SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. testEen vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Ik ga zo ongeveer over mijn nek als ik eraan denk.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Bil lepelt pesto in de pan, likt de lepel af en lepelt weer verder
ik snap niet dat ze hem eerst overal moet afbranden om vervolgens weer bij hem te gaan giechelen als een kleine meidquote:Op donderdag 12 april 2018 16:49 schreef yaello het volgende:
Linda op vredesmissie. Ze lacht het allemaal weg, maar vanochtend was ze nog heel duidelijk: het boeide haar allemaal niet.
Samenloop van omstandigheden. Het topic was automatisch dicht want vol, er werd tegelijkertijd een post verwijderd, dus het topic was nog niet vol, maar wel dicht. En daarom kon er geen nieuwe in de reeks geopend worden ofzo. Anyways het werkt weer.quote:
Lijkt me een contradictie.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:16 schreef VitaSackville het volgende:
Als ik die lui in de caravan zo hoor hebben ze Beu niet goed begrepen...klinkt niet als posiroast
Ze lacht ook zo verschrikkelijk overdreven. Ze vond het echt wel vervelend dat ze niet meer praatte tegen elkaar, net als dat ze stinkend jaloers was dat Ivan wel gezellig kon knuffelen met Romy maar niet leuk deed tegen haar een tijdje geleden. Maar nee, Linda is nooooit jaloersquote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem eerst overal moet afbranden om vervolgens weer bij hem te gaan giechelen als een kleine meid
quote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden. Het topic was automatisch dicht want vol, er werd tegelijkertijd een post verwijderd, dus het topic was nog niet vol, maar wel dicht. En daarom kon er geen nieuwe in de reeks geopend worden ofzo. Anyways het werkt weer.
Het is echt iemand met issuesquote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem eerst overal moet afbranden om vervolgens weer bij hem te gaan giechelen als een kleine meid
Een jaar of 30quote:Op donderdag 12 april 2018 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is ook alweer een poosje aan het zwammen
Als Rienk in de ME had geleefd lag hij nu met een molensteen in de grachtquote:Op donderdag 12 april 2018 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is ook alweer een poosje aan het zwammen
Ik denk dat de COS het na 18000 delen ook wel een keertje zat was.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was even vastgelopen maar Pharkus heeft hem weer gerepareerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |