Hij had geen minpuntenlijstje van haar beweerde hij, dat kon zij zich niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze nu bedoelt met dat puntje over eerlijk. Leeft hij met een masker op?
Thnxquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Uit het hoofd:
- geen werk
- geen rijbewijs (willen halen)
- weinig levenservaring
- te jong
- gaat overal voor, terwijl ze iemand zoekt om mee te settelen ivm kinderen
- voelt dat hij niet eerlijk is
Schattig als hij geen kritiek wil uiten. Maar komt ook weer een beetje leeg over. 'ik ben niet zo moeilijk en oordeel niet'.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij had geen minpuntenlijstje van haar beweerde hij, dat kon zij zich niet voorstellen.
Dat weet ik; heb niet alle afleveringen gevolgd.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx
Maar hij leek dus passief in zijn werkeloosheid te zijn? Anders vind ik het een beetje mosterd na de maaltijd.
Toch vind ik dat wel een nare eigenschap van vrouwen. Ik heb ook niet altijd een mening en ik ben gewoon graag vriendelijk tegen anderen. Dat wordt door vrouwen al gauw gezien als geen mening of 'met alle winden meewaaien'.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schattig als hij geen kritiek wil uiten. Maar komt ook weer een beetje leeg over. 'ik ben niet zo moeilijk en oordeel niet'.
Een vrouw knapt af op een man zonder mening.
Stond dat in de Viva jaquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een vrouw knapt af op een man zonder mening.
Ik zie het als een waardevolle eigenschap als iemand niet overal een mening over heeft en beseft dat het niet altijd relevant is om die (uitgebreid) te delen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel een nare eigenschap van vrouwen. Ik heb ook niet altijd een mening en ik ben gewoon graag vriendelijk tegen anderen. Dat wordt door vrouwen al gauw gezien als geen mening of 'met alle winden meewaaien'.
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie het als een waardevolle eigenschap als iemand niet overal een mening over heeft en beseft dat het niet altijd relevant is om die (uitgebreid) te delen.
Twee totaal verschillende dingen. Mening hebben en ook delen en ventileren.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie het als een waardevolle eigenschap als iemand niet overal een mening over heeft en beseft dat het niet altijd relevant is om die (uitgebreid) te delen.
En ze is zelf toch klein?quote:
Echt belachelijk gewoon. Terwijl ze zelf volgens mij niet heel lang is?quote:
Idd maar had de indruk dat het ventileren hier gelijk werd gesteld aan het hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende dingen. Mening hebben en ook delen en ventileren.
En geen dialect, nou ik ben Brabants en zij is verre van ABNquote:
Nee johquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd maar had de indruk dat het ventileren hier gelijk werd gesteld aan het hebbenEn anders ben je niet oprecht
En ik ben wel benieuwd wat zij dan bedoelde met niet eerlijk of oprecht. Maar misschien bedoelt ze wat jij zegt. Geen idee.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd maar had de indruk dat het ventileren hier gelijk werd gesteld aan het hebbenEn anders ben je niet oprecht
Als ze verliefd was geworden had het niet uitgemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jij komt uit Delfzijl. En dan een stilte laten vallenWat een dom wijf.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laten we eerlijk zijn, zij mag uiteraard al die eisen hebben. Iedereen staat vrij om zijn eisen te hebben voor een paardner. Of het je like-ability vergroot om deze zo na te leven en te uiten, is een tweede.
Verliefd worden is imo dat je 10 cm verschil zonder problemen voor lief neemt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze verliefd was geworden had het niet uitgemaakt.
Of wel. Dan is ze te kritisch.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Verliefd worden is imo dat je 10 cm verschil zonder problemen voor lief neemt.
Hadden ze sex dan?quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
'Het komt niet met elkaar overeen. Hij vindt me nu niet aantrekkelijk maar waarom hadden we dan wel sex'.
Jawel hoor, maar ik ga de schaamharen niet uit de beugel plukken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je wil toch geen BJ van dr hebben...
quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:10 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ga de schaamharen niet uit de beugel plukken.
Proestquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:10 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ga de schaamharen niet uit de beugel plukken.
Superirritantquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik kan de term "een super leuke tijd" niet meer horen....
Nee. Was een flauwe grap.quote:
Ja inderdaad zeg, wat leukquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Op die bruiloft zag ik bruine ogen. Nu hele mooie lichte.
Ja op de vakantiequote:
Ik kijk nu beneden en dacht dat het daar aan lagquote:
Hahha nee wel apart dat het nu pas op valt. Als het quizvraag was had ik echt All-in op bruine ogen in gezet. Vooral ook door de Indonesische invloeden aan vaders kant (als ik het goed heb gezien) Heel mooi in ieder geval!quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nu beneden en dacht dat het daar aan lag
Echt heel mooi met dat donkere haar.
Vrijblijvend is idd een beetje het goeie woord.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Tamara en Ron zijn ook nog teveel vrijblijvend naar elkaar toe, zie het niet gebeuren....![]()
Die Christel is dus gewoon genaaid door die pauper met zijn plakplaatjes. Die had ten tijden van de bruiloft dus gewoon iemand. Wat een gotspe!
Volgens mij gewoon een sneu gevalletje van zgn zijn eer redden.. wat een zak hooiquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe eerlijk dat verhaal is dat er al een meisje in beeld was voor het programma. Ik weet het niet wat ik er van moet maken.
Wie weet wil hij een steek uitdelen en kon hij niks anders bedenken dan dit.
Wel lullig als het echt zo was.
tis nep van hem. Zelfbescherming.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe eerlijk dat verhaal is dat er al een meisje in beeld was voor het programma. Ik weet het niet wat ik er van moet maken.
Wie weet wil hij een steek uitdelen en kon hij niks anders bedenken dan dit.
Wel lullig als het echt zo was.
ik trek hem niet zo goed. Maar wel leuk voor ze.quote:
Enkele pagina`s terugquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Het kan nog! Welke spoilers trouwens?
Ssstttquote:
Waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |