quote:Op donderdag 12 april 2018 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo te zien is de voetganger rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg en de bestelbus slaat af. De voetganger heeft dus voorrang.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 april 2018 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo te zien is de voetganger rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg en de bestelbus slaat af. De voetganger heeft dus voorrang.
Federale republiek Joegoslavië bestond tot 2006quote:
Tja dat doen Serviërs meestal.quote:Op donderdag 12 april 2018 19:49 schreef Sigaartje het volgende:
Man ziet er uit als oorlogsmisdadiger.
Gezien dat glazen geval rechts, dat ik als verwarmingselement van een terras interpreteer, zat TS de hele tijd achter wat bubbels en een paffer te wachten op een gelegenheid om de hippe z-millennier, in de gele waggel op de kiek te zetten, dan wel de hipster Joego.quote:Op donderdag 12 april 2018 18:33 schreef Scuidward het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om net op dit moment een foto te maken.
Mijn vermoeden zou dan, aansluitend op jouw theorie, zijn dat hij zijn oog op de Joego had laten vallen daar deze zijn telefoon op een dermate nieuwerwetse manier in zijn hand heeft dat dit wel gedeeld moet worden.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Gezien dat glazen geval rechts, dat ik als verwarmingselement van een terras interpreteer, zat TS de hele tijd achter wat bubbels en een paffer te wachten op een gelegenheid om de hippe z-millennier, in de gele waggel op de kiek te zetten, dan wel de hipster Joego.
Ik denk dat er gewoon geen millennials in de buurt waren die hij kon kieken en dat hij dus maar voor een willekeurige voorbijganger koos.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn vermoeden zou dan, aansluitend op jouw theorie, zijn dat hij zijn oog op de Joego had laten vallen daar deze zijn telefoon op een dermate nieuwerwetse manier in zijn hand heeft dat dit wel gedeeld moet worden.
Rotterdam is toch een en al millenial?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:55 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon geen millennials in de buurt waren die hij kon kieken en dat hij dus maar voor een willekeurige voorbijganger koos.
Je zou het wel denken als je ts zijn topics leest.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Rotterdam is toch een en al millenial?
quote:Op donderdag 12 april 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie zwarte Peugeot op de achtergrond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |