Als je gewoon ff je tanden poetst HL dan ruik je jezelf niet en vind je het ook niet stinken tijdens je pijpen van mannen.quote:
3x gezien ze aan het roer staan van de EU. Alleen is die oorlog nog niet heet.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik maak mij vooral zorgen over de Duitsers: die zijn al 2x een wereldoorlog gestart!
Duitsland?quote:Op woensdag 11 april 2018 18:39 schreef Klepper272 het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten voor WW3 ?
sbs6 live vanaf de camping.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:39 schreef Klepper272 het volgende:
Wie heeft eigenlijk de uitzendrechten voor WW3 ?
Balen zeg, telkens die reclame onderbrekeingen en om half elf het shownieuws er tussendoor.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sbs6 live vanaf de camping.
Is het dan een vrije dag?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren. Als wij lekker slapen en weer wakker worden is wereldoorlog 3 eindelijk losgebarsten
REMEMBER THIS
Ze zullen toch wel rekening houden met de uitzendtijden hoop ik, lijkt mij wel iets voor primetimequote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren. Als wij lekker slapen en weer wakker worden is wereldoorlog 3 eindelijk losgebarsten
REMEMBER THIS
Als de oorlog zich uitbreidt buiten een ministukje midden-oosten met significante gevechtshandelen in meerdere werelddelen.quote:
Oeh ze hebben vast in hun broek gepist uit angstquote:Op woensdag 11 april 2018 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Net ff met potus, putin en assad geappt. Heb ze gewaarschuwd dat ze een ban hiervoor op FOK! krijgen als ze zo door gaan.
Maar als Trump het over 'smart' heeft zou ik me daar niet teveel van voorstellen.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:08 schreef Pharkus het volgende:
Een beetje slimme raket slaat niet in op een Russische soldaat.
Laat jij HL eens even snel met rust ja!quote:Op woensdag 11 april 2018 18:06 schreef Aristai het volgende:
[..]
Als je gewoon ff je tanden poetst HL dan ruik je jezelf niet en vind je het ook niet stinken tijdens je pijpen van mannen.
Het HL moet niet overal van die rare nare niet-inhoudelijke dingen zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat jij HL eens even snel met rust ja!
HL behoort tot de VD ring van 10 en mag dat zeggenquote:Op donderdag 12 april 2018 08:45 schreef Aristai het volgende:
[..]
Het HL moet niet overal van die rare nare niet-inhoudelijke dingen zeggen.
Sorry was gehacked ik zei dat self niet okquote:Op woensdag 11 april 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
REMEMBER THIS
Mijn excuus dan, van clubjes mannen met cockrings en wat die allemaal wel en niet zouden mogen heb ik geen verstand.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HL behoort tot de VD ring van 10 en mag dat zeggen
hahaha :-) even afbellen dan?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan niet vanavond, kan het verplaatst worden naar volgende week?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |