Wat?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe het nog eens want ik heb het niet gezien.
BotKatquote:var msglist = ["dinges",
"danges",
"flippes",
"flappes",
":s)",
":6",
"uno", "dos", "drei", "four", "cinq", "Zes"];
}
setITitle();}, 1000);
Mijn code wat doe jequote:
vraag nattekatquote:Op woensdag 11 april 2018 12:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe het nog eens want ik heb het niet gezien.
Een stuk eruit knippen zodat je code niet gejat wordtquote:Op woensdag 11 april 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn code wat doe je
Geen bot trouwens, ik zit nog achter de knoppen.
Dat stuk ga jij nu misbruikenquote:Op woensdag 11 april 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een stuk eruit knippen zodat je code niet gejat wordt
Uiteraard!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | --// vim:ts=4:sw=4:noet --// bier.lua -- Send some reply when someone is talking about bier dcpp:setListener( "chat", "bier", function( hub, user, text ) local s = string.lower( text ) if string.find( s, "[^a-z]bier+[^a-z]" ) or string.find( s, "[^a-z]biertje[^a-z]" ) then hub:sendChat( "bier? ja lekker! :)" ) end end ) DC():PrintDebug( " ** Loaded bier.lua **" ) |
Jaja. Noga is nu ook lekker mijn script aan het misbruiken terwijl hij van niets weetquote:Op woensdag 11 april 2018 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was het maar waar. Zover gaat mijn kennis niet.
Dan moet je je code beter beschermen.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja. Noga is nu ook lekker mijn script aan het misbruiken terwijl hij van niets weet
Doe ik ookquote:Op woensdag 11 april 2018 12:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet je je code beter beschermen.
Doe daar dan iets aan.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik ook
Hij misbruikt zijn moderatorrechten
Maar ik neem aan dat je daarnaast ook nog traint in sportschool en niet alleen in de zomerquote:
Nope. Geen tijd voor.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je daarnaast ook nog traint in sportschool en niet alleen in de zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Niet om aan te horen..quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 12:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
NSFWWel SFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou genoeg moeten hebben aan zwemmen, fietsen en neuken.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je doet om zo afgetraind te blijven
klopt ik kan die marieke niet zo goed plaatsen of ze nou juist heel leuk persoon is of juist kut.quote:
hoiquote:
Ze ziet er lekker uit maar er gaat iets ongemakkelijks van haar uit!quote:Op woensdag 11 april 2018 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt ik kan die marieke niet zo goed plaatsen of ze nou juist heel leuk persoon is of juist kut.
Nou als dat zo was ... dan liepen er heel wat meer van dat soort mannen rond op het strandquote:Op woensdag 11 april 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je zou genoeg moeten hebben aan zwemmen, fietsen en neuken.
ik krijg er een beetje Helina Rijn vibes bij alsof ze altijd acteert.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ze ziet er lekker uit maar er gaat iets ongemakkelijks van haar uit!
Sociaal onhandig..
Valt wel meequote:Op woensdag 11 april 2018 12:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je doet om zo afgetraind te blijven
Halina Reijn is veel echter... ok apart maar zo is ze..quote:Op woensdag 11 april 2018 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje Helina Rijn vibes bij alsof ze altijd acteert.
Die zwemmen niet genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou als dat zo was ... dan liepen er heel wat meer van dat soort mannen rond op het strand
Ohhww ook niks mis mee maar MISTIG. Had het overquote:Op woensdag 11 april 2018 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee
Val eerder in de categorie lange slungel dan afgetraind beest. Zwemmen op zich is al genoeg om op z'n minst een beetje sportief te ogen.
halina reijn is niet echt die acteerd de hele dag door.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Halina Reijn is veel echter... ok apart maar zo is ze..
Marieke probeert te imagen maar dan heel slecht !
Ik heb vroeger ook veel gezwonnen ook waterpolo en je wordt inderdaad erg “breed” van maar als je stopt is het zomaar weg. Sneller dan met krachttraining of Boksen.quote:
Dat bereik je alleen met bodybuilden. Zoek liever een foto van het Nederlands waterpoloteamquote:Op woensdag 11 april 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ohhww ook niks mis mee maar MISTIG. Had het over
[ afbeelding ]
NATTE KAT !
Ik heb haar eens in het echt ontmoet en ze is echt zo zweverig/weirdquote:Op woensdag 11 april 2018 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
halina reijn is niet echt die acteerd de hele dag door.
mensen net teveel aanraken dat huilen bij dwdd.
die lijkt me heel naar.
quote:Op woensdag 11 april 2018 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bereik je alleen met bodybuilden. Zoek liever een foto van het Nederlands waterpoloteam
wat een homo'squote:Op woensdag 11 april 2018 13:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook gemengd aan waterpolo gedaan. En wedstrijdzwemmen etc
Op de kleine zwembroek? Ja vreselijk.quote:
ik sport in het bos, ren gewoon achter de hazen aan en voor de zwijnen uit.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nooit homo's hier in de gym want ik sport tussen de paupers
Dus vrouwen mogen niks te zien krijgen alleen van die grote tenten.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op de kleine zwembroek? Ja vreselijk.
Vrouwen mogen überhaupt niet zwemmen gekkie.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen niks te zien krijgen alleen van die grote tenten.
Maar vrouwen moet halfnaakt zwemmen? Dubbele standaard
FTFYquote:Op woensdag 11 april 2018 13:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen niks te zien krijgen alleen van die grote tenten.
Maar vrouwen moet HELEMAAL naakt zwemmen? GOEDE standaard
Inderdaad! Wie maakt er dan schoon en zorgt er voor mn eten?quote:Op woensdag 11 april 2018 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vrouwen mogen überhaupt niet zwemmen gekkie.
Nou zo wil ik het niet stellen.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie maakt er dan schoon en zorgt er voor mn eten?
Maar je bedoelt het wel!quote:Op woensdag 11 april 2018 13:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou zo wil ik het niet stellen.
Nee.quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:20 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga even buitenspelen. Zijn jullie wel lief voor elkaar?
Ik ben fietsend aan het FOK!en.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet je wel even doortrappen, want ze zijn al 25 km opweg
quote:
aanhangwagen bij boodschappen doenquote:
Heeft ie wel parkeersensoren en verwarmde buitenspiegels?quote:Op woensdag 11 april 2018 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
aanhangwagen bij boodschappen doen
quote:Op woensdag 11 april 2018 13:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heeft ie wel parkeersensoren en verwarmde buitenspiegels?
Is het weer zo dat er veel lekkere wijven buiten zijn of zijn die lekkere wijven weer buiten?quote:
who cares mooie konten en dikke tieten everywere.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het weer zo dat er veel lekkere wijven buiten zijn of zijn die lekkere wijven weer buiten?
Tijd voor een pilsie!quote:Op woensdag 11 april 2018 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb dit opstaan hoe laat is het dan
closequote:
nou nou mikeyquote:Op woensdag 11 april 2018 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
who cares mooie konten en dikke tieten everywere.
zelfs die Arabische gaan zonder hoofdoek naar buiten tegenwoordig lekker man.
haha ik krijg er zin van.quote:
haha ja is wel beter dan die dikke jassen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik zat op wifi, maar hij laadde heel traag, dus ik dacht veel meerquote:
Beetje leuk doen tegen die ouwe en je hebt een wingman.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekkere tieten gezien net godsklere maar ze liep met der moeder ofzo.
Oké pink toetjequote:Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had een prachtige hoop vanochtend.
kechquote:
haha jajaquote:Op woensdag 11 april 2018 15:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beetje leuk doen tegen die ouwe en je hebt een wingman.
Hoe kun je hier nou nee tegen zeggenquote:Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet
Maar goed, wisten we stiekem al.
Goed puntquote:Op woensdag 11 april 2018 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nee tegen zeggen
[ afbeelding ]
eet je die rauw?quote:Op woensdag 11 april 2018 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nee tegen zeggen
[ afbeelding ]
Nee, ik ben geen 16 meer. Even kort in de pan en dan nog 5-10 min in de oven. Mooi roze van binnen en lekker korstje aan de buitenkant. Met lam prop er ik meestal schijfje knoflook in en doe er wat verse takjes rozemarijn op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |