Gepropeerd, maar is het te lang voor + doet fucking zeer omdat het stukje al is ingescheurd.quote:
Sorry manquote:Op woensdag 11 april 2018 21:31 schreef VKV het volgende:
Thanks, kijken of ik na het lezen van de OP m'n kippenvel nog weg krijg en of m'n nekharen nog omlaag gaan.
Deze man weet!quote:Op woensdag 11 april 2018 21:35 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Sorry man
Om het goed te maken:
https://www.reddit.com/r/oddlysatisfying/
Of superlijm over de scheur zodat hij niet verder scheurt, of een pleister over je hele vinger heen als bescherming zeg maar. Helpt bij mij altijd welquote:Op woensdag 11 april 2018 21:20 schreef -mosrednA het volgende:
Tijd geleden op werk een stuk ijzer van ~ 300kg op mn vingers omgeklapt met als gevolg een blauwe middelvinger. Inmiddels het grootste deel van het zwarte gedeelte na anderhalve maand weg kunnen knippen maar nu zitten er links en rechts nog 2 stukjes vast aan het nagelbed die omhoog staan.
Elke keer blijf ik hiermee ergens achter haken. Vandaag al 5 keer tot bloedens toe verder ingescheurd. Afknippen kan bijna niet en heeft sowieso geen zin, want dan blijft er nog steeds een te groot stukje zitten waardoor je nog steeds overal achter kan haken waardoor hij verder inscheurt.
Heb net met een tang in mn handen gestaan om het stuk er gewoon af te trekken. Beter 1 keer goed pijn dan 10 keer op een dag. Maar ik had de ballen niet
Klacht: Nagel die steeds verder inscheurt
quote:Op woensdag 11 april 2018 21:20 schreef -mosrednA het volgende:
Heb net met een 'tang' in mn handen gestaan om gewoon af te trekken. Beter 1 keer goed dan 10 keer op een dag. Maar ik had de ballen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 12 april 2018 00:04 schreef nijnja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik verwacht ieder uur een kuttopic in klb van je. Als zekerheid dat je nog leeft, anders kunnen we de hulpdiensten op je afsturenquote:Op donderdag 12 april 2018 06:35 schreef -mosrednA het volgende:
Bedankt mensen, ik ga zo superlijm gebruiken want ik ben er nou al helemaal klaar mee. Trek mn jas aan vannochtend blijft tie weer haken
Als het dan nog steeds gebeurt trek ik m dr vanavond af met een tang.
quote:Op donderdag 12 april 2018 08:14 schreef jogy het volgende:
dat is het kutste wat je kan hebben inderdaad.
HELP! Mijn modje is klusser.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:14 schreef jogy het volgende:
Nasty, van het weekend heb ik ook nog de nagel van mijn wijsvinger verdrukt tussen een metalen werkbankpoot en een stuk staal die ik uit een hoekje tilde. Godzijdank heeft mijn nagel niet losgelaten anders zat ik nu ook zo te kutviolen en dat is het kutste wat je kan hebben inderdaad.
Klopt KLB / Gipsmuurtje verneuktquote:Op donderdag 12 april 2018 10:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
HELP! Mijn modje is klusser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |