quote:Op woensdag 11 april 2018 13:54 schreef Handleiding het volgende:
TS is een niet zo aantrekkelijke jongeman van 29 die de ene na de andere afwijzing te verduren krijgt, om zijn maagdelijkheid te beëindigen
welke bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
Deze TS!
Ik heb, hoe toevallig!, zonet FOK!ers S&G gelezen (ahum), en wat zag ik?
Ik vraag me af hoe groot/klein het bedekte is en of zijn vrouwen issues misschien iets ermee te maken heeft......
Wat is S&G?quote:Op woensdag 11 april 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
Deze TS!
Ik vraag me af hoe groot/klein het bedekte is en of zijn vrouwen issues misschien iets ermee te maken heeft......
ik zou niet weten welke je bedoelt?quote:Op woensdag 11 april 2018 14:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heb je meer foto's gepost dan?
[..]
Sexy & Gewaagd natuurlijk!
Saggy & Gore.quote:
B&H / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46quote:Op woensdag 11 april 2018 14:06 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
ik zou niet weten welke je bedoelt?
O diequote:Op woensdag 11 april 2018 14:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
B&H / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46
Ik begin steeds raarder over je te denken.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:27 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
O die
Ja die gebruikte ik op sjobs als gigo
quote:Op woensdag 11 april 2018 18:24 schreef CaVaBien het volgende:
Nog een jaartje of 5 volhouden ts.
Dan zijn die chicks weer gescheiden en kan jij hun kindjes opvoeden.
Wat een klein hoofdquote:Op woensdag 11 april 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
Deze TS!
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:24 schreef CaVaBien het volgende:
Nog een jaartje of 5 volhouden ts.
Dan zijn die chicks weer gescheiden en kan jij hun kindjes opvoeden.
Wie zegt dat ik niet zo goed in de markt lig of alcholverslaafd ben?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:14 schreef spiritusbus het volgende:
Aha, het periodieke topic van een gefrustreerde incel, altijd vermakelijk.
Onbegrijpelijk hè dat je als alcoholverslaafde niet zo goed in de markt ligt.
quote:Op woensdag 11 april 2018 13:54 schreef Handleiding het volgende:
TS is een niet zo aantrekkelijke jongeman van 29 die de ene na de andere afwijzing te verduren krijgt, om zijn maagdelijkheid te beëindigen
Vrouwen die puur omwille van zijn geld een relatie met een man aangaan, daar ben ik ook niet voor, eigenlijk is dat een vorm van prostitutie.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:53 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Dus dan heb je in 2/3 maanden tijd iemand leren kennen en patsboem zwanger want ja 30+ en het klokje begint te tikken.
Smerige beesten zijn het, even opzoek naar een goede zaaddonor met financiële zekerheid en je hebt voldaan aan je kinderwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |