Drugs & Alcohol altijd met maten gebruikenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:12 schreef TRON2.0 het volgende:
Weer zo’n voorbeeld van iemand die alcohol en drugs niet met mate kan gebruiken.
Gezien het niet vanzelfsprekend is dat er op de rest van wereld, net als in Nederland, wel aan voorlichting wordt gedaan, is dit kanaal populaider in het buitenland dan eigen land:quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Drugs & Alcohol altijd met maten gebruiken
*kuch*quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:07 schreef TourOfData het volgende:
Zo'n meisje als Lohan met mooie sproeten vind je niet gauw meer.
Ze heeft zo'n jongetjes-kaak, alsof je het met een jongetje aan het bekken bentquote:
wut?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:25 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n jongetjes-kaak, alsof je het met een jongetje aan het bekken bent.
En ze zou zo een dochter van tante Sidonia kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
De echte klacht is dat TS geen screenshot uit Herbie post.
Nou okee... Een cumshot van die kevert. Op d'r boezems.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Jij weet godverdomme wel wat ik bedoel.
Is ook zo, maar gezien de onderste foto's gaat de aftakeling nog flink hard door, Je zou denken dat zoiets ooit een plateau bereikt. dat dacht ik 5 jaar geleden, maar blijkbaar kan het nog beroerder.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:12 schreef macuscam het volgende:
Dat is toch niet ineens man
Is al 10+ jaar een verlepte verslaafde.
Jammer wel...
Oh jawel hoor. check instagram maar. Zat. Daarbij is dit niks nieuws aangezien actrices het van hun moment moeten hebben om daarna anoniem af te takelen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:07 schreef TourOfData het volgende:
In Mean Girls, was ze beslist fuckable. Wellicht wat aan jonge kant, maar wel schattig snoetje. Daar zou ik wel even mee kunnen uithouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou zo je tollie in dat fijne gezichtje willen steken, en kon je ook nog mee over de straat gaan.
Maar wat ik nou onder m'n ogen kreeg, meer recente foto's van haar. Mên, ze is echt helemaal vernaggeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n meisje als Lohan met mooie sproeten vind je niet gauw meer. Zonde. Eeuwig zonde.
31quote:Op woensdag 11 april 2018 10:18 schreef Hexx. het volgende:
Ze lijkt wel 60. Of is ze al 60? Nog niet toch?
Ze heeft iets met haar gezicht gedaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |