wat doe jij morgen in hengelo?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Owja ik wil stratiatella, vanille en of iets van stroopwafel ofzo
45 smakenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij maar citroen, die ene groene en kokos aub
Volgende week pas als we kampioen worden tijdens onze laatste wedstrijdquote:
goed jullie best doenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgende week pas als we kampioen worden tijdens onze laatste wedstrijd
Bier.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:49 schreef Kreator het volgende:
Morge. Zo de stad in. Nu nog kiezen wat we gaan eten.
Je kookt nooit zelf?quote:Op woensdag 11 april 2018 16:49 schreef Kreator het volgende:
Morge. Zo de stad in. Nu nog kiezen wat we gaan eten.
quote:Op woensdag 11 april 2018 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond wordt 't een bakje vla en als toetje komkommer denk ik zo
Dat is ook lekker gezond.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:15 schreef Cue_ het volgende:
gezondquote:Op woensdag 11 april 2018 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Hopen op goede hapjes straksquote:Op woensdag 11 april 2018 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2018 18:30 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb net gegeten en daarna de handel er weer uitgegooid
Natuurlijk! Je hebt nog even. En anders gewoon ander keertjequote:Op woensdag 11 april 2018 18:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
thanks maar gaat vast wel weer over. Voor vrijdag.
quote:Op woensdag 11 april 2018 18:30 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb net gegeten en daarna de handel er weer uitgegooid
Neequote:Op woensdag 11 april 2018 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Je hebt nog even. En anders gewoon ander keertje
Niet zeurenquote:Op woensdag 11 april 2018 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Zeg, doe es kalm aan stelletje kletsmajoren. Dit tempo is toch niet meer bij te houden?!
quote:Op woensdag 11 april 2018 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Zeg, doe es kalm aan stelletje kletsmajoren. Dit tempo is toch niet meer bij te houden?!
morgen is het vrijdagquote:Op donderdag 12 april 2018 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit geeft mij het gevoel dat het vrijdag is en het is geen vrijdag.
quote:Op donderdag 12 april 2018 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond gewonnen
DrMarten heeft het af laten weten
Ik heb enorm mijn best gedaanquote:Op donderdag 12 april 2018 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond gewonnen
DrMarten heeft het af laten weten
Snooker is wel gaaf, maar vooral leuk als je het een beetje kan. Zodat je tacktisch kan spelen en niet alle ballen over de hele tafel hebt zitten.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:11 schreef Kreator het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk leuker aan biljarden dan aan snooker of pool? Ik vind persoonlijk snooker veel interessanter.
Een maat van mij biljartte op topniveau en die speelde je 9 vd 10 keer met pool ook gewoon in 1x van de tafel. Dit was minder leuk.
Dit mag je alleen nog vragen als ik gekookt heb.quote:
Jezus :’)quote:Op donderdag 12 april 2018 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit mag je alleen nog vragen als ik gekookt heb.
Vandaag even op en neer naar Limburg geweest dus had geen zin en tijd.
Ik hang aan je lippen, dd.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht het je interesseren, Lot, ik had aardappels met spinazie en een onmeunig dikke karbonade
Beetje gay van jequote:
Vooruit dan maar, lekkere ventquote:
OMG ik had ook spinazie en aardappels! Wij zijn MTBquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht het je interesseren, Lot, ik had aardappels met spinazie en een onmeunig dikke karbonade
quote:
Verdomme heb ik nog concurrentie ook.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, lekkere vent
Die dikke karbonade kon nog wel eens een dealbreaker worden denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2018 08:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
OMG ik had ook spinazie en aardappels! Wij zijn MTB
Nee hoor, zolang ik het niet hoef te eten.quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die dikke karbonade kon nog wel eens een dealbreaker worden denk ik
Ik heb ook nooit zo begrepen wat daar lekker aan is.quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die dikke karbonade kon nog wel eens een dealbreaker worden denk ik
quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen wat daar lekker aan is.
Ik eet niet meer zoveel vlees tegenwoordig.quote:
Ik probeer wel te minderen met varkensvlees. Maar een goede karbonade gaat er wel inquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik eet niet meer zoveel vlees tegenwoordig.. Dus áls ik het eet, eet ik liever een kwaliteitsstukje. Karbonade is een jeugdtrauma.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik eet niet meer zoveel vlees tegenwoordig.. Dus áls ik het eet, eet ik liever een kwaliteitsstukje. Karbonade is een jeugdtrauma.
Dit zei mijn vriendin ook vannacht. (matiger wordt het niet)quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik probeer wel te minderen met varkensvlees. Maar een goede karbonade gaat er wel in
Ik ken mensen die er een hebben in een appartementje van 33m2quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit zei mijn vriendin ook vannacht. (matiger wordt het niet)
Ja, varkensvlees eet ik maar zelden (hooguit een keer spareribs). Varkens zijn lief. Ik wil wel een varken als huisdier, maar ik denk niet dat dit praktisch kan in de stad.
mijn overburen hebben daisy.. Een kune kune die geen kune kune bleek te zijn dus nu hebben ze 90 kilo zeug in de tuinquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er een hebben in een appartementje van 33m2
Al hoop ik dat ze daar niet meer wonen aangezien er inmiddels ook een kind bij is gekomen
kun je een tijdje aardig van etenquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn overburen hebben daisy.. Een kune kune die geen kune kune bleek te zijn dus nu hebben ze 90 kilo zeug in de tuin
Ik doe alleen ribkarbonade, schouderkarbonade is ranzig. Verder moest ik er vroeger ook niet zoveel van weten, tot ik zo rond m'n 16e moest leren koken van ouders, en er achter kwam dat mijn karbonades beter zijn dan die van maquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen wat daar lekker aan is.
Tuurlijk wel. Ik Vries vaak curry in e.d. ideaal.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:30 schreef Lot88 het volgende:
Koken ❤️ Maar noet voor mij alleen dan is het dd moeite niet
Niets tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik Vries vaak curry in e.d. ideaal.
Bouncen in de club?quote:
Met de bolle vretbalg?quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bounce wel op de bank. Telt dat ook?
Zoveel gezopen dat je het niet meer weet?quote:
ik weet nog wel wat stukjesquote:Op zaterdag 14 april 2018 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoveel gezopen dat je het niet meer weet?
quote:
ga mij nu niet lopen mindfucken aub.quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang je onze momenten maar niet vergeten bent, wilde meid
quote:
Nee volgens mij niet. Misschien wel eens gezien maar verder geen ideequote:Op zaterdag 14 april 2018 15:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kende jij mijn shotjesleverancier eigenlijk?
wasti bij jou ook knap of alleen door mij ogen?quote:Op zaterdag 14 april 2018 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Misschien wel eens gezien maar verder geen idee
Als je de bodyguard knap vindt, dan vind je die niets hehequote:Op zaterdag 14 april 2018 15:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wasti bij jou ook knap of alleen door mij ogen?
verwarrend ditquote:Op zaterdag 14 april 2018 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je de bodyguard knap vindt, dan vind je die niets hehe
ja gaat niet zo goed met mij de laatste keren.. Ik ga wel aan de sapjes ozoquote:Op zaterdag 14 april 2018 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Wel mooi dat ik sinds lange tijd een hele avond uit ven gegaan en nog alles weet
Iets minder indrinkenquote:Op zaterdag 14 april 2018 15:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja gaat niet zo goed met mij de laatste keren.. Ik ga wel aan de sapjes ozo
Die kennen we allemaal jaquote:
10 jaar geleden ofzo zat ik met wat lui bij iemand thuis voordat we de stad in gingen. Ik moest rijden, dus hield het bij cola, maar twee chickies zaten stevig aan de whisky, meer nog dan de kerels, en eentje was al zat voordat we in de auto stapten en naar Terneuzen reden vanuit Hulst. Eenmaal daar aangekomen ging de zatte chick vrolijk verder met zuipen en zat heel dicht tegen een alcoholvergiftiging aan, heeft de hele plee volgekotst en was amper aanspreekbaar, dus gingen we rond 1 uur maar weer naar huis nadat ze nogmaals kotste, veel water dronk en nóg een keer kotstequote:
Yup, zo ver is ze later nooit meer gegaanquote:Op zaterdag 14 april 2018 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Hahaha die was dan echt ver heen.
Stukjes avond kwijt zijn vind ik niet erg, meestal is dat ook pas t einde (bij mij dan)
Maar alles.. Dat is wel kut.
De beschamende vergat ik altijdquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik dronken ben, kan ik me de volgende dag het meeste nog wel herinneren. maar soms bepaalde details niet, of bepaalde dingen die ik heb gezegd. eventuele (beschamende / rare / stoere etc.) dingen die ik heb gedaan weet ik vaak nog wel![]()
godsammequote:Op zaterdag 14 april 2018 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was een keer met vriendin en de (gezamelijke) vriendengroep bier aan het tanken in de kroeg, en schijnbaar hebben zij en ik nogal een show weggegeven: ik legde haar zowat op de bar en stond als een malle tegen d'r kont aan te schuren en met d'r tieten te spelen, en dat gewoon een kwartier lang, beiden ladderzat![]()
We waren het zelf helemaal vergeten, maar toen we een week later weer die kroeg binnenkwamen kregen we een daverend applaus en werden we even ingelicht, haha
Zij schaamde zich kapot, ik vond het wel schitterend.
Onnie?quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
godsammegoed verhaal voor het nageslacht
quote:
Idd zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
als J. dan een keer van z'n zolderkamer afkomt, dan maakt hij er ook een heel spektakel van
die ex was in de veronderstelling dat zij de enige op aarde was en dat jij je ogen in je broekzak had al die tijd?quote:Op zaterdag 14 april 2018 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Andere keer was ook lomp: ik had die relatie beëindigd en een dag later gingen we alsnog samen naar een feestje toe, waar de rest van de vrienden uiteraard ook was, een cocktailparty (waar gelukkig ook gewoon bier was). Ik dronk de eerste cocktail redelijk snel op en maakte toen de onmeunige fout om in datzelfde glas een andere soort cocktail in te laten schenken. Wist ik veel, ik dronk die zooi nooit
Goed, iets na die tweede cocktail, en een pilsje verder, was ik LADDERZAT, maar dan ook ECHT beschamend zat. Ik chillde in m'n stoel, naast m'n ex, en het nichtje van de jarige kwam de achtertuin in gelopen. Naar mijn mening zat ik haar 5 seconden te bekijken en ging toen verder met m'n bier. Daarna blackout. Later hoorde ik dat ik bijna in de vijver had gekotst, bijna de tv van de muur had geslagen, totaal geen verstaanbare zinnen kon produceren en vervolgens in het steegje achter de achtertuin heb staan kotsen en pissen
Ex en m'n beste maat waren me al spuugzat, en toen ze daarna nog de stad in gingen met de rest hebben ze mij achterin de auto geflikkerd, raampje opengedaan voor het geval ik moest kotsen en bleven tot 5 uur 's ochtends in de kroeg hangen voordat we weer naar huis reden. Pas toen ik bijna thuis was werd ik wakker, lalde wat, struikelde naar binnen, kotste de plee vol en crashte op de overloop
Later kreeg ik te horen dat ik niet 5 á 10 seconden naar dat nichtje keek (ja, ze was volwassen), maar haar zeker 10 minuten als een domme boer aan heb zitten gapen, uitpuilende ogen, bek open, domme uitdrukking op de kop, alles
Meiske scheen het wel leuk te vinden, ex zat naast me te zieden van woede omdat het nog niet eens 24 uur uit was tussen ons
Ja, ik maakte af en toe wel wat mee
In je wilde jaren? Zie jou dat nu niet meer doenquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:27 schreef Kreator het volgende:
De enige keer dat ik een blackout had, was toen ik migraine had en een personeelsfeestje. 3 ibu erin en daarna op de nuchtere maag een fles wijn en 956 bier.
Ben wel een paar uur vd film kwijt. Schijnt dat ik voor 11 man shoarma heb betaald en dat ik shoarma met broodje had besteld. Kon broodje niet vinden en heb drie keer gevraagd of ik een broodje mocht. Vierde keer pakte de ober mijn vork en tilde mijn vlees op, waar het broodje onder lag.
Uiteindelijk weer tot leven gekomen op een plek in de stad waarvan ik geen idee had hoe en wanneer.
omdat je er (te) goed in bent?quote:Op zondag 15 april 2018 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof niet dat ik mee ga doen in dit spelletje.
Ja, correct.quote:
nu maak je mij / ons toch wel errug nieuwsgierigquote:Op zondag 15 april 2018 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, correct.
Sowieso al weinig grenzen en vrij makkelijk. Drank en drugs helpen daar niet bij.
Mwah. Zo heel af en toe. Maar het is geen doel en heb er vaak ook geen behoefte meer aan.quote:Op zondag 15 april 2018 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
In je wilde jaren? Zie jou dat nu niet meer doen
Ik denk dat alle dingen waar jij zo straks aan dacht in mijn avonturen de reveu wel eens gepasseerd zjin.quote:Op zondag 15 april 2018 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu maak je mij / ons toch wel errug nieuwsgierig![]()
Misschien, maar ik snap haar wel hoor, zou het ook niks hebben gevonden als zij 10 minuten lang naar een vent had zitten starenquote:Op zondag 15 april 2018 09:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die ex was in de veronderstelling dat zij de enige op aarde was en dat jij je ogen in je broekzak had al die tijd?
quote:
Weet niet of dat op onze leeftijd nog gaat werkenquote:Op zondag 15 april 2018 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Strikje in het haar en dan is het altijd goed toch
bij jou welquote:Op zondag 15 april 2018 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet of dat op onze leeftijd nog gaat werken
nou vooruit.quote:Op zondag 15 april 2018 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat ze voor nu nog even achterwege als je 't goed vindt.
Nu zo..quote:Op zondag 15 april 2018 15:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou vooruit.
Hoe laat heb je date? Incl eten?
met W?quote:Op zondag 15 april 2018 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Heb een date zometeen
Dusja druk met kleding enzo
Whahaha nee man!quote:
weet niet meer wie da wasquote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whahaha nee man!
Met ene jongen uit Jansen die ik al heeeeel lang ken van 't uitgaan. Maar elkaar nooit echt veel gesproken.
En die toen zei dat ie me sexy vond en me de volgende dag appte (blijkbaar 8jaar geleden ofzo telefoonnrs gewisseld)
quote:
Huul'n, g'dumme.quote:
Het was een bijzonder grappig plaatje.quote:Op maandag 16 april 2018 10:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hou ons niet langer in spanning en vertel wat het is
quote:Op maandag 16 april 2018 10:42 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Poging 61. Dit is zo'n goede grap...
Hier niet.quote:Op maandag 16 april 2018 14:37 schreef Lot88 het volgende:
zomer zomer zomer zomer het komt het komt
quote:
en ik mag het live meemaken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:28 schreef Kreator het volgende:
Vanaamd gaat het erop. Kansloos verliezen van Pec, door de spanning en een gebrek aan alles..
de directrice stelt het niet op prijs?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hier dan mag blijven werken
Tot nu toe krijg je geen gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:28 schreef Kreator het volgende:
Vanaamd gaat het erop. Kansloos verliezen van Pec, door de spanning en een gebrek aan alles..
Zou graag willen, maar eerst nog wegzweten op kantoor tot een uurtje of 5quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:10 schreef Cue_ het volgende:
Zoo nu in de stad.
Iemand straks zin in een drankje?
Niet teveel zoep'n hequote:
Ik lees het morgen welquote:
Languit in de bank, hand in de bokse en Grolsch zoep'n.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Ben net uurtje thuis van t werk. Maar we kunnen weer beugels drinken
Wat voor een soort muziek spelen ze?quote:
covers, beetje Rock. Was leuk! Ze waren goed !quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat voor een soort muziek spelen ze?
Da's toevallig. Ik heb er ook gegeten. Een balletje mayoquote:Op vrijdag 20 april 2018 22:29 schreef Kreator het volgende:
In Hengelo gegeten. Het voelde als stadsverraad, maar het was lekker.
Jojoortje niet gespot.
Bombay Spice. En een ijsje bij vd poel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 06:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's toevallig. Ik heb er ook gegeten. Een balletje mayoIk heb jou ook niet gespot.
Waar: Blauwe Engel, Twee Wezen of Stravinsky. VERTEL ME ALLES.quote:Op vrijdag 20 april 2018 22:29 schreef Kreator het volgende:
In Hengelo gegeten. Het voelde als stadsverraad, maar het was lekker.
Jojoortje niet gespot.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
VERTEL ME ALLES.
Inclusief welk broodje enzo.
Naanbrood dus. Tevens heb ik net de was afgehaald en gedoucht. Ik voel me ok. Zo, dit was ALLES.quote:Op zaterdag 21 april 2018 08:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bombay Spice. En een ijsje bij vd poel.
Dan doe je datquote:
Beste Indiase toko die ik ken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet blijkbaar beter lezen. Bombay prima denk ik.
Maar eens proberen danquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beste Indiase toko die ik ken.
Tevens op het echte terras zojuist een ipa gedronken..
Yup. En markt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Batavierenrace en mooi weer. Of was die niet vandaag?
Ik ga zo nog even een wandelingetje maken denk ik. Wou nog wat verder klussen, maar daar heb ik de moed niet meer voor. Morgen weer verder.quote:
Vrijgezellug.quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had het na drie relaties wel gezien. Lekker vrijgezel voor de rest van m'n leven.
Dat heb ik dan weer helemaal niet. Ik ben wel gemaakt voor een relatie. (alleen denken vrouwen daar soms anders over. '')).quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had het na drie relaties wel gezien. Lekker vrijgezel voor de rest van m'n leven.
Dat vind ik ook wel leuk, maar ik merk wel dat ik er momenteel geen reet zin in heb om er veel energie in te steken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:18 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n avondje stappen, beetje sjansen en doen, ik hou daar wel echt van merk ik.
Wttog chickie.quote:
Dit is wel een typisch vrouwenantwoord.quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:40 schreef Cue_ het volgende:
Energie insteken? Dat hoeft toch ook niet. Gewoon uitgaan en je ziet wel.
Als je echt moeite moet doen is 't niet leuk.
Ja maar iemand aanspreken zie ik niet specifiek als energie erin steken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is wel een typisch vrouwenantwoord..
Als ik 1000x de stad in ga en niemand aanspreek, heb ik 999x keer geen gesprek. Als een vrouw dat doet, gaat dat iets anders.
Maakt verder ook niet uit, zo werkt het nou eenmaal.
Maar dat bedoelde ik wel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar iemand aanspreken zie ik niet specifiek als energie erin steken.
VInd ik ook. Moeite doen om een leuk gesprek met iemand aan te knopen, humoristisch zijn, interessant overkomen etc etc, da's energie in de hele reutemeteut stekenquote:
Als 't niet vanzelf gaat wel ja..quote:Op zaterdag 21 april 2018 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VInd ik ook. Moeite doen om een leuk gesprek met iemand aan te knopen, humoristisch zijn, interessant overkomen etc etc, da's energie in de hele reutemeteut steken
Leuke avond is meestal met de boys, lekker pilsen en ouwehoeren, beetje vrouwleu checken en zien wat er van komtquote:Op zaterdag 21 april 2018 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als 't niet vanzelf gaat wel ja..
Maar soms ontstaat t toch ook gewoon?
Of is dat bij mannen echt niet zo, dat ze leuke avond hebben en ze krijgen gewoon gesprek met de vrouw ernaast en 't loopt gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |