abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 14 april 2018 @ 21:07:50 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178516514
Andere keer was ook lomp: ik had die relatie beëindigd en een dag later gingen we alsnog samen naar een feestje toe, waar de rest van de vrienden uiteraard ook was, een cocktailparty (waar gelukkig ook gewoon bier was). Ik dronk de eerste cocktail redelijk snel op en maakte toen de onmeunige fout om in datzelfde glas een andere soort cocktail in te laten schenken. Wist ik veel, ik dronk die zooi nooit :')

Goed, iets na die tweede cocktail, en een pilsje verder, was ik LADDERZAT, maar dan ook ECHT beschamend zat. Ik chillde in m'n stoel, naast m'n ex, en het nichtje van de jarige kwam de achtertuin in gelopen. Naar mijn mening zat ik haar 5 seconden te bekijken en ging toen verder met m'n bier. Daarna blackout. Later hoorde ik dat ik bijna in de vijver had gekotst, bijna de tv van de muur had geslagen, totaal geen verstaanbare zinnen kon produceren en vervolgens in het steegje achter de achtertuin heb staan kotsen en pissen :')

Ex en m'n beste maat waren me al spuugzat, en toen ze daarna nog de stad in gingen met de rest hebben ze mij achterin de auto geflikkerd, raampje opengedaan voor het geval ik moest kotsen en bleven tot 5 uur 's ochtends in de kroeg hangen voordat we weer naar huis reden. Pas toen ik bijna thuis was werd ik wakker, lalde wat, struikelde naar binnen, kotste de plee vol en crashte op de overloop :')

Later kreeg ik te horen dat ik niet 5 á 10 seconden naar dat nichtje keek (ja, ze was volwassen :+ ), maar haar zeker 10 minuten als een domme boer aan heb zitten gapen, uitpuilende ogen, bek open, domme uitdrukking op de kop, alles _O- Meiske scheen het wel leuk te vinden, ex zat naast me te zieden van woede omdat het nog niet eens 24 uur uit was tussen ons _O-

Ja, ik maakte af en toe wel wat mee _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178516658
Noot noot.
  Moderator zaterdag 14 april 2018 @ 21:18:03 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178516671
quote:
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Official ESF Kreviewer zaterdag 14 april 2018 @ 21:27:52 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178516814
De enige keer dat ik een blackout had, was toen ik migraine had en een personeelsfeestje. 3 ibu erin en daarna op de nuchtere maag een fles wijn en 956 bier.

Ben wel een paar uur vd film kwijt. Schijnt dat ik voor 11 man shoarma heb betaald en dat ik shoarma met broodje had besteld. Kon broodje niet vinden en heb drie keer gevraagd of ik een broodje mocht. Vierde keer pakte de ober mijn vork en tilde mijn vlees op, waar het broodje onder lag.

Uiteindelijk weer tot leven gekomen op een plek in de stad waarvan ik geen idee had hoe en wanneer.
pi_178516855
als J. dan een keer van z'n zolderkamer afkomt, dan maakt hij er ook een heel spektakel van _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 14 april 2018 @ 21:33:01 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178516911
Vaak genoeg stukjes film kwijt geweest.
Paar keer gekotst op een station of in de trein, liggen vozen met mannen, geslapen in de kroeg, mensen zitte bellen. Ach genoeg meegemaakt.
pi_178516974
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
als J. dan een keer van z'n zolderkamer afkomt, dan maakt hij er ook een heel spektakel van _O_
Idd zeg.
Noot noot.
  Moderator zaterdag 14 april 2018 @ 21:43:05 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178517072
Oja, toen we met 6 leu op de studentenkamer van m'n vriendin (al was het toen van beide kanten nog niet zeker of we iets hadden) zaten gebeurde er echt genoeg :D Op een gegeven moment moest zowat iedereen tegelijkertijd gaan pissen, dus eentje zat op de wc, een ander piste in het wasbakje, de derde piste in de wasbak van de badkamer, de vierde hurkte boven het doucheputje neer, de vijfde piste in de gootsteen en de zesde kon het lang genoeg ophouden.

Nummer vier, dezelfde chick die zo ladderzat was in Terneuzen, kleedde zich helemaal uit omdat ze geen spetters op haar kleren wilde, wat uiteraard met gejuich werd begroet _O- Vriendin vond het maar niks dat ik naar Alexandra d'r tietjes zat te staren en graaien, dus haalde ze haar eigen cup FF tevoorschijn en eiste dat ik daar mee ging spelen, best :9

Later die nacht lagen er twee stelletjes te vozen terwijl vriendin dronken op de wc zat en ik op m'n rug half in de toiletruimte en half in het halletje lag, en we spraken Engels omdat zij geen zin had om Nederlands te praten. Kan gebeuren. Praten werd vozen en vozen werd een gedwongen blowjob omdat ze steeds naar m'n pik zat te graaien en giechelend zei dat ze iets zouts wilde :')

Nog veel later die nacht lag iedereen stomdronken te pitten. Ik werd wakker omdat ik moest pissen, maar was volledig vergeten dat daar toiletten voor bestaan, dus ik wankelde naar het keukentje, ging op de drempel staan, boxershort naar beneden en mikte op een pan die twee meter verder op de grond stond. Erewoord: er lag geen druppeltje op de vloer :7 Daarna opende ik de koelkast, pakte een pak koffiemelk en dronk die in één teug leeg.

Tegen die tijd was m'n vriendin wakker gemaakt door een van onze vrienden en zij hielp me terug naar bed, waar ik eerst in het verkeerde bed wilde vallen. Andere vriend vond dat maar niks en gaf me een flinke duw, waardoor ik tussen twee matrassen terecht kwam en nog een week lang een blauwe heup had.

Mooie tijden gehad in Tilburg _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178517219
Als ik dit allemaal zo lees ben ik enorm braaf :')

Paar keer delen van de avond kwijt, 1 keer in studentenhuis wakker geworden in een kamer die niet de mijne was. Een keer bij mijn ouders voor de deur gestaan en een kwartier geprobeerd mijn sleutel in het slot te krijgen toen ik erachter kwam dat ik daar al 3 jaar niet meer woonde. Gelukkig mijn ouders niet wakker gemaakt. Daarna maar weer de stad in gefietst om daar vandaan de goede weg naar huis te vinden.
A mind with a heart of it's own
  Moderator zaterdag 14 april 2018 @ 22:44:26 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178518383
Ik heb vast weleens over m'n trip geschreven toen ik in 2005 of 2006 met wat vrienden naar Tilburg ging om Children of Bodom te zien spelen. Iemand had iets in m'n bier geflikkerd, waardoor de nacht heel interessant was :P We waren al terug in het kraakpand waar we zouden overnachten, en ik moest er uit om te pissen. Ik strompel de gang op, loop de naastgelegen kamer in en waande me in een zomerse omgeving aangezien de verwarming op 30 graden stond ofzo.

Ik keek uit het raam, maar in plaats van veel donker en wat lantaarns zag ik een vrolijk zomers tafereel, met groene bomen, vrouwleu in rokjes en een kleuterklas die ergens naartoe ging, rugzakjes om, wachtend bij stoplichten die op de kop stonden. Ik bleef een tijdje staren en ging toen met geweld een grote kast in, die ingesealed was. Ik scheurde en trok alles los en stond een half uur (of een uur, geen idee) in de kast en bedacht me dat ik nog moest pissen, dus ik kwam uit de kast (hihaho), strompelde naar de wc, piste als een rietneger (en die kunnen pissen!), strompelde weer naar de slaapkamer, brulde iets onverstaanbaars en zakte toen ineen op een oude bank die naar pis meurde.

Tilburg, echt, die stad deed dingen met me _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 15-04-2018 14:37:55 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178524618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Andere keer was ook lomp: ik had die relatie beëindigd en een dag later gingen we alsnog samen naar een feestje toe, waar de rest van de vrienden uiteraard ook was, een cocktailparty (waar gelukkig ook gewoon bier was). Ik dronk de eerste cocktail redelijk snel op en maakte toen de onmeunige fout om in datzelfde glas een andere soort cocktail in te laten schenken. Wist ik veel, ik dronk die zooi nooit :')

Goed, iets na die tweede cocktail, en een pilsje verder, was ik LADDERZAT, maar dan ook ECHT beschamend zat. Ik chillde in m'n stoel, naast m'n ex, en het nichtje van de jarige kwam de achtertuin in gelopen. Naar mijn mening zat ik haar 5 seconden te bekijken en ging toen verder met m'n bier. Daarna blackout. Later hoorde ik dat ik bijna in de vijver had gekotst, bijna de tv van de muur had geslagen, totaal geen verstaanbare zinnen kon produceren en vervolgens in het steegje achter de achtertuin heb staan kotsen en pissen :')

Ex en m'n beste maat waren me al spuugzat, en toen ze daarna nog de stad in gingen met de rest hebben ze mij achterin de auto geflikkerd, raampje opengedaan voor het geval ik moest kotsen en bleven tot 5 uur 's ochtends in de kroeg hangen voordat we weer naar huis reden. Pas toen ik bijna thuis was werd ik wakker, lalde wat, struikelde naar binnen, kotste de plee vol en crashte op de overloop :')

Later kreeg ik te horen dat ik niet 5 á 10 seconden naar dat nichtje keek (ja, ze was volwassen :+ ), maar haar zeker 10 minuten als een domme boer aan heb zitten gapen, uitpuilende ogen, bek open, domme uitdrukking op de kop, alles _O- Meiske scheen het wel leuk te vinden, ex zat naast me te zieden van woede omdat het nog niet eens 24 uur uit was tussen ons _O-

Ja, ik maakte af en toe wel wat mee _O-
die ex was in de veronderstelling dat zij de enige op aarde was en dat jij je ogen in je broekzak had al die tijd? :')
pi_178524642
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:27 schreef Kreator het volgende:
De enige keer dat ik een blackout had, was toen ik migraine had en een personeelsfeestje. 3 ibu erin en daarna op de nuchtere maag een fles wijn en 956 bier.

Ben wel een paar uur vd film kwijt. Schijnt dat ik voor 11 man shoarma heb betaald en dat ik shoarma met broodje had besteld. Kon broodje niet vinden en heb drie keer gevraagd of ik een broodje mocht. Vierde keer pakte de ober mijn vork en tilde mijn vlees op, waar het broodje onder lag.

Uiteindelijk weer tot leven gekomen op een plek in de stad waarvan ik geen idee had hoe en wanneer.
In je wilde jaren? Zie jou dat nu niet meer doen :+
pi_178524758
Ik heb zelfs nog nooit gekotst door drank.
  zondag 15 april 2018 @ 09:26:25 #164
217702 Lonaa
Honger!
pi_178524802
Ik geloof niet dat ik mee ga doen in dit spelletje. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178525200
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 09:25 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit gekotst door drank.
ik wel een paar keer, maar nog op 1 hand te tellen gelukkig :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 15 april 2018 @ 09:39:30 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178525266
Ik vroeger elk weekend :')
pi_178525341
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2018 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof niet dat ik mee ga doen in dit spelletje. :')
omdat je er (te) goed in bent? :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 15 april 2018 @ 09:43:48 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_178525407
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

omdat je er (te) goed in bent? :D
Ja, correct. :')

Sowieso al weinig grenzen en vrij makkelijk. Drank en drugs helpen daar niet bij. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178525792
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2018 09:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, correct. :')

Sowieso al weinig grenzen en vrij makkelijk. Drank en drugs helpen daar niet bij. :+
nu maak je mij / ons toch wel errug nieuwsgierig ;) :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Official ESF Kreviewer zondag 15 april 2018 @ 10:00:42 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178525909
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 09:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

In je wilde jaren? Zie jou dat nu niet meer doen :+
Mwah. Zo heel af en toe. Maar het is geen doel en heb er vaak ook geen behoefte meer aan.
  zondag 15 april 2018 @ 12:08:22 #171
217702 Lonaa
Honger!
pi_178528522
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nu maak je mij / ons toch wel errug nieuwsgierig ;) :9
Ik denk dat alle dingen waar jij zo straks aan dacht in mijn avonturen de reveu wel eens gepasseerd zjin.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 12:18:32 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178528684
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 09:21 schreef Lot88 het volgende:

[..]

die ex was in de veronderstelling dat zij de enige op aarde was en dat jij je ogen in je broekzak had al die tijd? :')
Misschien, maar ik snap haar wel hoor, zou het ook niks hebben gevonden als zij 10 minuten lang naar een vent had zitten staren :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178528745
Drizzt jij smerig zwijn.
Noot noot.
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 12:33:10 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178528962
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 12:22 schreef Jojoortje het volgende:
Drizzt jij smerig zwijn.
:o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 15 april 2018 @ 14:22:47 #175
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_178530942
Drizzt _O_

Als ik een avondje ga zuipen is het mogelijk dat ik het laatste stukje van de film mis
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')