Waarom nou zo'n D66-ig antwoord?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Scheiden ligt erg gevoelig bij de SGP
Jij begon. Jij zei dat ik dingen verzon. Dat deed ik niet. Ik kan een verkeerd beeld hebben maar verzon het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven tussen de refo's, zijn ook net mensen eigenlijk en ja, ook daar heeft men soms eens een huwelijkscrisis, waar dan hard aan gewerkt wordt over het algemeen.
Vrij weinig reden om met persoonlijke bullshit te komen ook.
Nou vooruit, we begrepen elkaar verkeerd dan. Maar bij dezen: dat beeld klopt dus niet. Ook mensen in de strenge kerk, waar scheiden toch min of meer not done is, hebben inderdaad wel eens problemen. Over het algemeen kun je wel zeggen dat er meer aan gedaan wordt om de boel te repareren, waar men buiten dergelijke kerken (gemiddeld gezien) wellicht toch iets sneller besluit te scheiden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij begon. Jij zei dat ik dingen verzon. Dat deed ik niet. Ik kan een verkeerd beeld hebben maar verzon het niet.
Onder huwelijkscrisis versta ik een huwelijk dat op het spel staat. Mijn beeld van de zwarte kousen kerk is dat leden daarvan misschien wel eens of permanent een relatiecrisis hebben maar dat scheiden daar een taboe is.
Zijn we er toch?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou vooruit, we begrepen elkaar verkeerd dan. Maar bij dezen: dat beeld klopt dus niet. Ook mensen in de strenge kerk, waar scheiden toch min of meer not done is, hebben inderdaad wel eens problemen. Over het algemeen kun je wel zeggen dat er meer aan gedaan wordt om de boel te repareren, waar men buiten dergelijke kerken (gemiddeld gezien) wellicht toch iets sneller besluit te scheiden.
Pech?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:26 schreef MakkieR het volgende:
Het is erg netjes dat hij zijn huwelijk boven zijn werk stelt, ik denk dat vele andere politici hiervan kunnen leren.
Volgens mij gescheiden en nu nieuwe vriendin, tig jaar jonger.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Pechtold? geen idee heeft hij ook een huwelijkscrisis?
Waarom? Het is toch niet zomaar een baan, het Kamerlidmaatschap? Wat is er per se prijzenswaardig aan mensen die hun privéleven boven hun politieke functioneren stellen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:26 schreef MakkieR het volgende:
Het is erg netjes dat hij zijn huwelijk boven zijn werk stelt, ik denk dat vele andere politici hiervan kunnen leren.
Hij ziet af van wachtgeld.quote:
Mischien via second love, zou dat de reden zijn dat de gelovige clubs tegen deze sites zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is al tekenend.
Wrs heeft zijn vrouw ook een loverboy ontmoet via twitter.
Een gezinsman speel je niet, dat ben je. En natuurlijk gaat een gezin wel samen met een politieke loopbaan, voor zover het werkt voor het gezin. Mocht het niet werken, dan is het prijzenswaardig dat politici eerst kiezen voor het gezin en dan voor de politieke loopbaan. ( dat geldt uiteraard voor elke loopbaan ) Een baan is maar een baan, er zijn belangrijkere zaken in het leven dan een baan, je huwelijk is er een van, net als de gezondheid van je kinderen of je vrouw of je eigen gezondheid. Als een baan mijn huwelijk stuk zou maken, dan ben ik eerder vandaag nog weg, dan morgen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:54 schreef Ringo het volgende:
Als je de gezinsman wilt spelen, kun je beter een 9 tot 5 baantje kiezen.
Blijkbaar dus wel zoals de man zelf zegt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hebben het over gereformeerden he. Voor hun is een huwelijk eeuwigdurend en een onaantastbaar vaststaand feit. Een huwelijk kan dientengevolge nooit in een crisis verkeren net zoals zwaartekracht niet in een crisis kan verkeren.
Nu het hem niet lukt te combineren stopt hij er dus ook mee. Ipv beiden half te doen. Het prijzenswaaardige is dat hij eerlijk si.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch niet zomaar een baan, het Kamerlidmaatschap? Wat is er per se prijzenswaardig aan mensen die hun privéleven boven hun politieke functioneren stellen?
Ok, waar.quote:Op woensdag 11 april 2018 08:45 schreef LXIV het volgende:
Nu het hem niet lukt te combineren stopt hij er dus ook mee. Ipv beiden half te doen. Het prijzenswaaardige is dat hij eerlijk si.
En vervolgens kom je erachter dat je werk je van je vrouw en kinderen vervreemdt. Waar kies je dan voor? Je carrierre/roeping of je gezin?quote:Op woensdag 11 april 2018 09:01 schreef Ringo het volgende:
Ik snap alleen het gedweep niet zo met mensen die de druk van het Kamerlidmaatschap kennelijk niet aankunnen en daarom “voor zichzelf” of “voor hun gezin” kiezen.
Dat het een zware verantwoordelijkheid is, die een wissel trekt op je privéleven, dat zal niemand ontkennen. Maar dat is toch juist het offer dat je brengt? Daarom heb je jezelf toch verkiesbaar gesteld en daarom hebben kiezers op jou gestemd?
Tegenwoordig zal men vaker voor het gezin kiezen.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
En vervolgens kom je erachter dat je werk je van je vrouw en kinderen vervreemdt. Waar kies je dan voor? Je carrierre/roeping of je gezin?
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:12 schreef sp3c het volgende:
hoezo?
hij kiest voor zijn huwelijk ipv voor zijn werk
ik vind dat juist heel erg SGP van hem
Haha, is die serieus z'n neef? Arme Elbert..quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Misschien kan neef Jan meer uitsluitsel geven.
quote:Op woensdag 11 april 2018 08:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Soms werk ik op zondag in een geperforeerde gemeente, dan moet ik mijn auto ergens verstoppen en via omweg t pand in. Buurtbewoners mogen niet weten dat we toch stiekem wel werken op zondag.
Deze? https://www.volkskrant.nl(...)aal-beleid~a4589004/quote:Op woensdag 11 april 2018 09:10 schreef Ringo het volgende:
Ik las laatst een interview met Jan Pronk, echt ene politicus van de oude stempel. Die had daar wel aardige observaties over.
Die ja.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:45 schreef bamibij het volgende:
Deze? https://www.volkskrant.nl(...)aal-beleid~a4589004/
Yep. Maar ze zien elkaar alleen op verjaardagen dacht ik.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
Haha, is die serieus z'n neef? Arme Elbert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |