quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die andere arm krijgt ze niet omhoog vanwege haar slijmbeursontsteking
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis slijtage in een gewricht vd schouder
dat sjorreh van kerels ..
er zit geen regelmaat meer in
beroepsziekte eigenlijk
kijk, dit bedoel ik nou...Beau maakt zich druk t tuutje, kan zich beter druk maken om d'r toetjequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
Beau vraagt of het tuutje onder moet. Wat maakt dat nou weer uit.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik heb over niemand geluld
Echt wat voor hem.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Bas zit erbij en kijkt er naar als een echte sadist
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Billy krijgt alles voor mekaar![]()
behalve een goede baan, relatie,woning en vriendschappen maar een kniesoor die daar op let![]()
Die trut mag inderdaad met 1 arm.quote:
Met een tuutjequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:16 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
't zijn balonnenik dacht bowlingballen
Ivan staat morgenochtend nog?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afvalvolgorde: Billy, Demi, Fay, Mehmet, Linda, Beau, Romy en Cemal wint.
Dat knoopje in de ballon.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen stream aan weet ik veel wat ze met een tuutje bedoelt
Weten ze al wat de prijs is?quote:
Dat maakt Bas pas na de tijd bekend. Aangepast op de winnaar.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
snap niet dat ze allemaal mee doen
Dacht ik al.quote:
Zinloos. Ze is de afgelopen dagen allang door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weten ze al wat de prijs is?
Billy moet blijven volhouden dat ze 'slijmbeurs' heeft.![]()
Anders moet ze aan de bak en daar heeft ze geen zin in.
Had ook Baldr zijn penis kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen stream aan weet ik veel wat ze met een tuutje bedoelt
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die andere arm krijgt ze niet omhoog vanwege haar slijmbeursontsteking
[ afbeelding ]
Ik zou het niet pikken hoor, misschien hoef ik dat helemaal niet. Ze hadden gewoon moeten eisen dat hij het vertelde.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat maakt Bas pas na de tijd bekend. Aangepast op de winnaar.
typisch dat ze dan wel op Baldr na dan allemaal mee doenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat maakt Bas pas na de tijd bekend. Aangepast op de winnaar.
Bald'r trapte er mooi in. Die 3 masseuses. Met een jaloerse vrouw.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken hoor, misschien hoef ik dat helemaal niet. Ze hadden gewoon moeten eisen dat hij het vertelde.
Jij maakt me altijd zó aan het lachen. Helemaal topquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis slijtage in een gewricht vd schouder
dat sjorreh van kerels ..
er zit geen regelmaat meer in
beroepsziekte eigenlijk
Ja, maar hiermee denkt ze het vol te houden en ze trappen eruin. Het is niet te geloven.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zinloos. Ze is de afgelopen dagen allang door de mand gevallen.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had ook Baldr zijn penis kunnen zijn
Dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar hiermee denkt ze het vol te houden en ze trappen eruin. Het is niet te geloven.
Die dombo's snappen niet hoe sadistisch bas is.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
typisch dat ze dan wel op Baldr na dan allemaal mee doen
Oja, dat had hij gewonnen. Hij werd er niet eens warm van zei diequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bald'r trapte er mooi in. Die 3 masseuses. Met een jaloerse vrouw.
Hij wilt meedoen aan 2.0quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, ik was ook die zwerver vergeten, buiten mededinging zullen we maar zeggen ...
Zou mooi zijn DGK..quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afvalvolgorde: Billy, Demi, Fay, Mehmet, Linda, Beau, Romy, Ivan en Cemal wint.
Maar alleen al dat bas dát verzint voor een getrouwde man met een jaloerse vrouw zegt al genoeg toch?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat had hij gewonnen. Hij werd er niet eens warm van zei dieKat in de zak dus.
Hij heeft een trui aan met borstzakken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:25 schreef Hagenesie het volgende:
Baldr heeft nu zijn armen over elkaar ipv de handen in de zakken
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij heeft een trui aan met borstzakken.
Weer Bald'r.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bo moet gekriebeld worden op haar hoofd, ze heeft jeuk.
Baldr gaat kriebelen.
Te hard, heul het haar van Bo in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |