woensdag 18 april 2018 00:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bussen![]()
Ze rijden én verrekte asociaal én ze maken een teringeherrie.
Dat asociale rijden zit hem voornamelijk in het wegrijden bij het station. En ik zal je maar in de waan laten dat er daar nog geflitst wordt.quote:Op woensdag 18 april 2018 00:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Lijn 97 zit in Haaksbergen an de 59 naar Tubbergen gekoppeld, en dat in combinatie met de files in Hengelo Zuid leidde er ook regelmatig toe dat er al op het station gekeerd werd. Later werd het beter toen het rondje nog maar in één richting gereden werd, maar vertraging bleef je houden. Nu is het de koppeling Borculo-Almelo en Haaksbergen-Holten dat rondje naar De Whee helemaal vervallen. Zat toch meestal niemand in....
[..]
Mwoah, de gemiddelde vrachtwagen maakt meer herrie hoor. En dat asociaal rijden herken ik mezelf niet echt in, ik hou me daar juist altijd aan de 30km/h (ze staan daar veel te vaak te flitsen)
Toen de boel net vernieuwd was, de eerste paar jaar daarna was het inderdaad om de haverklapraak met flitsers ja.quote:Op woensdag 18 april 2018 00:40 schreef dennistd het volgende:
Bedoel je dan het voorrang nemen bij het wegrijden? Je kunt bijna niet anders, zodra links vrij is komt er wat van rechts en andersom. En bij auto's van links moet je ook nog opletten dat ze niet te ver doorrijden, want dan kun je de draai weer niet halen. Het is daar gewoon allemaal wat te krap eigenlijk.
Wat flitsen betreft: ik ben er al een paar jaar niet geweest, maar een jaar of 3-4 terug was dat wel zo toch?
Bijzondere locatie voor een stelwissel ookquote:Op dinsdag 17 april 2018 23:01 schreef dennistd het volgende:
https://www.ovtijden.com/arnu/rl/3612/2018-04-17T06:00:00+0200
Dat is die meuk die je in olijven stopt toch?quote:
euh, pigment natuurlijk... Ik kan me niet voorstellen dat deze persoon olijven heeft gegeten.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die meuk die je in olijven stopt toch?
Sgrijv dan is goet neejdurlansquote:Op woensdag 18 april 2018 10:55 schreef Goverman het volgende:
[..]
euh, pigment natuurlijk... Ik kan me niet voorstellen dat deze persoon olijven heeft gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |