SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. testEen vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Ik ga zo ongeveer over mijn nek als ik eraan denk.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Bil lepelt pesto in de pan, likt de lepel af en lepelt weer verder
ik snap niet dat ze hem eerst overal moet afbranden om vervolgens weer bij hem te gaan giechelen als een kleine meidquote:Op donderdag 12 april 2018 16:49 schreef yaello het volgende:
Linda op vredesmissie. Ze lacht het allemaal weg, maar vanochtend was ze nog heel duidelijk: het boeide haar allemaal niet.
Samenloop van omstandigheden. Het topic was automatisch dicht want vol, er werd tegelijkertijd een post verwijderd, dus het topic was nog niet vol, maar wel dicht. En daarom kon er geen nieuwe in de reeks geopend worden ofzo. Anyways het werkt weer.quote:
Lijkt me een contradictie.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:16 schreef VitaSackville het volgende:
Als ik die lui in de caravan zo hoor hebben ze Beu niet goed begrepen...klinkt niet als posiroast
Ze lacht ook zo verschrikkelijk overdreven. Ze vond het echt wel vervelend dat ze niet meer praatte tegen elkaar, net als dat ze stinkend jaloers was dat Ivan wel gezellig kon knuffelen met Romy maar niet leuk deed tegen haar een tijdje geleden. Maar nee, Linda is nooooit jaloersquote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem eerst overal moet afbranden om vervolgens weer bij hem te gaan giechelen als een kleine meid
quote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden. Het topic was automatisch dicht want vol, er werd tegelijkertijd een post verwijderd, dus het topic was nog niet vol, maar wel dicht. En daarom kon er geen nieuwe in de reeks geopend worden ofzo. Anyways het werkt weer.
Het is echt iemand met issuesquote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem eerst overal moet afbranden om vervolgens weer bij hem te gaan giechelen als een kleine meid
Een jaar of 30quote:Op donderdag 12 april 2018 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is ook alweer een poosje aan het zwammen
Als Rienk in de ME had geleefd lag hij nu met een molensteen in de grachtquote:Op donderdag 12 april 2018 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk is ook alweer een poosje aan het zwammen
Ik denk dat de COS het na 18000 delen ook wel een keertje zat was.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was even vastgelopen maar Pharkus heeft hem weer gerepareerd
hij houdt van iedereenquote:Op donderdag 12 april 2018 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
RIENK TYF OP...............Gezeik over god..........
Ik vind het altijd hilarisch.quote:Op donderdag 12 april 2018 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja ik krijg net mee, ze geven die malloot ook nog een podium met preken en over god praten??quote:Op donderdag 12 april 2018 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Word je toch niet goed van........Als ik gezeik(en dat zegt een katholiek) over god aan wil horen kijk ik wel naar de E.O..............Wat een zeikvent is het ook............quote:
Ik vind er helemaal niets hilarisch aan.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik vind het altijd hilarisch.
Wat ook leuk is, is twee van die gelovigen tegenover elkaar zetten... en laten discussiëren.
Dan gaan ze dus bekvechten over wiens versie van het sprookje de juiste is.
Juist de geloofsovertuigingen zorgen voor alle ellende in de wereld.........Die gast moet gewoon optyfen met zijn gezeik.....quote:Op donderdag 12 april 2018 17:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik vind het altijd hilarisch.
Wat ook leuk is, is twee van die gelovigen tegenover elkaar zetten... en laten discussiëren.
Dan gaan ze dus bekvechten over wiens versie van het sprookje de juiste is.
Moet hem nooit tegenkomen...........Kijken wie er nog over god zit te zeiken......Wat een vreselijke klootzak is het.....quote:Op donderdag 12 april 2018 17:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik krijg net mee, ze geven die malloot ook nog een podium met preken en over god praten??
Na uitspraken over de ziekte K, over Hitler, over mensen tegen een muur zetten en afschieten en weet ik veel nog meer.
Hoe kunnen ze dit toelaten???
Ja snap ik.. ik heb er ook niks mee.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets hilarisch aan.
Flikker die godsdienstfanaat er maar uit wat mij betreft, ben hem spuugzat
Ik kan je hierin helemaal volgenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet hem nooit tegenkomen...........Kijken wie er nog over god zit te zeiken......Wat een vreselijke klootzak is het.....
en god vergeeft alles.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan je hierin helemaal volgenen alles wat meneer flikt, onder het mom van liefde voor god
Dat van vanmiddag over de ziekte K. vergeef ik die kutzwerver niet............Wat een staatsdebiel........quote:Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan je hierin helemaal volgenen alles wat meneer flikt, onder het mom van liefde voor god
Ik snap niet dat ze ineens aan het koken is na al die maanden/jaren van niks doen. Is volgende week vast weer afgelopen.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
bil heeft zooooooooooo'n meer lol in het koken nu
K. (Koutje)quote:Op donderdag 12 april 2018 17:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik krijg net mee, ze geven die malloot ook nog een podium met preken en over god praten??
Na uitspraken over de ziekte K, over Hitler, over mensen tegen een muur zetten en afschieten en weet ik veel nog meer.
Gevaarlijke mensenquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat van vanmiddag over de ziekte K. vergeef ik die kutzwerver niet............Wat een staatsdebiel........
Oh, dat heb ik gelukkig gemist. Maar waarschijnlijk deel ik je mening dan volledig.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat van vanmiddag over de ziekte K. vergeef ik die kutzwerver niet............Wat een staatsdebiel........
Je kunt ver gaan bij mij, maar als je met die ziekte gaat spotten, blijf je bij mij in het vizier........Daar spot je niet mee.......quote:
Dom. gevaarlijk lijkt me overdrevenquote:
Kanker zit tussen je oren, dat was zijn uitspraak.............quote:Op donderdag 12 april 2018 17:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gelukkig gemist. Maar waarschijnlijk deel ik je mening dan volledig.
Doe mij maar Linda in de keukenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze ineens aan het koken is na al die maanden/jaren van niks doen. Is volgende week vast weer afgelopen.
Al moet ik ook zeggen hoe zij kookt, lepel aflikken en weer in de pan, met de vingers uit de pan vreten en ondertussen met die zelfde vingers ongewassen eten in de pan gooien. Champignons snijden en ongewassen in de pan flikkeren,
Eet smakelijk zou ik zeggen.
[ afbeelding ]
Kijk maar naar Amerika met al die sektes............Het is gevaarlijk.......quote:
Ja had ik dus net zo, arme baby's en kinderen die het ook krijgen end an Rienk zeggen, K zit tussen je oren. Hoe dan?? Mafkees eerste klas is het die ze ver weg moeten dumpen op een eilandje van een meter bij een meterquote:Op donderdag 12 april 2018 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt ver gaan bij mij, maar als je met die ziekte gaat spotten, blijf je bij mij in het vizier........Daar spot je niet mee.......
nog erger volgens mij : kanker heb je verdiend oid.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kanker zit tussen je oren, dat was zijn uitspraak.............
quote:Op donderdag 12 april 2018 17:10 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Doe mij maar Linda in de keuken
Godverdomme, wat een idioot.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kanker zit tussen je oren, dat was zijn uitspraak.............
quote:Op donderdag 12 april 2018 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
nog erger volgens mij : kanker heb je verdiend oid.
Dat heb ik nog niet eens meegekregen en maakt het nog erger dan het al is.....Ik zweer het je Talpa moet hier wat mee doen.........quote:Op donderdag 12 april 2018 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat moet hij een keer tegen de verkeerde (mij bijvoorbeeld) zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet met dat kuticoon komen, kom inhoudelijk.........quote:
Rienk is een idioot. Laten we het daar maar bij latenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat moet hij een keer tegen de verkeerde (mij bijvoorbeeld) zeggen.
Zullen we eens zien wie wat verdient.
jaja en dat alles onder de mantel van liefdequote:
Ja hoeveel wil je er hebbenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Rienk is een idioot. Laten we het daar maar bij laten
Ik snap het wel dat ze nu zo in de weer is met koken en dat ze het leuk vindt.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze ineens aan het koken is na al die maanden/jaren van niks doen. Is volgende week vast weer afgelopen.
Al moet ik ook zeggen hoe zij kookt, lepel aflikken en weer in de pan, met de vingers uit de pan vreten en ondertussen met die zelfde vingers ongewassen eten in de pan gooien. Champignons snijden en ongewassen in de pan flikkeren,
[ afbeelding ]
Ja ik moet ineens weer denken, die gek wilde zichzelf toch ook in de brand steken op het binnenhof?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Rienk is een idioot. Laten we het daar maar bij laten
ja en ben nieuwsgierig of dat volgende week weer is afgelopenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat ze nu zo in de weer is met koken en dat ze het leuk vindt.![]()
Dan sta je tenminste redelijk op een plaats.
Nou als het in het VVD vak isquote:Op donderdag 12 april 2018 17:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik moet ineens weer denken, die gek wilde zichzelf toch ook in de brand steken op het binnenhof?
Nee onzinnige discussie. Ik ben het helemaal met je eens dat wat Rienk uitkraamt totaal debiel en gezwest is maar dat doen gelovige mensen nou eenmaal. God is nou eenmaal allesquote:Op donderdag 12 april 2018 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet met dat kuticoon komen, kom inhoudelijk.........
Ben ook benieuwd hoelang ze het volhoudt.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja en ben nieuwsgierig of dat volgende week weer is afgelopen
Rienk is uitgenodigd. Niemand daar maakt een punt van zijn uitspraken blijkbaarquote:Op donderdag 12 april 2018 17:19 schreef [urls=http://forum.fok.nl/user/profile/177711]ThunderBitch[/url] het volgende:
Zie die Rienk handtekeningen zetten. Zouden ze ook niet moeten goedvinden. Hij is geen Utopiaan. Al was het alleen om hem zijn plaats te doen kennen..... die van gast.
Ik hoop dat ze flink te keer gaat straks tegen Bas hieroverquote:Op donderdag 12 april 2018 17:22 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog niet wat er om 20.00 langskomt
Ben wel benieuwd hoe ze er op gaat reageren vast zo Hahahahahahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 17:22 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog niet wat er om 20.00 langskomt
Ik hoop echt dat die lamstraal er eindelijk wordt uitgekieperd. Excuse my language.quote:Beste Talpa, ik zou graag zien dat Rienk er per direct wordt uitgegooid na zijn misselijkmakend commentaar over mensen met kanker en dat het "tussen de oren" zou zitten. Dit heeft veel streamers diep gekwetst en terecht.
Dien je ook een klacht in?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Talpa is niet verantwoordelijk voor de uitspraken.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:27 schreef An_0_Niem het volgende:
Lieve Cossers, een dikke knuffel voor allen die direct of indirect met kanker te maken hebben (gehad) en vanmiddag diep gekwetst zijn door Rienk's uitlatingen.
Ook ik heb Talpa benaderd met dit bericht:
[..]
Ik hoop echt dat die lamstraal er eindelijk wordt uitgekieperd. Excuse my language.
Wat is eigenlijk het directe e-mailadres? Want nu heb ik het via Facebook en Instagram gedaan.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 17:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het directe e-mailadres? Want nu heb ik het via Facebook en Instagram gedaan.
Of ze stamelt...... ben jij niet die en die, en hebben wij niet samen gewerkt in Parnasiaquote:Op donderdag 12 april 2018 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze er op gaat reageren vast zo Hahahahahahaha
en toch... massaal een klacht indienen. Hielp indertijd ook toen iets met de dieren was....quote:Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zij hebben die dorpsidioot weer binnen gelaten en het mag toch niet zo zijn dat die dwaas ongestraft de meest verschrikkelijke uitspraken mag (blijven) doen zonder sancties?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Talpa is niet verantwoordelijk voor de uitspraken.
Billy kookt al enkele maanden op donderdag.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee onzinnige discussie. Ik ben het helemaal met je eens dat wat Rienk uitkraamt totaal debiel en gezwest is maar dat doen gelovige mensen nou eenmaal. God is nou eenmaal alles
Die K.énquote:Op donderdag 12 april 2018 17:30 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
en toch... massaal een klacht indienen. Hielp indertijd ook toen iets met de dieren was....
Dat mens is schaamteloos. Die kruipt er rustig bovenop voor de camera'squote:Op donderdag 12 april 2018 17:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
als Linda de gigolo niet wil wil Bast hem zegt ze
Die gast vraagt dan een paar honderd euro's meer. Wel een debiele aktie weerquote:Op donderdag 12 april 2018 17:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
als Linda de gigolo niet wil wil Bast hem zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |