paar weken, 3 ofzo, het is wel is erger geweestquote:Op dinsdag 10 april 2018 16:44 schreef Nobu het volgende:
Je staat te lang droog, misschien moet je je ex even bellen.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
<ckx> women ask for it
<ckx> they act all old and mature
<ckx> and then you stick your cock up their ass
<ckx> and they get all bitchy
<ckx> "I"M ONLY 13, I'M ONLY 13!!!"
http://bash.org/?24
Maar gebruiken later wel vaak dat excuus.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die kicken niet op meisjes die eruitzien als 18.
Verwacht dat, dat het niet zoveel zin heeft gezien het feit dat het niet verboden is om het te zijn. xDquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:19 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Verwacht dat, dat het niet zoveel zin heeft gezien het feit dat het niet verboden is om het te zijn. xD
Dat je er op gaat acteren is natuurlijk een 2e.
Maar op hun 20e zien ze er dan al uit als 35...quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:40 schreef Sander166 het volgende:
Nederlandse meiden lijken vaak ouder.
Toen ik 14 was had ik al veel meiden in mijn klas zitten die eruitzagen als iemand van 20.
Nee hoor. Tand des tijds. Meiden van nu ogen sneller 'ouder'/volwassener dan vroeger.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:44 schreef jigggy het volgende:
Niet normaal ,net 2 chicks hier in de winkel, op zoek naar een verjaardagkado voor hun vader, dat werd uiteindelijk een kadobon.
Maar ik dus een beetje met hun lullen ,maar 1 vd 2 was best een mooie meid en ik schatte ze rond de 17-18-18 dus ik vragen hoe oud ze waren ,zijn ze beide 15
Ik ben pedo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |