Wat?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe het nog eens want ik heb het niet gezien.
BotKatquote:var msglist = ["dinges",
"danges",
"flippes",
"flappes",
":s)",
":6",
"uno", "dos", "drei", "four", "cinq", "Zes"];
}
setITitle();}, 1000);
Mijn code wat doe jequote:
vraag nattekatquote:Op woensdag 11 april 2018 12:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe het nog eens want ik heb het niet gezien.
Een stuk eruit knippen zodat je code niet gejat wordtquote:Op woensdag 11 april 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn code wat doe je
Geen bot trouwens, ik zit nog achter de knoppen.
Dat stuk ga jij nu misbruikenquote:Op woensdag 11 april 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een stuk eruit knippen zodat je code niet gejat wordt
Uiteraard!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | --// vim:ts=4:sw=4:noet --// bier.lua -- Send some reply when someone is talking about bier dcpp:setListener( "chat", "bier", function( hub, user, text ) local s = string.lower( text ) if string.find( s, "[^a-z]bier+[^a-z]" ) or string.find( s, "[^a-z]biertje[^a-z]" ) then hub:sendChat( "bier? ja lekker! :)" ) end end ) DC():PrintDebug( " ** Loaded bier.lua **" ) |
Jaja. Noga is nu ook lekker mijn script aan het misbruiken terwijl hij van niets weetquote:Op woensdag 11 april 2018 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was het maar waar. Zover gaat mijn kennis niet.
Dan moet je je code beter beschermen.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja. Noga is nu ook lekker mijn script aan het misbruiken terwijl hij van niets weet
Doe ik ookquote:Op woensdag 11 april 2018 12:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet je je code beter beschermen.
Doe daar dan iets aan.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik ook
Hij misbruikt zijn moderatorrechten
Maar ik neem aan dat je daarnaast ook nog traint in sportschool en niet alleen in de zomerquote:
Nope. Geen tijd voor.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je daarnaast ook nog traint in sportschool en niet alleen in de zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |