jawel, dan haal je het sahara sand wat er nu op zit er af.quote:Op woensdag 11 april 2018 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gaan we komende tijd nog wel even houden hier, wassen heeft dus geen nut.
quote:Op woensdag 11 april 2018 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
Er waait een frisse wind vanuit Marokko.
Met saharazand op je GTI een ramkraak plegen
100% waar.quote:Op woensdag 11 april 2018 07:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Eigen schuld! Had je je auto ook maar niet in Marokko moeten parkeren
Net geprobeerd. Hangt alleen een vieze geur in de auto nu. Nog steeds vies.quote:
Hoeveel coniferen denk je dat er in de Sahara staanquote:Op woensdag 11 april 2018 19:11 schreef Denkraam het volgende:
Vermoedelijk geen Saharazand maar stuifmeel van conniferen.
quote:Op woensdag 11 april 2018 07:19 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maandag mijn auto gewassen en nu zit er een laag Saharazand overheen![]()
![]()
Kan ik weer de auto met de hand wassen
Volgens mij hebben ze bij de Lidl van alles in de aanbieding voor je auto te wassen.quote:
Ja hebben ze ookquote:Op woensdag 11 april 2018 19:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de Lidl van alles in de aanbieding voor je auto te wassen.
Ik was gewoon met de handquote:Op woensdag 11 april 2018 19:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Heyeerst langs de car wash voor de tetn meisjes
Niet verder vertellenquote:Op woensdag 11 april 2018 19:30 schreef Scuidward het volgende:
Pics van die titnmeisjes, zou omrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neinquote:Op woensdag 11 april 2018 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zeg gewoon 'autowasstraat'. Met je car wash.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |