abonnement Unibet Coolblue
pi_178492098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk anders die video (link in tekst).

Maar het was te verwachten dat er meteen kritiek op de bron zou komen, zonder dat er überhaupt een letter gelezen is. Goed gedaan weer. ^O^
Ik vraag: hoe betrouwbaar is deze bron?

Dat deze vraag al op lange tenen stuit en als kritiek beoordeeld wordt is wel een beetje raar.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:11:29 #277
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178492126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij zegt het niet, dus ze zijn waarschijnlijk nog niet klaar met het fabriceren van het bewijs. Kan ook goed Nederland zijn trouwens en dat hij wacht tot Rutte het land uit is. :')

Nederland is natuurlijk ook behoorlijk op de anti-Rusland bandwagon. Of Frankrijk. Saoedi Arabië zou ook nog kunnen. Ze zullen er wel één verzinnen en het 'plausibel' maken voor de Russische bevolking, zodat eventuele gevolgen in het kader van sancties weer van Putin zelf afglijden.

Ach, ik ben benieuwd naar hun bewijs.
In Nederland zijn de anti-Russische sentimenten wel toegenomen inderdaad maar ik denk niet dat hij per se Nederland bedoelt. Hij heeft het over een land ''dat voorop gaat in een campagne van Rusland-fobie''. Dan denk ik eerder aan de VS met de uitlatingen van Trump op Twitter en het feit dat de spanningen tussen beide landen flink zijn opgelopen. Of Engeland met die gifgasaanval op die ex-spion en zijn dochter waarvan Rusland de schuld krijgt. Of dit ook zo is laat ik in het midden. :P
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178492139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vraag: hoe betrouwbaar is deze bron?

Dat deze vraag al op lange tenen stuit en als kritiek beoordeeld wordt is wel een beetje raar.
Dat is niet raar. Dat heet ervaring hebben met MSM minded mensen. ;)

De bron boeit mij in dit geval niet. CNN zie ik ook als onbetrouwbaar. Het gaat om wat er in het artikel staat en wat je in die video te zien krijgt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2018 16:12:10 ]
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:12:07 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O-

Hahaha... wat een komediant ben jij toch.
Gestoord brein.
Heyhey, die persoonlijke aanvallen...Zijn die nou echt nodig joh?
pi_178492154
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heyhey, die persoonlijke aanvallen...Zijn die nou echt nodig joh?
Nee, vind ik niet. Dus laten we ze vanaf nu lekker achterwege. Toch?
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:13:43 #281
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:11 schreef Logic91 het volgende:

[..]

In Nederland zijn de anti-Russische sentimenten wel toegenomen inderdaad maar ik denk niet dat hij per se Nederland bedoelt. Hij heeft het over een land ''dat voorop gaat in een campagne van Rusland-fobie''. Dan denk ik eerder aan de VS met de uitlatingen van Trump op Twitter en het feit dat de spanningen tussen beide landen flink zijn opgelopen. Of Engeland met die gifgasaanval op die ex-spion en zijn dochter waarvan Rusland de schuld krijgt. Of dit ook zo is laat ik in het midden. :P
Nee, hij heeft het absoluut over de VK. Dat is gewoon de modus operandi van Rusland, terugslaan naar het land dat jou in een hoek probeert te drijven. Dat is ook de makkelijkste methode om te spinnen via de fakenews fabrieken van Putin.
pi_178492189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is niet raar. Dat heet ervaring hebben met MSM minded mensen. ;)

De bron boeit mij in dit geval niet. CNN zie ik ook als onbetrouwbaar. Het gaat om wat er in het artikel staat en wat je in die video te zien krijgt.
De bronnen die aangevoerd worden in NWS zijn wel een dingetje op zich. Maar stel een open vraag en het antwoord is: Zie je wel? Kritiek!

En MsM is hier wel de norm. De rest is voer voor elders. Maar niet voor hier.
pi_178492203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De bronnen die aangevoerd worden in NWS zijn wel een dingetje op zich. Maar stel een open vraag en het antwoord is: Zie je wel? Kritiek!

En MsM is hier wel de norm. De rest is voer voor elders. Maar niet voor hier.
Is RT MSM?
pi_178492231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is RT MSM?
Goede vraag voor de mods.
pi_178492242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg conflicten waarvan de gevolgen voor de bevolking veel groter zijn dan wat er in Syrië gebeurt en die zie je ook niet op het 20:00 journaal. Het is gewoon een sexy conflict, zeker op het moment dat de Russen (staatsvijand nummer 1 volgens de NOS) stout doen.

Terwijl in Noord-Korea de concentratiekampen volop draaien. De Rohingyakinderen as we speak verkracht worden aan de grens (en erover) in Bangladesh en de vrienden van Boko Haram hetzelfde doen.

Niet alles is te verklaren, maar het is wel vrij duidelijk dat de aandacht niet evenredig verdeeld is en, zonder achtergrondinformatie, ook niet altijd logisch oogt.
Ik zal uitleggen waarom het conflict in Syrië sexy is, dit vergt religieuze kennis, met alleen politieke kennis kom je er niet, zie bijvoorbeeld de video van Netanyahu hieronder om tot je te laten doordringen dat religie een grotere rol speelt bij dit conflict dan atheïsten zich kunnen voorstellen. Het is gelinkt aan de komst van de Mahdi, Jezus en de anti-Christ, aan Armageddon, Al-Malhama Al-Kubra, Ghouta etc.


- Syrië is het buurland van Israël (neo-con's / christenzionisten als Bolton staan bekend om hun oorlogen voor Israël)
- Bondgenoot van Rusland en Iran (neo-con's willen deze twee landen ook neutraliseren)
- Volgens de islamitische overleveringen is dat gebied het bolwerk van Islam: A widely circulated hadith attributed to Prophet Muhammad says Shaam, the region of Syria/Palestine, is God’s favored land (het centrale punt van dit gebied is de al-Aqsa-moskee). Another refers to Muslims gathering “at the time of war in Ghouta, near a city called Damascus”. Ghouta, east of Syria’s capital, has been a rebel stronghold for the last two years (uit 2014). Dit is de plek waar Assad de burgers met chemische wapens zou hebben bestookt.

- Meerdere wereldreligies zien dat gebied als heilig:

The second coming of Jesus is linked with the city of Damascus in both Christian and Muslim scripture, and some are interpreting those verses as an indication that the current Syria conflict points to the imminent return of Christ.

Christendom: And the prophecy of Isaiah 17:1 has yet to be fulfilled: “A prophecy against Damascus: ‘See, Damascus will no longer be a city but will become a heap of ruins.’”

Islam: ...Allah would send Christ, son of Mary, and he will descend at the white minaret in the eastern side of Damascus wearing two garments lightly dyed with saffron and placing his hands on the wings of two Angels.

Foto van white minaret:



Trump verhuist de Amerikaanse ambassade binnenkort naar Jeruzalem, laat zich omringen door oorlogszuchtige neo-cons/zionisten zoals Bolton. Zijn vice-president is een gristengekkie toch, Pence? Denk je dat zij niet bepaalde stappen zullen ondernemen om de komst van "de messias" te versnellen, zoals een wereldoorlog ontketenen? En wat te denken van de Iraanse leiders (zij hangen weer de twaalfde imam "Mahdi" aan en willen zijn komst ook versnellen door hun overname van het Midden-Oosten!). Het wordt gecompliceerder want de Mahdi van de soennieten is weer een andere dan die van de sjiieten en deze partij zit ook niet stil. Zo wordt in een soennitische overlevering gesproken over een toekomstige alliantie tussen het Westen en de Moslims tegen een onbekende derde partij (Rusland/Iran/China?).

En dan gooi ik nog een oud complottheorietje van de freemasons boven de eerdergenoemde politieke/religieuze ontwikkelingen:

Albert Pike and Three World Wars
The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the 'agentur' of the 'Illuminati' between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion.

Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East, show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World. This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two, and their allies on both sides. This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178492256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De bronnen die aangevoerd worden in NWS zijn wel een dingetje op zich. Maar stel een open vraag en het antwoord is: Zie je wel? Kritiek!

En MsM is hier wel de norm. De rest is voer voor elders. Maar niet voor hier.
Jokkebrok zoekt vooral kekke bronnen die artikelen brengen die aansluiten bij zijn wereldbeeld.

In zijn beleving maakt hem dat kritisch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:21:36 #287
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492279
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:18 schreef alilami het volgende:
*KNIP*
Als religie en conspiracy hand in hand gaan met profetie, dan haak ik echt genadeloos af.
pi_178492280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O-

Hahaha... wat een komediant ben jij toch.
Gestoord brein.
Nou ja dat is toch vreemd als je zegt bewijs te hebben maar deelt die verder niet. Dat je niet alles klakkeloos aanneemt van die Yanks prima. Maar waarom in godsnaam ga je zo ver dat je zowaar die Russen wel wilt geloven.

De Fransen zeggen bewijzen te hebben dat Assad achter die aanval zit. Daar zeggen wij zelfs van in de media dat het vreemd is dat het bewijs dan schijnbaar niet met de VS gedeeld is. De VS zegt zelf nog geen concreet bewijs te hebben en zijn nog bezig met het onderzoek.
Wat Je het westen niet kan verwijten is dat kritiek hebben mogelijk is. Karstens/Peter van Uhm leveren op hun manier kritiek.

De Russen daarin tegen geven nooit hun fouten toe en kritiek leveren is ondenkbaar. Alleen dat al moet je toch aan het denken zetten.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:22:15 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492287
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:21 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nou ja dat is toch vreemd als je zegt bewijs te hebben maar deelt die verder niet. Dat je niet alles klakkeloos aanneemt van die Yanks prima. Maar waarom in godsnaam ga je zo ver dat je zowaar die Russen wel wilt geloven.

Omdat MURICA=BAD!

In de ogen van Jokkebrok is Amerika altijd de bron van het kwaad. Al het bewijs van het tegendeel is gefabriceerd en alles wat zijn mening ondersteunt is zonder twijfel de waarheid. Hoe ver gezocht ook.

Ik heb jarenlang meegelezen in het 9/11-topic en je lacht je ziek als het niet zo tragisch was.
pi_178492357
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat MURICA=BAD!
Hun leiding op dit moment is bagger. Maar de Amerikaan ansich is een prima volk. Ook die leveren zelfs kritiek op hun eigen overheid. Dat is op zijn minst een groot verschil met de Russen.

Als je door de bril van de Russen kijkt dan snap ik het wel waarom ze zo reageren. Maar hun systeem nou nee, daar heb ik niets mee.
pi_178492380
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jokkebrok zoekt vooral kekke bronnen die artikelen brengen die aansluiten bij zijn wereldbeeld.

In zijn beleving maakt hem dat kritisch.
Dat doe ik meestal juist helemaal niet. Ik probeer het met eigen woorden en beschikbaar beeldmateriaal te duiden. ;)

Ik heb beelden van de BBC gezien die overduidelijk een in scene gezette gifgasaanval (2016) lieten zien met acteurs die op signaal een dramatisch slecht stukje acteerwerk afleverden. Alleen ze deden bij de BBC net alsof het echt was.

Het is gewoon een kwestie van kritisch kijken naar wat je ziet. Daar heb je geen andere bronnen voor nodig. Niet alles is wat het in eerste instantie lijkt. Echter wil iemand het aankaarten dan moet dat altijd via alt media want de MSM gaat daar natuurlijk geen aandacht aan schenken. Gooien ze hun eigen ruiten in.
pi_178492392
Het zou mooi zijn als Israël zich in dit conflict gingen bemoeien, prefectstorm voor WW3 :(
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:29:24 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492395
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:26 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hun leiding op dit moment is bagger. Maar de Amerikaan ansich is een prima volk. Ook die leveren zelfs kritiek op hun eigen overheid. Dat is op zijn minst een groot verschil met de Russen.

Als je door de bril van de Russen kijkt dan snap ik het wel waarom ze zo reageren. Maar hun systeem nou nee, daar heb ik niets mee.
Volgens mij is er maar één gezonde houding en dat is gewoon aannemen dat er niet één overheid 100% de waarheid vertelt. Ze verdraaien het verhaal allemaal in hun eigen voordeel.

Punt is alleen wel dat er in het ene land wat meer controle is op wat de regering uitvoert dan in het andere. Dat begint bij de mate waarin je als burger kritiek mag hebben op je regering, vervolgens persvrijheid en vrijheid om oppositie te voeren. Naarmate die zaken beter geregeld zijn, kun je er ook vanuit gaan dat een regering, in binnenland en naar buiten toe, eerlijker optreedt. Let wel:eerlijker. Niet per definitie eerlijk en daarom moet je ook kritisch blijven.
pi_178492409
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij is er maar één gezonde houding en dat is gewoon aannemen dat er niet één overheid 100% de waarheid vertelt. Ze verdraaien het verhaal allemaal in hun eigen voordeel.

Punt is alleen wel dat er in het ene land wat meer controle is op wat de regering uitvoert dan in het andere. Dat begint bij de mate waarin je als burger kritiek mag hebben op je regering, vervolgens persvrijheid en vrijheid om oppositie te voeren. Naarmate die zaken beter geregeld zijn, kun je er ook vanuit gaan dat een regering, in binnenland en naar buiten toe, eerlijker optreedt. Let wel:eerlijker. Niet per definitie eerlijk en daarom moet je ook kritisch blijven.
Precies.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:33:15 #295
117098 Hathor
Effe niet
pi_178492457
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:35 schreef alilami het volgende:
Maar Assad zou dus burgers met chloor hebben bestookt. Wordt chloor niet gebruikt om ons water mee te zuiveren :?
We zwemmen er in.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178492496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:29 schreef ZetaOS het volgende:
Het zou mooi zijn als Israël zich in dit conflict gingen bemoeien, prefectstorm voor WW3 :(
Dat doet het al lang.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:37:15 #297
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492520
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:35 schreef alilami het volgende:
Maar Assad zou dus burgers met chloor hebben bestookt. Wordt chloor niet gebruikt om ons water mee te zuiveren :?
Dit is letterlijk het allerdomste wat ik ooit gelezen heb.

Mosterd eten we zelfs. Ooit van de werking van mosterdgas gehoord?
pi_178492541
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit is letterlijk het allerdomste wat ik ooit gelezen heb.

Mosterd eten we zelfs. Ooit van de werking van mosterdgas gehoord?
Ik hoop dat de avondploeg in deze reeks minder tenenkrommend is idd.
pi_178492561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat doet het al lang.
Ik bedoel meer met een inval van het leger en zo, of heb ik iets gemist?
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:40:30 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178492574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik bedoel meer met een inval van het leger en zo, of heb ik iets gemist?
Ligt aan je definitie van 'inval'. Ze hebben al raketaanvallen in Syrië gedaan. En ongetwijfeld zijn er ook commando's actief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')