zwakkeling gespotquote:Op woensdag 11 april 2018 16:42 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Niks mis met een peukie na de maaltijd
Snap je?! Gewoon lekker een grammetje pep, pakkie peuken en halve liters Gladiator om de dag mee door te komen.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die anti rokers op FOK! altijd
Maar wel aan de alcohol, ongezond vreten en weinig bewegen
Gouden combiquote:Op woensdag 11 april 2018 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snap je?! Gewoon lekker een grammetje pep, pakkie peuken en halve liters Gladiator om de dag mee door te komen.
Wat lijkt je het moeilijkst: drie dagen niet roken, of drie dagen niet eten?quote:Op woensdag 11 april 2018 16:09 schreef jigggy het volgende:
Poging 2 om te stoppen met roken,zit nu op 24 uur zonder sigaret.
heb wel een mega stressdag op werk dus heb er echt verdomd veel zin in maar ik blijf volhouden
quote:Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook 9 maanden nadat ze zwanger was van jou.
rtquote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel een lekker begin van de dag!quote:Op donderdag 12 april 2018 07:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem een biertje en steek er eentje op. Heerlijk
Niet als ontbijt? Dat valt me dan weer tegen! Ontbijtwijnquote:Op donderdag 12 april 2018 07:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet jezelf een beetje verwennen na vier nachtdiensten
Daar heb IK geen last van, wel van die peuk.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat is uiteraard waar, sigaretten stinken altijd, zelfs op een terras hebben degenen naast je er vaak last van. Maar word je dik omdat degene naast je zich vol zit te vreten? Word je dronken omdat iemand naast je alcohol zit te nuttigen? Alleen als iemand met te veel alcohol op gaat rijden, brengt die anderen in gevaar.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:33 schreef DerekB het volgende:
[..]
Daar heb IK geen last van, wel van die peuk.![]()
Zondag nog een marathon gelopenquote:Op woensdag 11 april 2018 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit. Ik heb ook gerookt, ik kon stoppen zonder problemen. Zonder te verlangen naar de volgende sigaret.quote:Op donderdag 12 april 2018 07:29 schreef Wandeling het volgende:
Ik vraag me toch sterk af hoe het komt dat roken zó erg verslavend werkt, dat het voor veel rokers een hele opgave is zelfs maar 24 uur níet te paffen. Ik heb zelf ooit nog, met mate, sigaren en pijp gerookt (sigaretten heb ik altijd vuiligheid gevonden), ben ondertussen al vijf jaar gestopt, maar zelfs toen ik die nog wel rookte, kon ik gemakkelijk beslissen eens twee dagen níet te roken, én me er ook aan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |