oww tell me more.quote:Op woensdag 11 april 2018 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
die of dat door elkaar halen is niet dyslexie hoor.
zou kunnen helpen tegen insomniaquote:Op woensdag 11 april 2018 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik typte sneller dan ik dacht. Nee.
dat wordt meestal gebruikt met "het" worden. "Het vak dat ik niet goed kende". "Het meisje dat altijd op de gang plast". "De jongen die het altijd opruimt". Natuurlijk zijn er uitzonderingen op (het blijft Nederlands), maar dat zoek je maar (als in, ik ben te lui nuquote:Op woensdag 11 april 2018 03:23 schreef tailfox het volgende:
Maar als je mij verbetert wil je dan ook zo lief zijn hoe die regel gaat. Kan ik proberen het te leren.
dat bij het oké zal er opletten dankje.quote:Op woensdag 11 april 2018 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
dat wordt meestal gebruikt met "het" worden. "Het vak dat ik niet goed kende". "Het meisje dat altijd op de gang plast". "De jongen die het altijd opruimt". Natuurlijk zijn er uitzonderingen op (het blijft Nederlands), maar dat zoek je maar (als in, ik ben te lui nu)
No problem. You can advise us with our English phrases.quote:Op woensdag 11 april 2018 03:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat bij het oké zal er opletten dankje.
Creepyquote:
quote:Your night-time color temperature is 3400
It's night time. Your screen is changing now.
Going to background: 'kill 6897' to turn off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |