Waarheid als een koe die duvel drinkt.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:32 schreef devzero het volgende:
God is een kloon vanzich zelf. En voor God was er Danny
moriaantjezo zwartals roetquote:
Jonguh, danny is de Schepper en jij dwaalt rond in zijn schepping as we speak.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
die danny verafgoden is ook best apart.
*shrug*quote:Op donderdag 12 april 2018 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie zijn alle admins trouwens ik ken alleen Anne en Pharkus
Opa bakkerbaard niet kennen.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
danny maakt money over de rug van gehandicaptenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, danny is de Schepper en jij dwaalt rond in zijn schepping as we speak.
anne is toch ijsmeisquote:Op donderdag 12 april 2018 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
anne.raarquote:
Je moeder maakt money op d'r rug.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
danny maakt money over de rug van gehandicapten
Ik zie hem/haar nog wel eens, maar ik vergeet de naam altijd: Tagliano iets met tagiatelli?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Nooit gezienquote:
Ah ja die heb ik wel eens gezien dan zitten we op... 4? Van de 7 las ik net.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie hem/haar nog wel eens, maar ik vergeet de naam altijd: iets met tagiatelli?
(ok note 7)
Ik was warm: Taglianoquote:Op donderdag 12 april 2018 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja die heb ik wel eens gezien dan zitten we op... 4? Van de 7 las ik net.
hemquote:Op donderdag 12 april 2018 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie hem/haar nog wel eens, maar ik vergeet de naam altijd: Tagliano iets met tagiatelli?
Ligt mij welquote:Op donderdag 12 april 2018 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niets gemist.
Beetje een zuurpruim.
kreeg ik ooit één dm vanquote:
Ja doet mij altijd aan Tagliatelle denken. Maar we missen er nog 3 die alleen maar lurken dus.quote:
Lol in de kwestie secret/jij?quote:
oud mod op darts en vbl.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten, er zitten alleen mannen op Fok!.
nee lang geleden over Madame_paonquote:Op donderdag 12 april 2018 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol in de kwestie secret/jij?
quote:Op donderdag 12 april 2018 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten, er zitten alleen mannen op Fok!.
Ah okéquote:Op donderdag 12 april 2018 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee lang geleden over Madame_paon
Hey pen de hoge heren is neer wil jequote:
je kent Madame_paon nog ?quote:
Nope.quote:
whut?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey pen de hoge heren is neer wil je
Secret?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol in de kwestie secret/jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |