zwakkeling gespotquote:Op woensdag 11 april 2018 16:42 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Niks mis met een peukie na de maaltijd
Snap je?! Gewoon lekker een grammetje pep, pakkie peuken en halve liters Gladiator om de dag mee door te komen.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die anti rokers op FOK! altijd
Maar wel aan de alcohol, ongezond vreten en weinig bewegen
Gouden combiquote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snap je?! Gewoon lekker een grammetje pep, pakkie peuken en halve liters Gladiator om de dag mee door te komen.
Wat lijkt je het moeilijkst: drie dagen niet roken, of drie dagen niet eten?quote:Op woensdag 11 april 2018 16:09 schreef jigggy het volgende:
Poging 2 om te stoppen met roken,zit nu op 24 uur zonder sigaret.
heb wel een mega stressdag op werk dus heb er echt verdomd veel zin in maar ik blijf volhouden
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook 9 maanden nadat ze zwanger was van jou.
rtquote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel een lekker begin van de dag!quote:Op donderdag 12 april 2018 07:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem een biertje en steek er eentje op. Heerlijk
Niet als ontbijt? Dat valt me dan weer tegen! Ontbijtwijnquote:Op donderdag 12 april 2018 07:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet jezelf een beetje verwennen na vier nachtdiensten
Daar heb IK geen last van, wel van die peuk.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat is uiteraard waar, sigaretten stinken altijd, zelfs op een terras hebben degenen naast je er vaak last van. Maar word je dik omdat degene naast je zich vol zit te vreten? Word je dronken omdat iemand naast je alcohol zit te nuttigen? Alleen als iemand met te veel alcohol op gaat rijden, brengt die anderen in gevaar.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:33 schreef DerekB het volgende:
[..]
Daar heb IK geen last van, wel van die peuk.![]()
Zondag nog een marathon gelopenquote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit. Ik heb ook gerookt, ik kon stoppen zonder problemen. Zonder te verlangen naar de volgende sigaret.quote:Op donderdag 12 april 2018 07:29 schreef Wandeling het volgende:
Ik vraag me toch sterk af hoe het komt dat roken zó erg verslavend werkt, dat het voor veel rokers een hele opgave is zelfs maar 24 uur níet te paffen. Ik heb zelf ooit nog, met mate, sigaren en pijp gerookt (sigaretten heb ik altijd vuiligheid gevonden), ben ondertussen al vijf jaar gestopt, maar zelfs toen ik die nog wel rookte, kon ik gemakkelijk beslissen eens twee dagen níet te roken, én me er ook aan houden.
Rotterdamquote:Op donderdag 12 april 2018 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zondag nog een marathon gelopenOverigens wel 25 jaar gerookt. Het kan verkeren.
Want niet rokers zijn verzekerd van een warm, gezellig, pijnloos sterven?quote:Op woensdag 11 april 2018 16:35 schreef ITrade het volgende:
Denk eraan dat je anders kanker krijgt en gegarandeerd eerder dood gaat.
Als dat nog niet genoeg is bezoek eens een ziekenhuis en zie de horror die je tegemoet gaat.
Nee, maar kies vooral voor de zekerheid en betaal je er nog scheel voor ook.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Want niet rokers zijn verzekerd van een warm, gezellig, pijnloos sterven?
Ik rook geen tabak dus dat is te overzienquote:Op donderdag 12 april 2018 11:10 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nee, maar kies vooral voor de zekerheid en betaal je er nog scheel voor ook.
Veel moderne mensen (niet alleen rokers) zijn nou eenmaal slappe hap met de wilskracht van een natte vaatdoek.quote:Op donderdag 12 april 2018 07:29 schreef Wandeling het volgende:
Ik vraag me toch sterk af hoe het komt dat roken zó erg verslavend werkt, dat het voor veel rokers een hele opgave is zelfs maar 24 uur níet te paffen.
Behalve jij?quote:Op donderdag 12 april 2018 11:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Veel moderne mensen (niet alleen rokers) zijn nou eenmaal slappe hap met de wilskracht van een natte vaatdoek.
netjesquote:Op donderdag 12 april 2018 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zondag nog een marathon gelopenOverigens wel 25 jaar gerookt. Het kan verkeren.
Goedzo mien jong, ga ik nog even door:quote:Op woensdag 11 april 2018 16:09 schreef jigggy het volgende:
Poging 2 om te stoppen met roken,zit nu op 24 uur zonder sigaret.
heb wel een mega stressdag op werk dus heb er echt verdomd veel zin in maar ik blijf volhouden
Zo'n mooie, dikke sigaar, waarvan je slechts nu en dan één exemplaar rookt, dat is toch nog wat anders dan die vuiligheid (peuken) die tegenwoordig vrijwel alleen nog gerookt wordt. Waarom rookt vandaag vrijwel niemand meer sigaren? Ik heb sigaren altijd aangenamer vinden ruiken dan sigaretten.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goedzo mien jong, ga ik nog even door:
[ afbeelding ]
vind sigaren echt vies manquote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Zo'n mooie, dikke sigaar, waarvan je slechts nu en dan één exemplaar rookt, dat is toch nog wat anders dan die vuiligheid (peuken) die tegenwoordig vrijwel alleen nog gerookt wordt. Waarom rookt vandaag vrijwel niemand meer sigaren? Ik heb sigaren altijd aangenamer vinden ruiken dan sigaretten.
En sigaretten dan? Vind je die wel lekker? Stel dat heel veel mensen sigaren zouden roken, en een handvol mensen sigaretten? Wedden dat je er dan anders over zou denken?quote:
Die pillen mocht ik niet omdat ik psychiatrisch patiënt wasquote:Op donderdag 12 april 2018 21:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ga dit slikken.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/varenicline?product=champix
Werkte bij mij perfect. 20 jaar lang pakje per dag en vanaf dag 8 (eerste week mag je nog roken) 0,0 last van afkickverschijnselen. Kuurtje van twaalf weken en klaar.
Wel via de huisarts en sommige verzekeringen vergoeden het.
Omdat sigaren vreselijke mond-, tong- en keelkanker geven!quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Waarom rookt vandaag vrijwel niemand meer sigaren? Ik heb sigaren altijd aangenamer vinden ruiken dan sigaretten.
Dit spul inderdaad, het is gewoon valsspelen zo makkelijk. 5 jaar gerookt(pakje per dag) , kuurtje van 4 weken, 6 maanden gestopt nu.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ga dit slikken.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/varenicline?product=champix
Werkte bij mij perfect. 20 jaar lang pakje per dag en vanaf dag 8 (eerste week mag je nog roken) 0,0 last van afkickverschijnselen. Kuurtje van twaalf weken en klaar.
Wel via de huisarts en sommige verzekeringen vergoeden het.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:01 schreef tailfox het volgende:
TS je kunt het.
Elke keer als je zin hebt in een sigaret neem een glas water je ex.
Acclimatiserenquote:Op donderdag 12 april 2018 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goedzo mien jong, ga ik nog even door:
[ afbeelding ]
Euhm, juist, en van sigaretten kan je géén kanker krijgen?quote:Op donderdag 12 april 2018 23:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
"Waarom rookt vandaag vrijwel niemand meer sigaren? Ik heb sigaren altijd aangenamer vinden ruiken dan sigaretten."
Omdat sigaren vreselijke mond-, tong- en keelkanker geven!
Niet sporten is op FOK! net zo goed een doodzonde hoor. Maar dat past natuurlijk niet in je selectieve straatje.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 14 april 2018 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet sporten is op FOK! net zo goed een doodzonde hoor. Maar dat past natuurlijk niet in je selectieve straatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |